Er zit iets groens op je brood Hemaquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
In Aachen, currywurst met twee sneetjes brood, mijn maal al half opgegeten op de fotomet hun eigen pale ale
[ link | afbeelding ]
Zal wel peterselie zijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 17:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er zit iets groens op je brood Hema
Ik eet vanavond banaanpannenkoek
Lekker hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:34 schreef golfer het volgende:
Lunch.
Hele gerookte paling van de gebr. Klooster:
[ link | afbeelding ]
Dit blijft na het fileren over:
[ link | afbeelding ]
Je bedoelt om te fileren?quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:55 schreef Curiosity het volgende:
Lekker hoor.
Ken je de truc met de lepel?
Je snijd de kop eraf,paling doormidden in de lengte, graat eruit en dan met een lepel uit het vel schrapen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt om te fileren?
Dat gaat prima bij gewone vissen, maar minder bij paling. Die hebben deels 3-hoekige graten.
Het doormidden snijden van een palingquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:35 schreef Curiosity het volgende:
Je snijd de kop eraf,paling doormidden in de lengte, graat eruit en dan met een lepel uit het vel schrapen.
Ziet er goed uit,heb je recept voor mij?.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:05 schreef ondeugend het volgende:
Hartige kaastaart zonder zoete uiencompote. Van binnenstebuiten Ramon.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:05 schreef ondeugend het volgende:
Hartige kaastaart zonder zoete uiencompote. Van binnenstebuiten Ramon.
[ afbeelding ]
Dat moet je aan ramon vragen denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:15 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ziet er goed uit,heb je recept voor mij?.
https://binnenstebuiten.k(...)kDupnnsTHoA&sfnsn=waquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:15 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ziet er goed uit,heb je recept voor mij?.
Mij ook maar ik vond te taart zelf al meer dan genoeg calorieën hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Lijkt me juist lekker met uiencompôte
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:22 schreef golfer het volgende:
Wegens succes in de herhaling voor vanavond:
[ afbeelding ] met gerookte kipreepjes.
Dank je.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
https://binnenstebuiten.k(...)kDupnnsTHoA&sfnsn=wa
De taart heeft bijzonder goed gesmaakt. Dat is een blijvertje. Denk wel dat ik andere kazen ga gebruiken. Want dit was best duur aan kaas. Ik denk dat de taart met een smaakvolle oude kaas en een zachte net zo lekker is.quote:
https://www.instagram.com/cigarmannl/?igsh=bTRkdTBnZWExOXJ0#quote:Op zaterdag 7 juni 2025 01:07 schreef Duveldrinker het volgende:
Misschien een stomme vraag maar heeft iemand de instagram van Iwanius? Die is ooit hier of in een ander CUL topic geplaatst, ik kan hem niet meer vinden?
Ik gebruik van die emmertjes Turkse of Griekse yoghurt, die is erg stevig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:18 schreef Blues het volgende:
(te dun geworden)sausje erbij van yoghurt mayonaise en peterselie.
Ja had ik ook moeten doen natuurlijk, dit was magere yoghurtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik gebruik van die emmertjes Turkse of Griekse yoghurt, die is erg stevig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |