Je moet toch ergens je pannen kwijtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier was vandaag fijn. De vierde vakantiedag en Pieps laatste dinsdag. Ze doet het best ok. Ze ging net tot twee keer toe brokjes eten, dat was 2 weken geleden. Ze is geel door (waarschijnlijk) leververvetting en staat wat wankel op de pootjes maar heeft vandaag best veel levenslust.
Wij hebben vandaag ons vooral met mogelijke verbouwingsplannen beziggehouden. We gaan er toch echt werk van maken. We willen een aanbouw van 55 vierkante meter. Daar moet o.a. een nieuwe keuken in. En voor we het wisten waren we bezig in de Ikea keukenplanner.
Stel, je houdt van koken, kookt vaak samen en je bent een hamster, is 10 strekkende meter keuken overdreven als je ook een bijkeuken hebt? Nee toch?
Mijn aanrechten doen 3x2,5m. Waarvan 2x op een blok, dus in theorie meer opties aan de zijkanten. Daar zit kraan en kookplaat in (niet dat je dit allemaal niet weet, maar toch).quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Stel, je houdt van koken, kookt vaak samen en je bent een hamster, is 10 strekkende meter keuken overdreven als je ook een bijkeuken hebt? Nee toch?
Volgens mij had Lucky vorige week gezegd dat ze morgen een afspraak hebben bij de dierenarts. Dus vandaar de berichtjesquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:14 schreef derLudolf het volgende:
Er stond toch laatste dinsdag en niet laatste dag?![]()
Gedoe hier, container in de VS. Container is niet helemaal gelijk beladen, links zwaarder dan rechts zeg maar. Ze willen hem niet vanuit de haven naar de klant brengen. In ontwikkelde landen pomp je de luchtvering wat meer op aan de zware kant. Blijkbaar rijden ze daar nog met bladveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door AnneX op 18-06-2025 16:00:43 ]
Laatst een filmpje gekeken van een Amerikaanse trucker die aan het proberen is om Scania daar aan de mens te krijgen. Amerikaanse trucks hebben onder andere geen airbags, slechtere remmen, minder vermogen, wel een grote neus maar minder ruimte en comfort voor de chauffeur.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:14 schreef derLudolf het volgende:
Er stond toch laatste dinsdag en niet laatste dag?![]()
Gedoe hier, container in de VS. Container is niet helemaal gelijk beladen, links zwaarder dan rechts zeg maar. Ze willen hem niet vanuit de haven naar de klant brengen. In ontwikkelde landen pomp je de luchtvering wat meer op aan de zware kant. Blijkbaar rijden ze daar nog met bladveren
quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:38 schreef AnneX het volgende:
Helaasch…korenfestival Buitengewoon gaat niet door vanwege te verwachten temp.![]()
Vorig jaar was het inderdaad ook té warm en ben ik na één optreden afgehaakt.
Sneu ook voor de organisatie.
En voor mij geen aubade door de fietsers, die langs mijn huis komen. 🎼 🎶
Hebben jullie ook afspraken of situaties of wedstrijden, die vanwege de temp. worden afgelast?Ik heb geen toegangskaarten, maar van mij mag dat feest op de A10 rond Amsterdam aankomend weekend wel afgelast worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan ik vanwege de daardoor verwachte het hele weekend met de auto de stad niet of nauwelijks in of uit, terwijl ik daar wel plannen voor had…
Oh ja…de nieuwe bewoners wilden verhuizen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen toegangskaarten, maar van mij mag dat feest op de A10 rond Amsterdam aankomend weekend wel afgelast worden.
Nu kan ik vanwege de daardoor verwachte het hele weekend met de auto de stad niet of nauwelijks in of uit, terwijl ik daar wel plannen voor had…
Hoe lang was het al bekend dat dat feest zou zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen toegangskaarten, maar van mij mag dat feest op de A10 rond Amsterdam aankomend weekend wel afgelast worden.
Ja, dat gevoel geeft mij ook wel troostquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:27 schreef Queller het volgende:
Piepje![]()
Eén van de mooiste dingen die je voor je dier kunt doen, maar het went nooit.
Sterkte![]()
Alleen de ring Noord niet, maar daar moet dus al het verkeer naar en langs Amsterdam overheen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja…de nieuwe bewoners wilden verhuizen.![]()
Is de hele A10 afgesloten?
# provinciaaltje
Al lang, maar daar houdt de honkbalcompetitie geen rekening mee…quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe lang was het al bekend dat dat feest zou zijn?
En Zandvoortselaan Bij H-A is ook nog eens dicht vanaf morgen 23u. Dus omrijden via VOgelenzangse weg.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:11 schreef Blues het volgende:
Bloedheet aankomend weekend en de treinen rijden niet naar ZandvoortBovendien is er een erg populair evenement op het circuit.
Lekkere timing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |