SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 8 juni 2025 13:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we bij Truffels Eetertainment een take-away maaltijd afhalen.Oeh, dat zijn betere afhaal gerechten zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Zeg dat wel. Overzicht van wat wij hebben afgehaald en voor een klein deel nog moeten afmaken en opmaken:quote:Op zondag 8 juni 2025 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn betere afhaal gerechten zeg
Niets voor GL ledenquote:Op zondag 8 juni 2025 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Overzicht van wat wij hebben afgehaald en voor een klein deel nog moeten afmaken en opmaken:
[ link | afbeelding ]
Die ken ik niet.quote:
Je hebt de tomatensoep buiten in de regen gezet?quote:Op zondag 8 juni 2025 17:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een regengerijpte tomatensoep gemaakt.
Ik zou natuurlijk zongerijpte tomaten hebben kunnen schrijven, maar het heeft de afgelopen week nu niet bepaald veel zon gehad. Asperges waren ook prijzig geworden door het natte koelere weer.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt de tomatensoep buiten in de regen gezet?
quote:Op zondag 8 juni 2025 13:32 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we bij Truffels Eetertainment een take-away maaltijd afhalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 9 juni 2025 15:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik deze frisse Pastasalade met gerookte kip en perzik en met uitgebakken spekjes en i.p.v. selderij gebruik ik dun gesneden venkel.
Ik vond het lekker en eet de rest komende weekquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:29 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik deze Chinese koolschotel met kerrie.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 18:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vond het lekker en eet de rest komende week![]()
[ link | afbeelding ]
Was mmmmmmmm🍆🍆😃quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:24 schreef golfer het volgende:
Straks maak ik auberginesalade met piccalilly met daarbij gebakken tartaartjes.
Errrrrrrg lekkerrrrr!!quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Chow Mein met omelet.![]()
Veel voorbereidend snijwerk al gedaan:
[ link | afbeelding ]
Door jou alleen nog maar Flurry's zonder koek besteld en is echt beterquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:01 schreef Molo het volgende:
Nasi goreng met veel trassi.
Met Koreaanse kip erbij, boontjes, augurken en pindasaus
Toe een dubbellikker
Ja zonder koek is 1000x beterquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Door jou alleen nog maar Flurry's zonder koek besteld en is echt beter. Had er vandaag weer een onderweg en kreeg veel ijs en veel saus (laatste vraag ik altijd
).
Helemaal happy ermee.
En heb nu de pistachecreme voor thuis van de Lidl maar ben wel bang dat die (erg) gaat tegenvallen.
Ik heb me nooit in kunnen houden met dat ijs. Jij wel, jij hebt ruggengraatquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zonder koek is 1000x beter
Ik wilde m dinsdag halen maar heb mezelf ingehouden![]()
Vond die pasta van de Lidl erg goed! ik heb dat met geen enkele andere pasta als Nutella ofzo, maar dit kan ik echt met een theelepeltje snoepen![]()
#fatforlife
Mis en placequote:Op donderdag 12 juni 2025 15:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Chow Mein met omelet.![]()
Veel voorbereidend snijwerk al gedaan:
[ link | afbeelding ]
Of zoals ik het altijd noem: mies op de plaats.quote:
Dit klinkt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:58 schreef marc0871 het volgende:
Broodjes met een plak kaas, ketchup, ui, knoflookpoeder, zout, peper en Italiaanse kruiden.
En dan een paar minuten in de oven.
Beetje een kruising tussen een tosti en een pizza.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt verschrikkelijk![]()
Hier worden straks pizza's en pasta's gehaald bij de Italiaan. Ik ga niet koken met dit weer
Was heerlijk!!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Zelf vanavond flink gevulde pokébowl maken met gerookte kip, feta, groenten, peulvruchten, sesamsaus en sriracha
Heel lekker zo'n bordje!quote:Op zondag 15 juni 2025 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Meestal ziet mijn eten er niet uit, maar vandaag toch wel een erg aantrekkelijk bordje gemaakt
[ afbeelding ]
Het was heerlijkquote:Op zondag 15 juni 2025 15:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel lekker zo'n bordje!
Smaakte het goed?
Thee hier nu, net een Hema pistache proteïnereep op, lekker
De tompouce-variant hebben ze ook weer, hulde daarvoor
Wat is dat toch met die pistache tegenwoordig? De laatste tijd is het of dat alles is, terwijl die noot al zo lang bestaat als ik me kan heugen.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel lekker zo'n bordje!
Smaakte het goed?
Thee hier nu, net een Hema pistache proteïnereep op, lekker
De tompouce-variant hebben ze ook weer, hulde daarvoor
Kanaroe pas nog wel toch?quote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
@:Kanaroe
@:Smartass
Ik zie jullie al even niet meer hierHopelijk gaat het goed en eten jullie nog lekker
Goedemorgen FFT en de rest, het gaat goed met mij en er wordt nog lekker gegeten.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zie jullie al even niet meer hierHopelijk gaat het goed en eten jullie nog lekker
Fijn te horen in ieder gevalquote:Op maandag 16 juni 2025 07:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Goedemorgen FFT en de rest, het gaat goed met mij en er wordt nog lekker gegeten.
Gewoon niet zo'n zin om te posten, ik lurk wel mee![]()
@Smart_assquote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2025 14:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik risotto met asperges en garnalen.
De mies-op de-plaats is alvast klaar:
[ link | afbeelding ]
Ik leef nog! Erg druk met werk en reistijd dus weinig tijd om lekker te eten en vooral weinig tijd om het te postenquote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |