Ga naar Normandie, en probeer verschillende bakkers. Croissants in NL zijn niets. Waarom naar Normandie? Omdat daar de beste boter van Frankrijk vandaan komt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:43 schreef marc0871 het volgende:
Ik zou niet weten hoe een croissant smaakt
nooit een croissant gegetenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:43 schreef marc0871 het volgende:
Bijzonder!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:43 schreef marc0871 het volgende:
Bij jezelf? Eet smakelijk! Vlees/visquote:
Ja, kweenie.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bijzonder!![]()
Warm uit de oven met ham en gesmolten kaas![]()
Hartige croissants altijd lekkerder gevonden dan met jam of nutella.
[..]
Bij jezelf? Eet smakelijk! Vlees/vis
Ja lekker thuis gewoon. Nu dit:quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bijzonder!![]()
Warm uit de oven met ham en gesmolten kaas![]()
Hartige croissants altijd lekkerder gevonden dan met jam of nutella.
[..]
Bij jezelf? Eet smakelijk! Vlees/vis
Heel zoet ja, groter moet t blikje niet zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:49 schreef Magica het volgende:
De smaak is wel lekker, maar voor een snoepje niet als drinken
Ook al paar jaar niet meer op nu, als t je niet trekt, niet verplicht toch te nemen. Alleen als je wilt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, kweenie.
Ze trekken me niet.
Mijn zus heeft ze regelmatig. Kan ik ze zo pakken.
Of dat ik er in de winkel langsheen loop.
Mensen die in het voorbijlopen in zo'n ding happen.
Ik heb er geen gevoel bij.
Tzatziki erbij gekregen of geen saus?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:37 schreef golfer het volgende:
Lunch:
[ link | afbeelding ]
Calamaris voor mij en spinazietaartjes voor B:
[ link | afbeelding ]
Avondeten:
[ link | afbeelding ]
Homemade gegrilde beefburgers.
Geen tzatziki dit keer. (maar goed ook, want daar reageer ik nogal heftig op met mijn lactose-intolllerantie)quote:Op zondag 1 juni 2025 00:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Tzatziki erbij gekregen of geen saus?
Zelf maken van Lactosevrije yoghurt?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen tzatziki dit keer. (maar goed ook, want daar reageer ik nogal heftig op met mijn lactose-intolllerantie)
Dat is hier op Zakynthos vrij lastig om in een taverne te doen.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zelf maken van Lactosevrije yoghurt?
Als ze maar niet gaan bokken.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Verse broodjes met vleeswaren, kaas en zoete geiten. Vanavond vers gedraaide Ćevapčići
Koekela heeft de lekkerste cheesecake, komt vast wel weer een keer. Lekker hoor, je was denk bij Rollend ofzoquote:Op zondag 1 juni 2025 12:35 schreef Curiosity het volgende:
2 dagen naar een festival geweest en heerlijk gegeten.
Broodjes van Schell on tour.
Ik heb een broodje kippendij en een broodje boneless ribs gegeten.
Als toetje een proeverij van Koekela.
[ link | afbeelding ]
Allemaal weggespoeld met de hard lemonade ginger&blood Orange van Ketel 1.
De cheesecake is zeker lekker,dit hele bordje was zo lekker.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Koekela heeft de lekkerste cheesecake, komt vast wel weer een keer. Lekker hoor, je was denk bij Rollend ofzo
Pleur er pistache doorheen en het is Chicken Tonight Dubaiquote:
Ik doe niet aan hypes/trends.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:33 schreef Prego het volgende:
[..]
Pleur er pistache doorheen en het is Chicken Tonight Dubai![]()
![]()
Een pita met gekruid gehakt, ui, bruine bonen tomaat en rauwe paprika
Er zit iets groens op je brood Hemaquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
In Aachen, currywurst met twee sneetjes brood, mijn maal al half opgegeten op de fotomet hun eigen pale ale
[ link | afbeelding ]
Zal wel peterselie zijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er zit iets groens op je brood Hema
Ik eet vanavond banaanpannenkoek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |