Ga naar Normandie, en probeer verschillende bakkers. Croissants in NL zijn niets. Waarom naar Normandie? Omdat daar de beste boter van Frankrijk vandaan komt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:43 schreef marc0871 het volgende:
Ik zou niet weten hoe een croissant smaakt
nooit een croissant gegetenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:43 schreef marc0871 het volgende:
Bijzonder!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:43 schreef marc0871 het volgende:
Bij jezelf? Eet smakelijk! Vlees/visquote:
Ja, kweenie.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bijzonder!![]()
Warm uit de oven met ham en gesmolten kaas![]()
Hartige croissants altijd lekkerder gevonden dan met jam of nutella.
[..]
Bij jezelf? Eet smakelijk! Vlees/vis
Ja lekker thuis gewoon. Nu dit:quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bijzonder!![]()
Warm uit de oven met ham en gesmolten kaas![]()
Hartige croissants altijd lekkerder gevonden dan met jam of nutella.
[..]
Bij jezelf? Eet smakelijk! Vlees/vis
Heel zoet ja, groter moet t blikje niet zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:49 schreef Magica het volgende:
De smaak is wel lekker, maar voor een snoepje niet als drinken
Ook al paar jaar niet meer op nu, als t je niet trekt, niet verplicht toch te nemen. Alleen als je wilt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, kweenie.
Ze trekken me niet.
Mijn zus heeft ze regelmatig. Kan ik ze zo pakken.
Of dat ik er in de winkel langsheen loop.
Mensen die in het voorbijlopen in zo'n ding happen.
Ik heb er geen gevoel bij.
Tzatziki erbij gekregen of geen saus?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:37 schreef golfer het volgende:
Lunch:
[ link | afbeelding ]
Calamaris voor mij en spinazietaartjes voor B:
[ link | afbeelding ]
Avondeten:
[ link | afbeelding ]
Homemade gegrilde beefburgers.
Geen tzatziki dit keer. (maar goed ook, want daar reageer ik nogal heftig op met mijn lactose-intolllerantie)quote:Op zondag 1 juni 2025 00:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Tzatziki erbij gekregen of geen saus?
Zelf maken van Lactosevrije yoghurt?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen tzatziki dit keer. (maar goed ook, want daar reageer ik nogal heftig op met mijn lactose-intolllerantie)
Dat is hier op Zakynthos vrij lastig om in een taverne te doen.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zelf maken van Lactosevrije yoghurt?
Als ze maar niet gaan bokken.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Verse broodjes met vleeswaren, kaas en zoete geiten. Vanavond vers gedraaide Ćevapčići
Koekela heeft de lekkerste cheesecake, komt vast wel weer een keer. Lekker hoor, je was denk bij Rollend ofzoquote:Op zondag 1 juni 2025 12:35 schreef Curiosity het volgende:
2 dagen naar een festival geweest en heerlijk gegeten.
Broodjes van Schell on tour.
Ik heb een broodje kippendij en een broodje boneless ribs gegeten.
Als toetje een proeverij van Koekela.
[ link | afbeelding ]
Allemaal weggespoeld met de hard lemonade ginger&blood Orange van Ketel 1.
De cheesecake is zeker lekker,dit hele bordje was zo lekker.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Koekela heeft de lekkerste cheesecake, komt vast wel weer een keer. Lekker hoor, je was denk bij Rollend ofzo
Pleur er pistache doorheen en het is Chicken Tonight Dubaiquote:
Ik doe niet aan hypes/trends.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:33 schreef Prego het volgende:
[..]
Pleur er pistache doorheen en het is Chicken Tonight Dubai![]()
![]()
Een pita met gekruid gehakt, ui, bruine bonen tomaat en rauwe paprika
Er zit iets groens op je brood Hemaquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
In Aachen, currywurst met twee sneetjes brood, mijn maal al half opgegeten op de fotomet hun eigen pale ale
[ link | afbeelding ]
Zal wel peterselie zijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er zit iets groens op je brood Hema
Ik eet vanavond banaanpannenkoek
Lekker hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:34 schreef golfer het volgende:
Lunch.
Hele gerookte paling van de gebr. Klooster:
[ link | afbeelding ]
Dit blijft na het fileren over:
[ link | afbeelding ]
Je bedoelt om te fileren?quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:55 schreef Curiosity het volgende:
Lekker hoor.
Ken je de truc met de lepel?
Je snijd de kop eraf,paling doormidden in de lengte, graat eruit en dan met een lepel uit het vel schrapen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt om te fileren?
Dat gaat prima bij gewone vissen, maar minder bij paling. Die hebben deels 3-hoekige graten.
Het doormidden snijden van een palingquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:35 schreef Curiosity het volgende:
Je snijd de kop eraf,paling doormidden in de lengte, graat eruit en dan met een lepel uit het vel schrapen.
Ziet er goed uit,heb je recept voor mij?.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:05 schreef ondeugend het volgende:
Hartige kaastaart zonder zoete uiencompote. Van binnenstebuiten Ramon.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:05 schreef ondeugend het volgende:
Hartige kaastaart zonder zoete uiencompote. Van binnenstebuiten Ramon.
[ afbeelding ]
Dat moet je aan ramon vragen denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:15 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ziet er goed uit,heb je recept voor mij?.
https://binnenstebuiten.k(...)kDupnnsTHoA&sfnsn=waquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:15 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ziet er goed uit,heb je recept voor mij?.
Mij ook maar ik vond te taart zelf al meer dan genoeg calorieën hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Lijkt me juist lekker met uiencompôte
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:22 schreef golfer het volgende:
Wegens succes in de herhaling voor vanavond:
[ afbeelding ] met gerookte kipreepjes.
Dank je.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
https://binnenstebuiten.k(...)kDupnnsTHoA&sfnsn=wa
De taart heeft bijzonder goed gesmaakt. Dat is een blijvertje. Denk wel dat ik andere kazen ga gebruiken. Want dit was best duur aan kaas. Ik denk dat de taart met een smaakvolle oude kaas en een zachte net zo lekker is.quote:
https://www.instagram.com/cigarmannl/?igsh=bTRkdTBnZWExOXJ0#quote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:07 schreef Duveldrinker het volgende:
Misschien een stomme vraag maar heeft iemand de instagram van Iwanius? Die is ooit hier of in een ander CUL topic geplaatst, ik kan hem niet meer vinden?
Ik gebruik van die emmertjes Turkse of Griekse yoghurt, die is erg stevig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:18 schreef Blues het volgende:
(te dun geworden)sausje erbij van yoghurt mayonaise en peterselie.
Ja had ik ook moeten doen natuurlijk, dit was magere yoghurtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik gebruik van die emmertjes Turkse of Griekse yoghurt, die is erg stevig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 8 juni 2025 13:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we bij Truffels Eetertainment een take-away maaltijd afhalen.Oeh, dat zijn betere afhaal gerechten zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Zeg dat wel. Overzicht van wat wij hebben afgehaald en voor een klein deel nog moeten afmaken en opmaken:quote:Op zondag 8 juni 2025 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn betere afhaal gerechten zeg
Niets voor GL ledenquote:Op zondag 8 juni 2025 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Overzicht van wat wij hebben afgehaald en voor een klein deel nog moeten afmaken en opmaken:
[ link | afbeelding ]
Die ken ik niet.quote:
Je hebt de tomatensoep buiten in de regen gezet?quote:Op zondag 8 juni 2025 17:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een regengerijpte tomatensoep gemaakt.
Ik zou natuurlijk zongerijpte tomaten hebben kunnen schrijven, maar het heeft de afgelopen week nu niet bepaald veel zon gehad. Asperges waren ook prijzig geworden door het natte koelere weer.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt de tomatensoep buiten in de regen gezet?
quote:Op zondag 8 juni 2025 13:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we bij Truffels Eetertainment een take-away maaltijd afhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 9 juni 2025 15:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik deze frisse Pastasalade met gerookte kip en perzik en met uitgebakken spekjes en i.p.v. selderij gebruik ik dun gesneden venkel.
Ik vond het lekker en eet de rest komende weekquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:29 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik deze Chinese koolschotel met kerrie.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vond het lekker en eet de rest komende week![]()
[ link | afbeelding ]
Was mmmmmmmm🍆🍆😃quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:24 schreef golfer het volgende:
Straks maak ik auberginesalade met piccalilly met daarbij gebakken tartaartjes.
Errrrrrrg lekkerrrrr!!quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Chow Mein met omelet.![]()
Veel voorbereidend snijwerk al gedaan:
[ link | afbeelding ]
Door jou alleen nog maar Flurry's zonder koek besteld en is echt beterquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:01 schreef Molo het volgende:
Nasi goreng met veel trassi.
Met Koreaanse kip erbij, boontjes, augurken en pindasaus
Toe een dubbellikker
Ja zonder koek is 1000x beterquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Door jou alleen nog maar Flurry's zonder koek besteld en is echt beter. Had er vandaag weer een onderweg en kreeg veel ijs en veel saus (laatste vraag ik altijd
).
Helemaal happy ermee.
En heb nu de pistachecreme voor thuis van de Lidl maar ben wel bang dat die (erg) gaat tegenvallen.
Ik heb me nooit in kunnen houden met dat ijs. Jij wel, jij hebt ruggengraatquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zonder koek is 1000x beter
Ik wilde m dinsdag halen maar heb mezelf ingehouden![]()
Vond die pasta van de Lidl erg goed! ik heb dat met geen enkele andere pasta als Nutella ofzo, maar dit kan ik echt met een theelepeltje snoepen![]()
#fatforlife
Mis en placequote:Op donderdag 12 juni 2025 15:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Chow Mein met omelet.![]()
Veel voorbereidend snijwerk al gedaan:
[ link | afbeelding ]
Of zoals ik het altijd noem: mies op de plaats.quote:
Dit klinkt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:58 schreef marc0871 het volgende:
Broodjes met een plak kaas, ketchup, ui, knoflookpoeder, zout, peper en Italiaanse kruiden.
En dan een paar minuten in de oven.
Beetje een kruising tussen een tosti en een pizza.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt verschrikkelijk![]()
Hier worden straks pizza's en pasta's gehaald bij de Italiaan. Ik ga niet koken met dit weer
Was heerlijk!!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Zelf vanavond flink gevulde pokébowl maken met gerookte kip, feta, groenten, peulvruchten, sesamsaus en sriracha
Heel lekker zo'n bordje!quote:Op zondag 15 juni 2025 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Meestal ziet mijn eten er niet uit, maar vandaag toch wel een erg aantrekkelijk bordje gemaakt
[ afbeelding ]
Het was heerlijkquote:Op zondag 15 juni 2025 15:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel lekker zo'n bordje!
Smaakte het goed?
Thee hier nu, net een Hema pistache proteïnereep op, lekker
De tompouce-variant hebben ze ook weer, hulde daarvoor
Wat is dat toch met die pistache tegenwoordig? De laatste tijd is het of dat alles is, terwijl die noot al zo lang bestaat als ik me kan heugen.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel lekker zo'n bordje!
Smaakte het goed?
Kanaroe pas nog wel toch?quote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
@:Kanaroe
@:Smartass
Ik zie jullie al even niet meer hierHopelijk gaat het goed en eten jullie nog lekker
Goedemorgen FFT en de rest, het gaat goed met mij en er wordt nog lekker gegeten.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zie jullie al even niet meer hierHopelijk gaat het goed en eten jullie nog lekker
Fijn te horen in ieder gevalquote:Op maandag 16 juni 2025 07:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Goedemorgen FFT en de rest, het gaat goed met mij en er wordt nog lekker gegeten.
Gewoon niet zo'n zin om te posten, ik lurk wel mee![]()
@Smart_assquote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2025 14:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik risotto met asperges en garnalen.
De mies-op de-plaats is alvast klaar:
[ link | afbeelding ]
Ik leef nog! Erg druk met werk en reistijd dus weinig tijd om lekker te eten en vooral weinig tijd om het te postenquote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2025 20:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik leef nog! Erg druk met werk en reistijd dus weinig tijd om lekker te eten en vooral weinig tijd om het te posten![]()
. Maar ik lurk ook af en toe nog wel mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het met jou ook goed gaat en je nog steeds veel lekker eet (pistache?!!!). Ik zal weer eens wat vaker langskomen hier![]()
Ff topic doorgescrollt en ik wist dat ik pistache tegen ging komen.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel lekker zo'n bordje!
Smaakte het goed?
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 02:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ahh ja ik had wel even kunnen inchecken haha! Nog even een fotootje van wat ik laatst weer eens gemaakt heb:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het met jou ook goed gaat en je nog steeds veel lekker eet (pistache?!!!). Ik zal weer eens wat vaker langskomen hier![]()
Tof! Alleen als het lukt en je zin hebt
Je gerechten zien er altijd lekker uit, zo ook deze. Ik eet heel veel pistache ijs, -chocola, -gebak en gisteren pistachekoekjes gezien (en gekocht..).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 02:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ahh ja ik had wel even kunnen inchecken haha! Nog even een fotootje van wat ik laatst weer eens gemaakt heb:
[ afbeelding ]Goed om van je te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het met jou ook goed gaat en je nog steeds veel lekker eet (pistache?!!!). Ik zal weer eens wat vaker langskomen hier
En klinkt als investering nu voor straks de baan die je echt echt wilt
Leuk!
En lekker, orzo
Hahahaha ja die hype ga ik goed op, mag nog langgggg duren van mij!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 02:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ff topic doorgescrollt en ik wist dat ik pistache tegen ging komen.![]()
De tompouce-variant is trouwens wel lekkerder, van die Hema repen
Maar pistache, vooral in ijs en saus, hmmmmmmmmmm![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Lijkt me geweldig daar een bolletje van te serveren bij de tarte au citron van Mary Berry. Zou niet misstaan in een top restaurant.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:13 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond of morgen maak ik limoen-limoncello sorbetijs. Volgens dit recept, maar i.p.v. citroenen gebruik ik dus limoenen.
Dat is ook weer een blijvertjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:16 schreef golfer het volgende:
En vanavond worden het preirolletjes met ham en paneer.
Toetje.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:13 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond of morgen maak ik limoen-limoncello sorbetijs. Volgens dit recept, maar i.p.v. citroenen gebruik ik dus limoenen.
Nog geen Hema reep gehad maar ik hoorde dat de discodip lekker is. Die kwam samen met pistache uit en er zit knettersnoep in (geen fan van knetter persoonlijk).quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:16 schreef Molo het volgende:
Hahahaha ja die hype ga ik goed op, mag nog langgggg duren van mij!![]()
De tompouce-variant is trouwens wel lekkerder, van die Hema repen
Maar pistache, vooral in ijs en saus, hmmmmmmmmmm![]()
![]()
Hier ook geen fan van knettersnoep, discodip an sich wel maar dan op goed softijsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nog geen Hema reep gehad maar ik hoorde dat de discodip lekker is. Die kwam samen met pistache uit en er zit knettersnoep in (geen fan van knetter persoonlijk).
Ik vind het vaak zo droog, biryaniquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:05 schreef SoS87 het volgende:
Chicken biryani gehaald, was wel lekker maar geen 25 euro waard.
En weer erg lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:36 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een Thaise beef salade met mango en komkommer.
Heb gelijk (zee)zout gekocht, ga het eens proberen. Kan het trouwens ook op galiameloen?quote:
Is wel een heel andere smaak. Heb het zelf nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb gelijk (zee)zout gekocht, ga het eens proberen. Kan het trouwens ook op galiameloen?
Siri's doen het ook op appel en sinaasappelquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb gelijk (zee)zout gekocht, ga het eens proberen. Kan het trouwens ook op galiameloen?
Met noedels erbij? Of is dat taugé? Lijkt me sowieso lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:24 schreef Blues het volgende:
[..]
En weer erg lekker![]()
[ link | afbeelding ]
Miehoen en taugé.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:34 schreef Magica het volgende:
Met noedels erbij? Of is dat taugé? Lijkt me sowieso lekker
quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:47 schreef golfer het volgende:
Straks: aardappelpartjes uit de airfryer, gebakken scholfilets en een jonge bladsalade met een vinaigrette.
Vroeg gegeten ivm openluchttheater vanaafquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:23 schreef golfer het volgende:
Straks: gebakken aardappelpartjes met schil, de gehaktballen van De Librije en een slaatje. Voor B. rode bietensalade en voor mij salade ei van Columbus.
Wat is het verschil met gewone aardbeien…?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kalkoenschnitzel met verschillende salades
Dessert, Sorbet van Lambada aardbeien.
Er zijn vele rassen aardbeienquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is het verschil met gewone aardbeien…?
Moest Burnt ends even opzoekenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:03 schreef Molo het volgende:
Burnt ends, met netgemaakte hummus, geroosterde aubergine en een broodje
Dit ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo lekker! Met gerookte kip wel lekkerder dan gerookte zalm maar geen groot fan van gerookte zalm.
[ link | afbeelding
Geen magnum maar bitterkoekjesijs met schepje pistachecreme als toetje, echt heel goed. Mango en meloen met zout is geslaagd
Hipster shizzlequote:
Foodgodinquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:54 schreef foodlover het volgende:
Hamburgers van rundvlees uit de Pyreneeën.
Salade van romaine met ranch dressing.
Zelfgemaakte kaas uienkruier.
Straks nog wat toastjes met de kip kerrie salade die ik vanmiddag maakte.
En morgen verder met de bitterballen a la Holtkamp. Met rund ipv kalf, vlees staat in de bouillon in de koelkast. Morgen de ragout/salpicon maken. Dag erna vormen en paneren.
Hoelaat worden we verwachtquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:54 schreef foodlover het volgende:
Hamburgers van rundvlees uit de Pyreneeën.
Salade van romaine met ranch dressing.
Zelfgemaakte kaas uienkruier.
Straks nog wat toastjes met de kip kerrie salade die ik vanmiddag maakte.
En morgen verder met de bitterballen a la Holtkamp. Met rund ipv kalf, vlees staat in de bouillon in de koelkast. Morgen de ragout/salpicon maken. Dag erna vormen en paneren.
Verslag:quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:48 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer uit eten met een Social Deal.
Ik ben de was aan het doen en de afwasquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:12 schreef foodlover het volgende:
[..]
😂 Wat moet je anders doen in het weekend 🤓.
Gewoon spekblokjes dan of is het echt anders?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Hipster shizzle
De hummus overtrof het vlees trouwens, gebeurt me ook niet vaak
Gewoon spekblokjes eigenlijk jaquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:27 schreef Magica het volgende:
[..]
Gewoon spekblokjes dan of is het echt anders?
Helemaal mee eens, spekquote:Op zondag 22 juni 2025 01:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon spekblokjes eigenlijk ja
Met pittige marinade en daarna ngo een zoetig sausje eroverheen
Spek is al wel gauw goed bij mij hoor, dat wel, want spek
Patatas bravas zien er lekker uit zegquote:Op zondag 22 juni 2025 09:09 schreef Karzai het volgende:
Koffie, paar aardbeien en kersen, gekookt eitje en een cracker met pindakaas
Vanavond patatas bravas en een salade
https://youtube.com/shorts/eBZk98HnKKg?si=K1f1L_wxU4hHWedl
Ooh lekker, geniet ervan jullie!quote:Op zondag 22 juni 2025 16:16 schreef golfer het volgende:
Straks weer de kamado opstoken en dan langzaam gegaard buikspek met krokant zwoerd, saté van kippendijfilet, een lamskotelet, saucijzen en een halve kreeft erop. Met een salade erbij.
Was weer geslaagd:quote:Op zondag 22 juni 2025 16:16 schreef golfer het volgende:
Straks weer de kamado opstoken en dan langzaam gegaard buikspek met krokant zwoerd, saté van kippendijfilet, een lamskotelet, saucijzen en een halve kreeft erop. Met een salade erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 22 juni 2025 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Was weer geslaagd:En als toet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koffie/Thee, een glaasje limoncello en een bakje met eigengemaakte limoensorbet, op de bbq geroosterde perzik en een stukje van de lemonmuffin gebakken door @AnneX die we gisteren als doggybag mee naar huis kregen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |