Moest Burnt ends even opzoekenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:03 schreef Molo het volgende:
Burnt ends, met netgemaakte hummus, geroosterde aubergine en een broodje
Dit ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo lekker! Met gerookte kip wel lekkerder dan gerookte zalm maar geen groot fan van gerookte zalm.
[ link | afbeelding
Geen magnum maar bitterkoekjesijs met schepje pistachecreme als toetje, echt heel goed. Mango en meloen met zout is geslaagd
Hipster shizzlequote:
Foodgodinquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:54 schreef foodlover het volgende:
Hamburgers van rundvlees uit de Pyreneeën.
Salade van romaine met ranch dressing.
Zelfgemaakte kaas uienkruier.
Straks nog wat toastjes met de kip kerrie salade die ik vanmiddag maakte.
En morgen verder met de bitterballen a la Holtkamp. Met rund ipv kalf, vlees staat in de bouillon in de koelkast. Morgen de ragout/salpicon maken. Dag erna vormen en paneren.
Hoelaat worden we verwachtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:54 schreef foodlover het volgende:
Hamburgers van rundvlees uit de Pyreneeën.
Salade van romaine met ranch dressing.
Zelfgemaakte kaas uienkruier.
Straks nog wat toastjes met de kip kerrie salade die ik vanmiddag maakte.
En morgen verder met de bitterballen a la Holtkamp. Met rund ipv kalf, vlees staat in de bouillon in de koelkast. Morgen de ragout/salpicon maken. Dag erna vormen en paneren.
Verslag:quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:48 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer uit eten met een Social Deal.
Ik ben de was aan het doen en de afwasquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:12 schreef foodlover het volgende:
[..]
😂 Wat moet je anders doen in het weekend 🤓.
Gewoon spekblokjes dan of is het echt anders?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Hipster shizzle
De hummus overtrof het vlees trouwens, gebeurt me ook niet vaak
Gewoon spekblokjes eigenlijk jaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:27 schreef Magica het volgende:
[..]
Gewoon spekblokjes dan of is het echt anders?
Helemaal mee eens, spekquote:Op zondag 22 juni 2025 01:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon spekblokjes eigenlijk ja
Met pittige marinade en daarna ngo een zoetig sausje eroverheen
Spek is al wel gauw goed bij mij hoor, dat wel, want spek
Patatas bravas zien er lekker uit zegquote:Op zondag 22 juni 2025 09:09 schreef Karzai het volgende:
Koffie, paar aardbeien en kersen, gekookt eitje en een cracker met pindakaas
Vanavond patatas bravas en een salade
https://youtube.com/shorts/eBZk98HnKKg?si=K1f1L_wxU4hHWedl
Ooh lekker, geniet ervan jullie!quote:Op zondag 22 juni 2025 16:16 schreef golfer het volgende:
Straks weer de kamado opstoken en dan langzaam gegaard buikspek met krokant zwoerd, saté van kippendijfilet, een lamskotelet, saucijzen en een halve kreeft erop. Met een salade erbij.
Was weer geslaagd:quote:Op zondag 22 juni 2025 16:16 schreef golfer het volgende:
Straks weer de kamado opstoken en dan langzaam gegaard buikspek met krokant zwoerd, saté van kippendijfilet, een lamskotelet, saucijzen en een halve kreeft erop. Met een salade erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 22 juni 2025 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Was weer geslaagd:En als toet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koffie/Thee, een glaasje limoncello en een bakje met eigengemaakte limoensorbet, op de bbq geroosterde perzik en een stukje van de lemonmuffin gebakken door @AnneX die we gisteren als doggybag mee naar huis kregen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |