quote:Op maandag 16 juni 2025 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik leef nog! Erg druk met werk en reistijd dus weinig tijd om lekker te eten en vooral weinig tijd om het te posten![]()
. Maar ik lurk ook af en toe nog wel mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het met jou ook goed gaat en je nog steeds veel lekker eet (pistache?!!!). Ik zal weer eens wat vaker langskomen hier![]()
Ff topic doorgescrollt en ik wist dat ik pistache tegen ging komen.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel lekker zo'n bordje!
Smaakte het goed?
Thee hier nu, net een Hema pistache proteïnereep op, lekker
De tompouce-variant hebben ze ook weer, hulde daarvoor
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 02:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ahh ja ik had wel even kunnen inchecken haha! Nog even een fotootje van wat ik laatst weer eens gemaakt heb:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het met jou ook goed gaat en je nog steeds veel lekker eet (pistache?!!!). Ik zal weer eens wat vaker langskomen hier![]()
Tof! Alleen als het lukt en je zin hebt
Je gerechten zien er altijd lekker uit, zo ook deze. Ik eet heel veel pistache ijs, -chocola, -gebak en gisteren pistachekoekjes gezien (en gekocht..).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 02:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ahh ja ik had wel even kunnen inchecken haha! Nog even een fotootje van wat ik laatst weer eens gemaakt heb:
[ afbeelding ]Goed om van je te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het met jou ook goed gaat en je nog steeds veel lekker eet (pistache?!!!). Ik zal weer eens wat vaker langskomen hier
En klinkt als investering nu voor straks de baan die je echt echt wilt
Leuk!
En lekker, orzo
Hahahaha ja die hype ga ik goed op, mag nog langgggg duren van mij!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 02:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ff topic doorgescrollt en ik wist dat ik pistache tegen ging komen.![]()
De tompouce-variant is trouwens wel lekkerder, van die Hema repen
Maar pistache, vooral in ijs en saus, hmmmmmmmmmm![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Lijkt me geweldig daar een bolletje van te serveren bij de tarte au citron van Mary Berry. Zou niet misstaan in een top restaurant.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:13 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond of morgen maak ik limoen-limoncello sorbetijs. Volgens dit recept, maar i.p.v. citroenen gebruik ik dus limoenen.
Dat is ook weer een blijvertjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:16 schreef golfer het volgende:
En vanavond worden het preirolletjes met ham en paneer.
Toetje.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:13 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond of morgen maak ik limoen-limoncello sorbetijs. Volgens dit recept, maar i.p.v. citroenen gebruik ik dus limoenen.
Nog geen Hema reep gehad maar ik hoorde dat de discodip lekker is. Die kwam samen met pistache uit en er zit knettersnoep in (geen fan van knetter persoonlijk).quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:16 schreef Molo het volgende:
Hahahaha ja die hype ga ik goed op, mag nog langgggg duren van mij!![]()
De tompouce-variant is trouwens wel lekkerder, van die Hema repen
Maar pistache, vooral in ijs en saus, hmmmmmmmmmm![]()
![]()
Hier ook geen fan van knettersnoep, discodip an sich wel maar dan op goed softijsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nog geen Hema reep gehad maar ik hoorde dat de discodip lekker is. Die kwam samen met pistache uit en er zit knettersnoep in (geen fan van knetter persoonlijk).
Ik vind het vaak zo droog, biryaniquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:05 schreef SoS87 het volgende:
Chicken biryani gehaald, was wel lekker maar geen 25 euro waard.
En weer erg lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:36 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een Thaise beef salade met mango en komkommer.
Heb gelijk (zee)zout gekocht, ga het eens proberen. Kan het trouwens ook op galiameloen?quote:
Is wel een heel andere smaak. Heb het zelf nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb gelijk (zee)zout gekocht, ga het eens proberen. Kan het trouwens ook op galiameloen?
Siri's doen het ook op appel en sinaasappelquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb gelijk (zee)zout gekocht, ga het eens proberen. Kan het trouwens ook op galiameloen?
Met noedels erbij? Of is dat taugé? Lijkt me sowieso lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:24 schreef Blues het volgende:
[..]
En weer erg lekker![]()
[ link | afbeelding ]
Miehoen en taugé.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:34 schreef Magica het volgende:
Met noedels erbij? Of is dat taugé? Lijkt me sowieso lekker
quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:47 schreef golfer het volgende:
Straks: aardappelpartjes uit de airfryer, gebakken scholfilets en een jonge bladsalade met een vinaigrette.
Vroeg gegeten ivm openluchttheater vanaafquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:23 schreef golfer het volgende:
Straks: gebakken aardappelpartjes met schil, de gehaktballen van De Librije en een slaatje. Voor B. rode bietensalade en voor mij salade ei van Columbus.
Wat is het verschil met gewone aardbeien…?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kalkoenschnitzel met verschillende salades
Dessert, Sorbet van Lambada aardbeien.
Er zijn vele rassen aardbeienquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is het verschil met gewone aardbeien…?
Moest Burnt ends even opzoekenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:03 schreef Molo het volgende:
Burnt ends, met netgemaakte hummus, geroosterde aubergine en een broodje
Dit ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo lekker! Met gerookte kip wel lekkerder dan gerookte zalm maar geen groot fan van gerookte zalm.
[ link | afbeelding
Geen magnum maar bitterkoekjesijs met schepje pistachecreme als toetje, echt heel goed. Mango en meloen met zout is geslaagd
Hipster shizzlequote:
Foodgodinquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:54 schreef foodlover het volgende:
Hamburgers van rundvlees uit de Pyreneeën.
Salade van romaine met ranch dressing.
Zelfgemaakte kaas uienkruier.
Straks nog wat toastjes met de kip kerrie salade die ik vanmiddag maakte.
En morgen verder met de bitterballen a la Holtkamp. Met rund ipv kalf, vlees staat in de bouillon in de koelkast. Morgen de ragout/salpicon maken. Dag erna vormen en paneren.
Hoelaat worden we verwachtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:54 schreef foodlover het volgende:
Hamburgers van rundvlees uit de Pyreneeën.
Salade van romaine met ranch dressing.
Zelfgemaakte kaas uienkruier.
Straks nog wat toastjes met de kip kerrie salade die ik vanmiddag maakte.
En morgen verder met de bitterballen a la Holtkamp. Met rund ipv kalf, vlees staat in de bouillon in de koelkast. Morgen de ragout/salpicon maken. Dag erna vormen en paneren.
Verslag:quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:48 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer uit eten met een Social Deal.
Ik ben de was aan het doen en de afwasquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:12 schreef foodlover het volgende:
[..]
😂 Wat moet je anders doen in het weekend 🤓.
Gewoon spekblokjes dan of is het echt anders?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Hipster shizzle
De hummus overtrof het vlees trouwens, gebeurt me ook niet vaak
Gewoon spekblokjes eigenlijk jaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:27 schreef Magica het volgende:
[..]
Gewoon spekblokjes dan of is het echt anders?
Helemaal mee eens, spekquote:Op zondag 22 juni 2025 01:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon spekblokjes eigenlijk ja
Met pittige marinade en daarna ngo een zoetig sausje eroverheen
Spek is al wel gauw goed bij mij hoor, dat wel, want spek
Patatas bravas zien er lekker uit zegquote:Op zondag 22 juni 2025 09:09 schreef Karzai het volgende:
Koffie, paar aardbeien en kersen, gekookt eitje en een cracker met pindakaas
Vanavond patatas bravas en een salade
https://youtube.com/shorts/eBZk98HnKKg?si=K1f1L_wxU4hHWedl
Ooh lekker, geniet ervan jullie!quote:Op zondag 22 juni 2025 16:16 schreef golfer het volgende:
Straks weer de kamado opstoken en dan langzaam gegaard buikspek met krokant zwoerd, saté van kippendijfilet, een lamskotelet, saucijzen en een halve kreeft erop. Met een salade erbij.
Was weer geslaagd:quote:Op zondag 22 juni 2025 16:16 schreef golfer het volgende:
Straks weer de kamado opstoken en dan langzaam gegaard buikspek met krokant zwoerd, saté van kippendijfilet, een lamskotelet, saucijzen en een halve kreeft erop. Met een salade erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 22 juni 2025 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Was weer geslaagd:En als toet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koffie/Thee, een glaasje limoncello en een bakje met eigengemaakte limoensorbet, op de bbq geroosterde perzik en een stukje van de lemonmuffin gebakken door @AnneX die we gisteren als doggybag mee naar huis kregen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |