Er zit iets groens op je brood Hemaquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
In Aachen, currywurst met twee sneetjes brood, mijn maal al half opgegeten op de fotomet hun eigen pale ale
[ link | afbeelding ]
Zal wel peterselie zijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er zit iets groens op je brood Hema
Ik eet vanavond banaanpannenkoek
Lekker hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:34 schreef golfer het volgende:
Lunch.
Hele gerookte paling van de gebr. Klooster:
[ link | afbeelding ]
Dit blijft na het fileren over:
[ link | afbeelding ]
Je bedoelt om te fileren?quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:55 schreef Curiosity het volgende:
Lekker hoor.
Ken je de truc met de lepel?
Je snijd de kop eraf,paling doormidden in de lengte, graat eruit en dan met een lepel uit het vel schrapen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt om te fileren?
Dat gaat prima bij gewone vissen, maar minder bij paling. Die hebben deels 3-hoekige graten.
Het doormidden snijden van een palingquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:35 schreef Curiosity het volgende:
Je snijd de kop eraf,paling doormidden in de lengte, graat eruit en dan met een lepel uit het vel schrapen.
Ziet er goed uit,heb je recept voor mij?.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:05 schreef ondeugend het volgende:
Hartige kaastaart zonder zoete uiencompote. Van binnenstebuiten Ramon.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:05 schreef ondeugend het volgende:
Hartige kaastaart zonder zoete uiencompote. Van binnenstebuiten Ramon.
[ afbeelding ]
Dat moet je aan ramon vragen denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:15 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ziet er goed uit,heb je recept voor mij?.
https://binnenstebuiten.k(...)kDupnnsTHoA&sfnsn=waquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:15 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ziet er goed uit,heb je recept voor mij?.
Mij ook maar ik vond te taart zelf al meer dan genoeg calorieën hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Lijkt me juist lekker met uiencompôte
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:22 schreef golfer het volgende:
Wegens succes in de herhaling voor vanavond:
[ afbeelding ] met gerookte kipreepjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |