https://www.google.com/se(...)QaJOJG5n97_UP-pfWyQUquote:Op maandag 16 juni 2025 21:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat is het tijdsverschil eigenlijk met jouw land?
Bouwjaar 91, geen idee hoe dat heet. Vind het net zo interessant als m'n sterrenbeeld.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:38 schreef Mikeytt het volgende:
Gen Z hier![]()
Wat zou de gemiddelde generatie op FOK! zijn?
Blijkbaar Y, of Millenial, net als ik.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bouwjaar 91, geen idee hoe dat heet. Vind het net zo interessant als m'n sterrenbeeld.
Ohhh gaafquote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Tele6 het volgende:
B en ik gingen vanavond even de gemiddelde leeftijd in Tivoli-Vredenburg omlaag trekken. Concert van Alan Parsons Project![]()
Generatie X hier kennelijk (bouwjaar 72, geboortejaar 73)quote:Op maandag 16 juni 2025 22:28 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Blijkbaar Y, of Millenial, net als ik.
Moest het ook Googelen
Ooohhhquote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Tele6 het volgende:
B en ik gingen vanavond even de gemiddelde leeftijd in Tivoli-Vredenburg omlaag trekken. Concert van Alan Parsons Project![]()
Dat is millenialquote:Op maandag 16 juni 2025 22:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bouwjaar 91, geen idee hoe dat heet. Vind het net zo interessant als m'n sterrenbeeld.
Ik heb nog nooit behoefte gevoeld om avocado te proberen. Doe mij maar kruisbessen.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is millenialDe avocado-generatie ook wel genoemd.
Sterrenbeelden zijn best leuk tochIk ben stier zon en steenbok rising.
Ik lees al een poosje mee en vind het intrigerend. Lastig, ontregelend. Heeft het een naam? Weet je hoe je eraan gekomen bent? Heb je het al lang?quote:Op zondag 15 juni 2025 22:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat laatste: dat weet ik niet zo goed. Soms stelt het wel degelijk gerust, maar vaak niet en soms maakt het het erger. Het is niet voor niks dat googlen iets is wat ik zo min mogelijk probeer te doen (maar wat dus niet altijd lukt).
[KNIP]
Maar ik werk wel toe naar zo min mogelijk gebruik ja
quote:
quote:
quote:
Heb je dan geen zwaar leven als je ca. 10 maanden per jaar geen kruisbessen kunt eten?quote:Op maandag 16 juni 2025 23:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit behoefte gevoeld om avocado te proberen. Doe mij maar kruisbessen.
Hé, tourt die weer?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Tele6 het volgende:
Blijft dat lekker? Ik ben altijd een beetje hesistant geweest om bevroren avo te kopen van de AH.quote:
Of jam van maken. Grotere kruisbesstruiken kunnen meer dan 5kg bessen hebben heb ik es gelezen. Dan zou ik over een paar jaar op meer dan 30kg zittenquote:
Kruisbessenvlaaien en/ of uitdelen en/of fokmeet…quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of jam van maken. Grotere kruisbesstruiken kunnen meer dan 5kg bessen hebben heb ik es gelezen. Dan zou ik over een paar jaar op meer dan 30kg zitten
Ha, je hebt gelijk. ( het was een beetje onrustig vannacht. Een beetje.)quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:48 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen.
[..]Raar gedroomd?
Hier is het een halve maand later.
[..]
Hoe ging het gister met de laatste polonaise door het oude huis?quote:
De weemoed was groot, leeg en katerig.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe ging het gister met de laatste polonaise door het oude huis?
En hoe groot was de weemoed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij nog niet.
P.S. leuk, dat je ernaar vraagt.![]()
Ooohquote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Tele6 het volgende:
Uhuquote:Op maandag 16 juni 2025 22:31 schreef Tele6 het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
De weemoed was groot, leeg en katerig.
Alle apparaten werden gecontroleerd door hun makelaar. De onze registreerde de meterstanden.
Het was schoon en leeg.
Dat vond ‘men’ het vermelden waard.Toch wel einde van een tijdperk natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij nog niet.
Moet even indalen. Maar hopelijk daarna weer helemaal gelukkig op de nieuwe stek.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Alle apparaten werden gecontroleerd door hun makelaar. De onze registreerde de meterstanden.
Het was schoon en leeg.
Dat vond ‘men’ het vermelden waard.Dat klinkt als de best mogelijke overdracht. Het zal wel gek wakker worden zijn voor jullie. Einde van een tijdperk maar ook einde van een groot deel van het project van de laatste maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij nog niet.
Spoilers!
Blijkbaarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, tourt die weer?
Een paar jaar geleden ging zijn optreden in Carré niet door wegens ernstige rugklachten en dat is nooit meer ingehaald…
quote:
Marineren in dumplingazijn, szechuanpeper en crispy chili oil.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:21 schreef Lonaa het volgende:
Na de "wat moet ik met mijn aubergine"vraag van gisteren, vandaag deze:
Wat moet ik met mijn oesterzwammen die ineens ontploft zijn?
De veilige, altijd jummie versie, is opbakken en dan op toast
Oh. Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Marineren in dumplingazijn, szechuanpeper en crispy chili oil.
Imho het lekkerst als je het eerst pruttelt in een pannetje en vervolgens de heteluchtoven in tot krokante stukjes.
Sausje maken met zelfde dingen als marinade + grof gesneden knoflook, gebakken eitje en wat gewokte nappa kool er bij en je hebt lunch
Had je die VK versie nog gezien?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:21 schreef Lonaa het volgende:
Na de "wat moet ik met mijn aubergine"vraag van gisteren, vandaag deze:
[..]
Het was schoon en leeg.
Dat vond ‘men’ het vermelden waard.Wat een kadootjes over en weer, is dat eigenlijk gewoon met huis verkopen? Wel erg leuk binnenkomen zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wij nog niet.
En voor jou/jullie begint het leven nu met 1 huis. Dit huis. Met alle herinneringen uit het oude in je hart![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bewolkte dag hier, alleen hangt die bewolking gelukkig te laag om over onze berg heen te komen en ligt dus alleen in de vallei naar de kusten hebben wij het tering warm.
Koolmees heeft een gasbetonblok van het kippenhok gekraakt.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |