Ja zonder koek is 1000x beterquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Door jou alleen nog maar Flurry's zonder koek besteld en is echt beter. Had er vandaag weer een onderweg en kreeg veel ijs en veel saus (laatste vraag ik altijd
).
Helemaal happy ermee.
En heb nu de pistachecreme voor thuis van de Lidl maar ben wel bang dat die (erg) gaat tegenvallen.
Ik heb me nooit in kunnen houden met dat ijs. Jij wel, jij hebt ruggengraatquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zonder koek is 1000x beter
Ik wilde m dinsdag halen maar heb mezelf ingehouden![]()
Vond die pasta van de Lidl erg goed! ik heb dat met geen enkele andere pasta als Nutella ofzo, maar dit kan ik echt met een theelepeltje snoepen![]()
#fatforlife
Mis en placequote:Op donderdag 12 juni 2025 15:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Chow Mein met omelet.![]()
Veel voorbereidend snijwerk al gedaan:
[ link | afbeelding ]
Of zoals ik het altijd noem: mies op de plaats.quote:
Dit klinkt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:58 schreef marc0871 het volgende:
Broodjes met een plak kaas, ketchup, ui, knoflookpoeder, zout, peper en Italiaanse kruiden.
En dan een paar minuten in de oven.
Beetje een kruising tussen een tosti en een pizza.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit klinkt verschrikkelijk![]()
Hier worden straks pizza's en pasta's gehaald bij de Italiaan. Ik ga niet koken met dit weer
Was heerlijk!!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Zelf vanavond flink gevulde pokébowl maken met gerookte kip, feta, groenten, peulvruchten, sesamsaus en sriracha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |