*stil*quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooiste is denk ik toch wel deze:
[ afbeelding ]
Pick matches Grade
Serial matches Denomination
Vind daar nog maar eens een tweede van
Dat allemaalquote:Op donderdag 19 juni 2025 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Alles is nu kut
En na een poosje wordt het minder kut.
Tot het weer ‘normaal’ is. Met van tijd tot tijd een kutmoment door een geur, geluid, gebeurtenis of gewoon willekeurige mijmer. Maar degaat steeds meer overheersen, in mijn ervaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan kan ik eea bijhouden als chef weg is en als ie terug is mag ie zelf met het grote mannen spul aan de slag
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Bij normale mensen niet, maar met jouw buren wel is dat wel vreemd te verwachten.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:21 schreef Sarabi het volgende:
Nu om bij half 11 is het niet vreemd om te verwachten dat het wat zachter kan toch?
Ik denk niet dat ze dat nog ruikenquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij normale mensen niet, maar met jouw buren wel is dat wel vreemd te verwachten.
Kun je met een drone geen stinkende vloeistoffen verspreiden bedenk ik me ineens.
Oh, gadver dat is ook echt wel een van de smerigste luchten die er is. Varkensmest is ook wel vrij intens maar niet echt vloeibaar.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat nog ruiken24/7 stinkt hun tuin toch naar wiet. Ook als er dus andermans kinderen zitten.
Een van de redenen waarom we nooit een raam open kunnen zetten. Want er zit altijd wel iemand tussen 6.00 en 2.00 te blowenquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, gadver dat is ook echt wel een van de smerigste luchten die er is. Varkensmest is ook wel vrij intens maar niet echt vloeibaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Bezichtigingen goed plannen, soms worden mensen naar de Efteling gestuurd als op sommige mensen geen overlast is gewenstquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom we nooit een raam open kunnen zetten. Want er zit altijd wel iemand tussen 6.00 en 2.00 te blowen![]()
Wie wil dit huis nu niet van ons overkopen.
quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:15 schreef Barreltje het volgende:
ik heb besloten dat er hier ook maar een electrische grastrimmer moet komen. we hebben er ook een op benzine ( Aspen) maar dat ding is loodzwaar en ik krijg het niet voor elkaar om hem aan het werk te trekkenIk ben groot fan van mijn zeis. Lichter dan de bosmaaier, en gaat sneller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan kan ik eea bijhouden als chef weg is en als ie terug is mag ie zelf met het grote mannen spul aan de slagLa derecha oprime, la izquierda libera
En 's nachts in een zwarte monnikspij daarmee op de ramen kloppen van het lokale bejaardentehuis is een bijkomend vermaak.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van mijn zeis. Lichter dan de bosmaaier, en gaat sneller.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En 's nachts in een zwarte monnikspij daarmee op de ramen kloppen van het lokale bejaardentehuis is een bijkomend vermaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |