Heel lekker zo'n bordje!quote:Op zondag 15 juni 2025 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Meestal ziet mijn eten er niet uit, maar vandaag toch wel een erg aantrekkelijk bordje gemaakt
[ afbeelding ]
Het was heerlijkquote:Op zondag 15 juni 2025 15:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel lekker zo'n bordje!
Smaakte het goed?
Thee hier nu, net een Hema pistache proteïnereep op, lekker
De tompouce-variant hebben ze ook weer, hulde daarvoor
Wat is dat toch met die pistache tegenwoordig? De laatste tijd is het of dat alles is, terwijl die noot al zo lang bestaat als ik me kan heugen.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel lekker zo'n bordje!
Smaakte het goed?
Thee hier nu, net een Hema pistache proteïnereep op, lekker
De tompouce-variant hebben ze ook weer, hulde daarvoor
Kanaroe pas nog wel toch?quote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
@:Kanaroe
@:Smartass
Ik zie jullie al even niet meer hierHopelijk gaat het goed en eten jullie nog lekker
Goedemorgen FFT en de rest, het gaat goed met mij en er wordt nog lekker gegeten.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zie jullie al even niet meer hierHopelijk gaat het goed en eten jullie nog lekker
Fijn te horen in ieder gevalquote:Op maandag 16 juni 2025 07:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Goedemorgen FFT en de rest, het gaat goed met mij en er wordt nog lekker gegeten.
Gewoon niet zo'n zin om te posten, ik lurk wel mee![]()
@Smart_assquote:Op zondag 15 juni 2025 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2025 14:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik risotto met asperges en garnalen.
De mies-op de-plaats is alvast klaar:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |