Ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:09 schreef TaMieke het volgende:
Ik dacht even ¤700 totaalik ben geen klusser
Is het 700¤ pp?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:09 schreef TaMieke het volgende:
Ow de kunstenaars niet??
Net zei hij wel “alle 6 de appartementen”.
Ik dacht even ¤700 totaalik ben geen klusser
Het is ¤700 per appartement blijkbaar.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is het 700¤ pp?
Vond 700¤ totaal iets waarover ze niet moesten zeuren
Ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 21 mei 2025 21:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het is ¤700 per appartement blijkbaar.
Zal ook wel niet zoveel zijn, maar goed
Uh... niet meegekregenquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Uh.... is dat nou een sekstische opmerking aan het einde? Naomi moet bukken zodat Richard zijn vinger ....![]()
![]()
Dat is zeker bouwvakkers-humor...
quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Uh.... is dat nou een sekstische opmerking aan het einde? Naomi moet bukken zodat Richard zijn vinger ....![]()
![]()
Dat is zeker bouwvakkers-humor...
Om geen stof in zijn haren te krijgen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
En waarom heeft Faisel eigenlijk een panty over zijn hoofd? Is ie part-time bankrover of zo?![]()
Goeje vraag. Lijkt op 1,5dag uitstel maar weet niet of ze daarmee ook daadwerkelijk de oplevering uitstellen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar wat is nou uiteindelijk de beslissing van Ray als het gaat om die droogtijden??
En waarom kan Ray zelf niet een professioneel bedrijf regelen om die vloer voor iedereen te leggen?
Anders gezegd: Wat doet Ray eigenlijk??
Ja, zoiets verwacht ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om geen stof in zijn haren te krijgen?
Klushuis in t buitenland? Dan wil ik dat ook volgen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:24 schreef Meke het volgende:
Ik zou dit wel tof vinden als ze dit echt zouden doen
Hé bedankt he!quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien had je gelijk én ben je een beetje gek![]()
Met heel hard geluid, schrok me rotquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:29 schreef TaMieke het volgende:
Ow het is al af. Ik denk al; waarom kijk ik ineens naar een slechte Fast & Furious??
Bij voorstukje van morgen hoorde ik 48 uur extrAquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar wat is nou uiteindelijk de beslissing van Ray als het gaat om die droogtijden??
Ja 48 uur extra maar morgen staat de beton boer op de stoep, en blijkbaar heeft niet iedereen het af dus dat wordt weer een "dingetje"quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:32 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Bij voorstukje van morgen hoorde ik 48 uur extrA
Ja, dat klushuis indd! Had nog niet eens nagedacht over een RLS erbij, maar dat zou ook wel leuk zijnquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Klushuis in t buitenland? Dan wil ik dat ook volgen.
Ik kijk wel graag naar Vic.kan zn humor ook wel waarderen.
Heidy die denkt dat Ray achter de schermen ff het hele appartement komt bouwen
Volgens mij gaat dat meer over dat mensen de voorbereiding niet op tijd af hebben en willen dat het leggen van de vloer later gebeurt. Ze had het over haar vrije zondag ofzow. Maar niet over de toekenning op zich denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:27 schreef Meke het volgende:
Lekker hypocriet, Victor was de aanstichter van het aanvragen van de extra tijd, en Naomi loopt er nu op te zeiken dat het toegekend is
Ja, dat hebben ze natuurlijk gauw erin gemonteerd omdat ik er hier over begon...quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:32 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Bij voorstukje van morgen hoorde ik 48 uur extrA
Het lijkt wel of Knabbel en Babbel een soort van blokkeren... omdat ze het niet meer kunnen overzien, zoiets... Beetje sneu welquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Beetje matige aflevering waar Edith en Wilfred nog verder wegzakken in de vergetelheid.
Morgen betere aflevering!
Zou kunnen, maar ik betwijfel of dat werkt...er zitten toch gaatjes in?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om geen stof in zijn haren te krijgen?
Ja, hij is nu de held. Gun ik hem hoor, maar het slaat natuurlijk nergens op. Iedereen die op zijn/haar eigen vakgebied of kennisgebied een wedstrijd kan doen tegen amateurs is dan ineens de held...quote:
Er zit dan geen deadline op he... dus dat wordt heel rustig en veel Naomi...quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat klushuis indd! Had nog niet eens nagedacht over een RLS erbij, maar dat zou ook wel leuk zijn
En wat vond je er van?quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
Nog niet de hele aflevering gezien, maar het is wel een one-ray-show, hoor. Vorige keer zag je de aannemer nauwelijks, nu is ie bijna continue met zijn kop in beeld. Commentaar leveren en nou ja, ergernis hier.
Ik zag Mark groeien onder het positieve commentaar van Ray (keurig opgeruimde bouwplaats), dat was wel grappig.quote:
HAHAHAHAHA, klopt, hij had beter een plastic kapje over zijn vlechtjes kunnen trekken, maar het zal ongetwijfeld wel iets van stof tegen houden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik betwijfel of dat werkt...er zitten toch gaatjes in?
(heb er zelf dus geen ervaring mee, even voor de duidelijkheid)
Geen idee, er stond wel 'Lil Ray' op zijn pet.....quote:
Bedankt!quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
En trouwens even off-topic, er is weer een nieuwe serie van "De moeite waard" op Videoland, huizen pimpen en met winst (hopelijk dan) verkopen, ook heel leuk om naar te kijken.
En dat terwijl het hem allemaal niet warm of koud laatquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik zag Mark groeien onder het positieve commentaar van Ray (keurig opgeruimde bouwplaats), dat was wel grappig.
Zoeken we op!quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dat terwijl het hem allemaal niet warm of koud laat![]()
![]()
Ben ook benieuwd wat de functie van de zwaluwstaarten is, ik vermoed (als amateur.) dat het een soort bewapening is voor de beton die erover heen wordt gegoten...
Ok, weet ik dat ook weer.quote:Een zwaluwstaart betonvloer is een type lichtgewicht betonvloer die wordt gemaakt met zwaluwstaartplaten als bekisting en wapening. De platen hebben een golfvorm die lijkt op de vleugels van een zwaluw. Ze worden gebruikt op houten, stalen of andere draagconstructies. Zwaluwstaartbetonvloeren zijn geschikt voor nieuwbouw en renovatie en worden vaak gebruikt in badkamers vanwege hun watervaste eigenschappen.
Drie dagen!!!!quote:Uithardingstijd: De vloer mag de eerste 3 dagen niet worden belast en moet vervolgens worden afgewerkt.
Mee eens, hij zit voortdurend Chris te downsizen, heel irritant dominant kereltje met een grote waffel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:20 schreef KnutselKoningin het volgende:
Oh en ik wil me aansluiten bij dat ik Faisel best gemeen vindt tegen Chris. Denk dat als ze elkaar zouden laten en zouden ophypen dat het een heel sterk team is, maar zo gewoon niet.
Ik heb er ook geen verstand van.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik zag Mark groeien onder het positieve commentaar van Ray (keurig opgeruimde bouwplaats), dat was wel grappig.
Maurits was ook wel grappig met zijn gescheld op die zwaluwstaart platen. Geen idee wat dat precies zijn, soort ondergrond voor een cementvloer? En waar komt de vloerverwarming dan, daar weer bovenop?
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
En trouwens even off-topic, er is weer een nieuwe serie van "De moeite waard" op Videoland, huizen pimpen en met winst (hopelijk dan) verkopen, ook heel leuk om naar te kijken.
Het is ook wel een mannetje die popie jopie gaat doen als de camera op hem staat, vreselijk irritant. Plus ik zou never nooit een badkamer door hem laten plaatsten. Dacht dat hij er verstand van hadquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:20 schreef KnutselKoningin het volgende:
Oh en ik wil me aansluiten bij dat ik Faisel best gemeen vindt tegen Chris. Denk dat als ze elkaar zouden laten en zouden ophypen dat het een heel sterk team is, maar zo gewoon niet.
Inderdaad, zooooo creatiefloos, nu een wedstrijdje met de hamer andersom, kindjes, alsof er een uitgebluste kleuterjuf in de regie zit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook wel een mannetje die popie jopie gaat doen als de camera op hem staat, vreselijk irritant. Plus ik zou never nooit een badkamer door hem laten plaatsten. Dacht dat hij er verstand van had![]()
En dat hamertje tik, wat goedkoop zeg. Kan de regie nou echt niks anders verzinnen, waren die krea bea opdrachten van vorig seizoen nog wel vermakelijk.
Inderdaad. En Faisal wint de spelletjes. Ik gun het hem!quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inderdaad, zooooo creatiefloos, nu een wedstrijdje met de hamer andersom, kindjes, alsof er een uitgebluste kleuterjuf in de regie zit.
Gun het Chris meer.quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Inderdaad. En Faisal wint de spelletjes. Ik gun het hem!
Nah die opdrachten namen vorig jaar best veel tijd in(ook qua uitzending) terwijl het verder vrij nutteloos is. Dit is een paar minuten en klaar. Al zullen ze vast wel weer met een kansloze opdracht komen als die stylist weer beltegoed heeft.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook wel een mannetje die popie jopie gaat doen als de camera op hem staat, vreselijk irritant. Plus ik zou never nooit een badkamer door hem laten plaatsten. Dacht dat hij er verstand van had![]()
En dat hamertje tik, wat goedkoop zeg. Kan de regie nou echt niks anders verzinnen, waren die krea bea opdrachten van vorig seizoen nog wel vermakelijk.
Die opdrachten waren soms wel grappig qua strijd om het geld en gratis mankracht, samen een kast in elkaar zetten ofzo. Dat was dan ook de samenwerking onderling tussen de stellen en dat leverde leuke tv beelden op, nu zie je bv dat een Anouk niet veel met haar handen doet en dan ben je even verplicht iets samen te doen (en dat is dan heibelquote:Op donderdag 22 mei 2025 00:30 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Nah die opdrachten namen vorig jaar best veel tijd in(ook qua uitzending) terwijl het verder vrij nutteloos is. Dit is een paar minuten en klaar. Al zullen ze vast wel weer met een kansloze opdracht komen als die stylist weer beltegoed heeft.
Verder vind ik het best saai tot nu, krijg ook weinig mee van wat ze nu aan het doen zijn. Verder zie ik telkens mensen rondlopen die niet in beeld komen, vraag me af of ze niet heel veel hulp krijgen? Bij dat stel met die monumentale kamer zag ik opeens een houtskelet muren staan, maar ik heb ze daar geen enkele keer mee bezig gezien? Iedereen doet de elektra zelf?
Zo mee eens, dit ja, je ziet geen ene moer, paar houten frames, een plafond met balken, de ander weer niet, hangen die muren een meter onder het originele balkenplafond, helemaal geen tekeningen laten zien hoe de architect het uitgedacht heeft. Echt super waardeloos. Ik vind het nog steeds een prachtig pand en zeer zeker waard om er iets moois van te maken waar mensen graag willen wonen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:30 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Nah die opdrachten namen vorig jaar best veel tijd in(ook qua uitzending) terwijl het verder vrij nutteloos is. Dit is een paar minuten en klaar. Al zullen ze vast wel weer met een kansloze opdracht komen als die stylist weer beltegoed heeft.
Verder vind ik het best saai tot nu, krijg ook weinig mee van wat ze nu aan het doen zijn. Verder zie ik telkens mensen rondlopen die niet in beeld komen, vraag me af of ze niet heel veel hulp krijgen? Bij dat stel met die monumentale kamer zag ik opeens een houtskelet muren staan, maar ik heb ze daar geen enkele keer mee bezig gezien? Iedereen doet de elektra zelf?
Ik geloof dat Victor of Ray het had over een 'droogversneller', dus een goedje wat je door het beton gooit, waardoor het sneller droogt. Net als met verf. Dan zou het misschien met 24 uur of zo kunnen drogen. Moet ik eens opzoeken in de uitzendingquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inderdaad, zooooo creatiefloos, nu een wedstrijdje met de hamer andersom, kindjes, alsof er een uitgebluste kleuterjuf in de regie zit.
Hier #TeamChris!quote:
Het skelet is vooral nuttig als houvast voor het geval ze het niet meer aankunnen en omvallen van de angstquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:16 schreef TaMieke het volgende:
Wilfred en Edith lijken inderdaad weinig te doen. Het verbaasde me ook dat hun skelet stond, misschien dat ze daar toch hulp mee hebben gehad.
Hopelijk een flinke portie dramaquote:
Ja ik ook. En ruziequote:Op donderdag 22 mei 2025 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hopelijk een flinke portie drama
Ja het is een klusprogramma... alleen ik kijk het voor de chaos en ellende
Yes ik ben er ook weer live bijquote:
En hier voorbode 2quote:
Ja qua planning maakt Faisel niet per sé handige keuzesquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:42 schreef TaMieke het volgende:
Waarom staat Chris alleen? Faisel is toch de badkamerman?? En dan helemaal op en neer naar Almere
Ook wel eens met eerdere reacties. Faisel doet kei stoer alsof hij alles weet en snauwt Chris af maar doet zelf amper iets.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja qua planning maakt Faisel niet per sé handige keuzes
ja, ik zat dat toevallig ook net terug te lezenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook wel eens met eerdere reacties. Faisel doet kei stoer alsof hij alles weet en snauwt Chris af maar doet zelf amper iets.
Ja maar hij heeft een bus gehuurd voor 1300 euro per maand. Dus dan moet je het gebruiken...quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:42 schreef TaMieke het volgende:
Waarom staat Chris alleen? Faisel is toch de badkamerman?? En dan helemaal op en neer naar Almere
Denk het niet, ze weten dat ze afhankelijk zijn van Victor. En ze hebben een Vriendschapquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:35 schreef Meke het volgende:
Maurits en Anouk accepteren wel continu die tweede plek hčZou dat niet op een gegeven moment ook gaan schuren?
Viel mij ook op... dat oranje/rode ding...quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:39 schreef Meke het volgende:
Heeft Mark trouwens een kaballah bandje om zijn pols?
Mja, uiteindelijk wil je zelf toch ook winnen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Denk het niet, ze weten dat ze afhankelijk zijn van Victor. En ze hebben een Vriendschap
Ja!quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Viel mij ook op... dat oranje/rode ding...
Da's waar.... maar ze zijn qua bouwen gewoon minder dan Vic.... dus hoe dan? Misschien doen ze het via de styling, dat zou nog kunnen...quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk wil je zelf toch ook winnen?
Ja, zou ook wel lachen zijn toch, de hele tijd beetje meeliften en dan ineens toch winnenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Da's waar.... maar ze zijn qua bouwen gewoon minder dan Vic.... dus hoe dan? Misschien doen ze het via de styling, dat zou nog kunnen...
Echt he?! En hoezo weten ze niet hoe die platen erin moeten? Je hebt ze los gehaald en moeten op dezelfde plek erin.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:57 schreef Meke het volgende:
Godsamme wat is Mark ook een eikel met dat vingertje
Ja dit vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Echt he?! En hoezo weten ze niet hoe die platen erin moeten? Je hebt ze los gehaald en moeten op dezelfde plek erin.
Moeten ze niet nog afpurren?
Dat! Dat! En dat!!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:00 schreef V. het volgende:
Ik moet zeggen dat die arrogantie van Naomi nu wel heel irritant begint te worden. Die chronische duckface doet zelf geen ene fuck, en maar opscheppen.
Dacht ik ook. Fuck Faisel!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:03 schreef TaMieke het volgende:
Waarom gaat Chris zn vader bellen? Laat lekker tot ie terug is![]()
Arme Chris. En fijn dat Ray wil helpen
Ja geloof dat deze vloer én veel sneller gelegd kon worden én een snellere droogtijd heeft, dus daar zullen ze wel uren/dagen winst mee makenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een zeikerds zijn die Maurits en Anouk zeg! Ze wilden het zelf toch ook?!
Hoe kan het trouwens dat ze het nu wel ineens halen?Het ging toch allemaal niet qua droogtijd enzo??
Dat wordt lekker tochten in het appartement van Fai & Chris...quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:05 schreef TaMieke het volgende:
Wtf! Slaan ze een raam in voor die slang?
Ja ik ben het bij beide dingen gewoon pertinent niet eensquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:13 schreef V. het volgende:
En die kluskakkers mogen van mij ook het hang krijgen. Eerst zelf ook uitstel willen, en dan zeiken als je het krijgt.
En die vloerstorters waren idd veel te vroeg. Opfucken.
Ik ben het met alles heel eens!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ben het bij beide dingen gewoon pertinent niet eens![]()
Vind dat dat extra geld überhaupt niet gerekend mag worden als de vloerleggers ineens veel te vroeg zijn, en vind het ook heel kinderachtig om terug te krabbelen als jij het ineens wel redt
Maar dan had Victor die droogtijden enzo gewoon niet goed berekend.. want het kon dus wel...quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja geloof dat deze vloer én veel sneller gelegd kon worden én een snellere droogtijd heeft, dus daar zullen ze wel uren/dagen winst mee maken
Waar ging dit over?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oef die Markover te ver gaan gesproken
Jawel van zaterdag 11uur tot maandag 13uur. Maar op zondag wordt niet gewerkt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Huh geen extra tijd dus? Of wel?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel van zaterdag 11uur tot maandag 13uur. Maar op zondag wordt niet gewerkt.
Niemand werkt op zondag. De meerderheid heeft beslist...quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Huh geen extra tijd dus? Of wel?
Normaal mag ik haar wel. Alleen deze afleveringquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:31 schreef V. het volgende:
Ook mooi, het redeneringsvermogen van die dikbilpruillip:
Vwb de extra tijd: "als mensen zich niet aan de originele tijd en afspraak houden wawawawawa"
Vwb de vloer: "nou en, dan zijn ze eerder DAN DE AFGESPROKEN TIJD, had je maar klaar moeten zijn"
Het is overduidelijk dat ze ook botox in haar hersenen hebben gespoten
Nou Marit wel, die vroeg zich af wie er eigenlijk op zondag ging werken. En Chris zit er echt helemaal doorheen volgens mij... Maar Roelie en Knabbel&Babbel durven niks te zeggen idd.... terwijl Knabbel & Babbel hadden willen doorwerken zag je in het laatste stukje...quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die zusjes en die kunstenaars en vader+zoon hoor je niet bij dit soort momenten.
Welke hersenen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:31 schreef V. het volgende:
Ook mooi, het redeneringsvermogen van die dikbilpruillip:
Vwb de extra tijd: "als mensen zich niet aan de originele tijd en afspraak houden wawawawawa"
Vwb de vloer: "nou en, dan zijn ze eerder DAN DE AFGESPROKEN TIJD, had je maar klaar moeten zijn"
Het is overduidelijk dat ze ook botox in haar hersenen hebben gespoten
Ja... laten we zo zeggen dat het kwartet zo hard brult dat ik de rest niet hoor en/of vergeetquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou Marit wel, die vroeg zich af wie er eigenlijk op zondag ging werken. En Chris zit er echt helemaal doorheen volgens mij... Maar Roelie en Knabbel&Babbel durven niks te zeggen idd.... terwijl Knabbel & Babbel hadden willen doorwerken zag je in het laatste stukje...
Nou, ik denk dat mijn eerste indruk bij nader inzien spot on was.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Normaal mag ik haar wel. Alleen deze aflevering
Zij heeft de grote mond terwijl Victor zorgt voor hun succesquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:34 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat mijn eerste indruk bij nader inzien spot on was.
Touchequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maarre...even mijn gelijk halen hoor: veel mensen hier vonden Naomi toch zo aardig, zo eerlijk, spontaan en open over operaties en zo? Terwijl ik dat een heel stuk minder was...
![]()
Ik had al de hele tijd het idee dat als het goed gaat, ze heel lief en aardig is, maar dat als het een beetje mis gaat dat ze erg onbeschoft, asociaal en drammerig is. Nou, dat bleek vandaag wel te kloppen!
Had ik dat niet gezegd?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maarre...even mijn gelijk halen hoor: veel mensen hier vonden Naomi toch zo aardig, zo eerlijk, spontaan en open over operaties en zo? Terwijl ik dat een heel stuk minder was...
![]()
Ik had al de hele tijd het idee dat als het goed gaat, ze heel lief en aardig is, maar dat als het een beetje mis gaat dat ze erg onbeschoft, asociaal en drammerig is. Nou, dat bleek vandaag wel te kloppen!
Victor is een fijne vent. Vind ik.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zij heeft de grote mond terwijl Victor zorgt voor hun succes
Ja, die anderen verzuipen... die kunnen daar niet tegenop... wel jammer, want ik zou wel eens een boze Wilfred willen zienquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... laten we zo zeggen dat het kwartet zo hard brult dat ik de rest niet hoor en/of vergeet
Vooral Naomi tegen Mark & Heidy maken veel geluid
Mau viel bij mij erg door de mand!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Zowwww wat een stress. Die jongens van die betonwagen![]()
Naomi vloog uit de bocht en Maurits vond ik niet zo sympathiek.
Ja... niet al te veel uit zijn nek kletsen en veel werkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Victor is een fijne vent. Vind ik.
Ja, bij mij ook.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mau viel bij mij erg door de mand!
Iedereen wist dat misschien ergens wel, diep van binnenquote:
Überhaupt iets meer zendtijd voor de drie (zusjes, kunstenaars en vader +zoon) dan die twee hittepetittenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, die anderen verzuipen... die kunnen daar niet tegenop... wel jammer, want ik zou wel eens een boze Wilfred willen zien
Wat ziet ie toch in die Naomi???quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar ook reëel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... niet al te veel uit zijn nek kletsen en veel werken
de zusjes.. wat hieronder gezegd wordt... Moffel & Piertjequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Überhaupt iets meer zendtijd voor de drie (zusjes, kunstenaars en vader +zoon) dan die twee hittepetitten
Mis ik nu een stel
grote billen en dikke lippen (boven iig)quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat ziet ie toch in die Naomi???
Markquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Überhaupt iets meer zendtijd voor de drie (zusjes, kunstenaars en vader +zoon) dan die twee hittepetitten
Mis ik nu een stel
Ja, daar kun je inderdaad niet omheenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
grote billen en dikke lippen (boven iig)
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:41 schreef V. het volgende:
Victor krijgt van mij nog het voordeel van de twijfel, maar die valse vechtkat met haar kunstkop is definitief door de mand gelazerd, met haar buitenmaatse BDD nepreet.
Blond haarquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, daar kun je inderdaad niet omheen
Omdat Naomi, Mau en 'Noukie' nu ineens erg kut doen, heb ik ineens veel meer sympathie voor Mark & Heidy!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik had me scheel gelachen als Mark en Heidy het niet hadden gered.
Uh... kan dat beeld nog van mijn netvlies??quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Blond haar
Perfect gebit en neus
Het is een grappig poppetje denk ik?
Misschien is ze goed in vrijen?
Hahahaha gribusgluiperdsquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:44 schreef V. het volgende:
En die kluskakkers zijn achterbakse gribusgluiperds.
Oh wat oogt het allemaal keurig en fatsoenlijk, maar het zijn gewoon onbetrouwbare dikke ikke-VVD-ers.
Het lijkt de hele tijd of ze een snor heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
grote billen en dikke lippen (boven iig)
Het zou me niks verbazen dat die 2 stelletje elkaar onderling nog een mes in de rug steken, als het ze uitkomt...quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:44 schreef V. het volgende:
En die kluskakkers zijn achterbakse gribusgluiperds.
Oh wat oogt het allemaal keurig en fatsoenlijk, maar het zijn gewoon onbetrouwbare dikke ikke-VVD-ers.
Schaduwquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:45 schreef V. het volgende:
[..]
Het lijkt de hele tijd of ze een snor heeft.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Uh... kan dat beeld nog van mijn netvlies??![]()
Ja...zo'n goede vriendschap... het zalquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen dat die 2 stelletje elkaar onderling nog een mes in de rug steken, als het ze uitkomt...
Op 90.000 euro!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
50¤ us veel geld. Alleen niet op zo'n grote klus. Potje ongezien is daardoor bedoeld
Wat vind je van haar achterste?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:53 schreef V. het volgende:
[..]
Denk je dat het toeval is dat haar bek eruitziet als een fleshlight?
Die Faisel is sowieso super onaardig en dwingend naar zijn zoon toe. Geen leuke paquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
O ja! Ik kon die Faisel wel plaatsvervangend voor zijn b:{k slaan toen ie terugkwam met die bus en van Chris hoorde wat er allemaal gebeurt was.... "Ik kan ook niet even weg gaan ook' Of zoiets...
Nee, je doet gewoon geen zak en je laat jouw zoon de kl*te klussen doen!![]()
Zo, die stress moest er even uit![]()
Dat sloeg inderdaad he-le-maal nergens op.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
O ja! Ik kon die Faisel wel plaatsvervangend voor zijn b:{k slaan toen ie terugkwam met die bus en van Chris hoorde wat er allemaal gebeurt was.... "Ik kan ook niet even weg gaan ook' Of zoiets...
Nee, je doet gewoon geen zak en je laat jouw zoon de kl*te klussen doen!![]()
En dan wrijf je het ook nog ff in bij jouw zoon. Steun hem ff of zo!![]()
Zo, die stress moest er even uit![]()
Ze had het eerder toch over bezoekjes daar?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gaat Naomi nou ook nog naar de zonnebank? Of is dat een bruinmaak-zalfje? Of hoe heet dat?
Foundation?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gaat Naomi nou ook nog naar de zonnebank? Of is dat een bruinmaak-zalfje? Of hoe heet dat?
Dat wil je niet weten.quote:
O, dat heb ik gemist....kennelijk hebben ze in Grave dan ook een zonnebankquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze had het eerder toch over bezoekjes daar?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:57 schreef V. het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.
Komen waarschijnlijk intelligentere geluiden uit dan uit de voorkant.
Ik kan het ook fout hebben hoor!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O, dat heb ik gemist....kennelijk hebben ze in Grave dan ook een zonnebank
Zo vaak hoef je niet volgens mij hoor, als ze vlak van tevoren nog is geweestquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O, dat heb ik gemist....kennelijk hebben ze in Grave dan ook een zonnebank
Ik weet niet... ik vond "tering-tyfus' en 'oppleuren' ook wel creatief klinken....quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:57 schreef V. het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.
Komen waarschijnlijk intelligentere geluiden uit dan uit de voorkant.
Traumaverwerking door middel van gesprek en lotgenotencontactquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:00 schreef Meke het volgende:
Jullie gaan altijd nog wel even lekker los nadat de aflevering is afgelopen hčineens weer allemaal nieuwe posts bij te lezen!
Ach welnee. Dat komt uit het voorwoord van Vloeken voor Dummies.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik vond "tering-tyfus' en 'oppleuren' ook wel creatief klinken....
O ok, ja weet ik veel... die witte lijnen aan de rand vielen me nu op, maar dat komt misschien door het mooie weer..quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Zo vaak hoef je niet volgens mij hoor, als ze vlak van tevoren nog is geweestVolgens mij gaan de meeste mensen eens in de 6 ŕ 8 weken
Akelige mensen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Maurits en Anoek worden wat arrogant… dat kost punten.
Aardig doen kan iedereen, maar op dit soort momenten zie je de werkelijke aard van mensen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
De meningen kunnen snel veranderen in een halve aflevering tijd
Mee eens hoor! Alleen vorige week waren ze nog geliefdquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:15 schreef V. het volgende:
[..]
Aardig doen kan iedereen, maar op dit soort momenten zie je de werkelijke aard van mensen.
En als mensen laten zien wie ze echt zijn, geloof ik ze.
Die zijn te rustig hun authentieke zelfquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:17 schreef Boca_Raton het volgende:
En Knabbel en Babbel zakken nog verder weg de vergetelheid in…
Precies. Lieve mensen maar zonder tempo.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die zijn te rustig hun authentieke zelf
Om ermee te werken zou ik gek van ze worden. Alleen als persoon zijn ze geloof ik wel leuk
En eeuwig doorgaan op kleine details en etcquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Precies. Lieve mensen maar zonder tempo.
En vooral veel bestellen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En eeuwig doorgaan op kleine details en etc
Echt, ik had de 50 euro van al die zeikerds betaald, om van het gezeik af te zijn, maar vooral om ze te laten voelen hoe klein ze zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
Jesus, wat kan die Anouk zeiken om die 50 euro, maar Heidi had gelijk, afspraak is afspraak, dus drie uur ipv een uur komen en dan vijf minuten moeten wachten, wat een onzin.
Victor doet dik en lacht iedereen uit, en als het tegen zit vraagt hij uitstel, neemt het voortouw waar iedereen het mee eens is. Ik weet het nog niet zo met hem. Ik erger me wel kapot aan Anouk misschien nog wel meer dan aan Naomi. Wat doet die muts eigenlijk? behalve arm in arm het pand door te lopen en zich te verkneukelen aan de mensen die er minder verstand van hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ook, en wft zeg 3 uur komt het beton. Afspraak is afspraakquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Omdat Naomi, Mau en 'Noukie' nu ineens erg kut doen, heb ik ineens veel meer sympathie voor Mark & Heidy!
Mee eensquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:40 schreef Firuze60 het volgende:
Nou, heel klein beetje snap ik Naomi, maar dan ook een heeeeeeel klein beetje, over dat op zondag doorwerken. Begrijp (die regels zijn eeuwig onduidelijk voor de kijkers) dat ze kennelijk de zondag vrij houden om naar huis te gaan, niemand mag dan klussen. Nu ineens wel, snap dus een heeeeeeel ietsiepietsie van de redenering van juf eendenbek.
Ze kreeg uiteindelijk wel haar zin.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens
Alleen het is de toon die de muziek maakt
Ik niet ze komen zelf met het voorstel, en het gaat ineens weer voor de wind en dan worden zoals altijd de kinderen in de strijd gegooid. Tief op met je kinderen, dan had je maar niet mee moeten doen toch? Net zoals de mensen niet mee hadden mee moeten doen die niet in de bouw werken volgens lippie.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:40 schreef Firuze60 het volgende:
Nou, heel klein beetje snap ik Naomi, maar dan ook een heeeeeeel klein beetje, over dat op zondag doorwerken. Begrijp (die regels zijn eeuwig onduidelijk voor de kijkers) dat ze kennelijk de zondag vrij houden om naar huis te gaan, niemand mag dan klussen. Nu ineens wel, snap dus een heeeeeeel ietsiepietsie van de redenering van juf eendenbek.
Wat heeft hij nou uiteindelijk gehaald in fucking Almere? Volgens mij is Faisel echt een drukker als het te heet onder zijn voeten wordt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:52 schreef Firuze60 het volgende:
Ray ging trouwens wel snel Chris helpen met die lekkende waterleiding, voor het eerst zag ik die man in aktie komen.
En arme Chris met die droeftoeter van een kletsmajoor vader.
Nee, het ging om kennelijk die ongeschreven regel dat alle kandidaten op zondag vrij zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet ze komen zelf met het voorstel, en het gaat ineens weer voor de wind en dan worden zoals altijd de kinderen in de strijd gegooid. Tief op met je kinderen, dan had je maar niet mee moeten doen toch? Net zoals de mensen niet mee hadden mee moeten doen die niet in de bouw werken volgens lippie.
Ze wilde uitstel en dat kregen ze, maar achteraf hoefde het niet meer volgens het show kwartet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, het ging om kennelijk die ongeschreven regel dat alle kandidaten op zondag vrij zijn.
Haha, ja, ze sneden zichzelf wel zo in de vingers, maar dan nog.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wilde uitstel en dat kregen ze, maar achteraf hoefde het niet meer volgens het show kwartet.
Ik wil graag even optekenen dat ik Heidi en Mark nog steeds geen leuke mensen vind!quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
De meningen kunnen snel veranderen in een halve aflevering tijd
Zichzelf in de vingers snijden was gisteren het themaquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, ja, ze sneden zichzelf wel zo in de vingers, maar dan nog.
Eens!quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil graag even optekenen dat ik Heidi en Mark nog steeds geen leuke mensen vind!
Nou ik vond haar gisteren ook wel ineens behoorlijk pittig uit de hoek komen naar aanleiding van het benzineverhaalquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens!
Al denk ik dat Heidi meegesleept wordt in de negativiteit van Mark
Wat is dat?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:39 schreef Meke het volgende:
Heeft Mark trouwens een kaballah bandje om zijn pols?
Dat heb ik niet meegekregenquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vond haar gisteren ook wel ineens behoorlijk pittig uit de hoek komen naar aanleiding van het benzineverhaal
Nee johquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:03 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens nu al zin in dat de koppels op maandag terugkomen en zien dat Knabbel en Babbel verder doorgeklust hebben
Een soort geloof/sekte geloof ik een beetjequote:
Joodse mystiekquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Een soort geloof/sekte geloof ik een beetje
toen ze helemaal boos werd omdat Mark de bus niet volgetankt had meegekregenquote:
Oooh! Snap hemquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:05 schreef Meke het volgende:
[..]
toen ze helemaal boos werd omdat Mark de bus niet volgetankt had meegekregen
En dan de prijs verhogenquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:07 schreef Arcee het volgende:
3 uur eerder komen en dan iedereen gaan opjagen met je cementslang kan echt niet. Heidy heeft groot gelijk.
Precies, dat was duidelijk stookwerk van de productie. Wat mij dan ook weer opviel hoe Heidi op die trap zat bij de rondvergadering, Naomi zat stoom af te blazen en Heidi bekeek het van boven.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan de prijs verhogenDit was wel een beetje tv maken hoor.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet ze komen zelf met het voorstel, en het gaat ineens weer voor de wind en dan worden zoals altijd de kinderen in de strijd gegooid. Tief op met je kinderen, dan had je maar niet mee moeten doen toch? Net zoals de mensen niet mee hadden mee moeten doen die niet in de bouw werken volgens lippie.
Oh, ok, dacht eerder zo'n elastiekje om je pols dat je bij hevige stress kunt uittrekken en laten schieten.quote:
Maar ze had daar groot gelijk in. En ze was boos op Mark en Faisel, die moeilijk zat te doen, niet op anderen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vond haar gisteren ook wel ineens behoorlijk pittig uit de hoek komen naar aanleiding van het benzineverhaal
Nope!quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, ok, dacht eerder zo'n elastiekje om je pols dat je bij hevige stress kunt uittrekken en laten schieten.
Madonna ook toch? Daar ken ik het van.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nope!
Toevallig is religie en geschiedenis een hobby hier. Anders zou ik dat ook gedacht hebben
Kloptquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Madonna ook toch? Daar ken ik het van.
Mark dan vast ook, aandachtsjunk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Zij zou het aanhangen... maar ik denk vooral om interessant te doen
Wat is dan de aandacht als je in zoiets raars denkt te geloven? Komt op mij alleen maar dom over.quote:
Tja... mensen doen soms rare dingenquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dan de aandacht als je in zoiets raars denkt te geloven? Komt op mij alleen maar dom over.
Sowieso hebben we volgens mij niet gezien dat de vloer bij de kluszusjes gestort werd. toch?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het viel mij op dat Roelie in het begin gewoon nog iets aan de muur stond te doen. Terwijl de vloer erin moest!
Jawel ze zijn allemaal gestort.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sowieso hebben we volgens mij niet gezien dat de vloer bij de kluszusjes gestort werd. toch?
Bij de rest allemaal wel.
Op den duur zaten ze wel allemaal aan de taart en hielp niemand Chris die als laatste en alleen nog werktequote:Op donderdag 22 mei 2025 23:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sowieso hebben we volgens mij niet gezien dat de vloer bij de kluszusjes gestort werd. toch?
Bij de rest allemaal wel.
Ray toch even? Met die lekkage dan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op den duur zaten ze wel allemaal aan de taart en hielp niemand Chris die als laatste en alleen nog werkte
Vast, maar er waren geen beelden van de vloer van de zussen, dacht ik.quote:
Ja maar later nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ray toch even? Met die lekkage dan.
Klopt hoorquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vast, maar er waren geen beelden van de vloer van de zussen, dacht ik.
Chris zat er duidelijk helemaal doorheen. En Naomi zag dat maar de lieverd deed net alsof ze het niet zag. Wat een stel mensen zijn dit bij elkaar zeg. Mijn voorkeur veranderd ook per dagquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op den duur zaten ze wel allemaal aan de taart en hielp niemand Chris die als laatste en alleen nog werkte
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Chris zat er duidelijk helemaal doorheen. En Naomi zag dat maar de lieverd deed net alsof ze het niet zag. Wat een stel mensen zijn dit bij elkaar zeg. Mijn voorkeur veranderd ook per dag
Ik geniet toch meer van het onderling gekonkel enz. Maar op den duur ga je toch voor je smaak. Zo vind ik die glimmende gouden tegels bij Vic en Naomi al spuug lelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:42 schreef Firuze60 het volgende:
Maar ja, als kijker heb je er niet zoveel invloed op de einduitslag, het is maar net wat een gek er voor geeft.
Oh, dat heb ik dan nu al gemist, komen die in de badkamer? Qua smaak zullen zij sowieso niet de mijne zijn. Hun eigen huis zag er ook mwah...beige uit. Ben benieuwd wanneer die stylist die hun huis keurde weer in beeld komt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geniet toch meer van het onderling gekonkel enz. Maar op den duur ga je toch voor je smaak. Zo vind ik die glimmende gouden tegels bij Vic en Naomi al spuug lelijk.
Er zaten al een paar van die grote tegels op.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan nu al gemist, komen die in de badkamer? Qua smaak zullen zij sowieso niet de mijne zijn. Hun eigen huis zag er ook mwah...beige uit. Ben benieuwd wanneer die stylist die hun huis keurde weer in beeld komt.
Oh, dacht dat dat spaanplaat was..quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zaten al een paar van die grote tegels op.
Hun eigen huis: zwaar onpersoonlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan nu al gemist, komen die in de badkamer? Qua smaak zullen zij sowieso niet de mijne zijn. Hun eigen huis zag er ook mwah...beige uit. Ben benieuwd wanneer die stylist die hun huis keurde weer in beeld komt.
Soort klinische toonzaal inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hun eigen huis: zwaar onpersoonlijk.
Ingericht met de gedachte wat een ander er van zal vinden.quote:
Victor is natuurlijk een held, echt naast stukadoor van beroep ook een alleskunner die verstand van verbouwen en plannen heeft, Naomi krijst alleen maar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 02:08 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ingericht met de gedachte wat een ander er van zal vinden.
Begin van de aflevering was echt heel erg slecht, alsof ik naar 2 slechte acteurs zat te kijken (Naomi & meeloper).
Wel leuk dat er wat meer strijd onderling komt. Reactie van Marit op Naomi vond ik ook erg leuk btw, die had echt zoiets van WTF doe jij nu raar, alleen dan iets subtieler. Ook mooi dat Victor er tegen in ging, die dealt natuurlijk dagelijks met die bullshit. Benieuwd hoelang het goed blijft gaan tussen de kakkers & duindorp, dat moet op een gegeven moment wel misgaan
Victor is gewoon een soort cheatcode voor Naomi, je doet mee aan klusprogramma met iemand die alles kan, overal connecties heeft vs grotendeels gigantische amateurs. Zie zo ook niet even in hoe hij een oplevering kan verliezen, maar ze zullen er wel wat op verzinnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 02:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Victor is natuurlijk een held, echt naast stukadoor van beroep ook een alleskunner die verstand van verbouwen en plannen heeft, Naomi krijst alleen maar.
Anouk en Maurits zijn twee klaplopers die liften op anderen. Brrr, klef stel.
Uiteindelijk gaat het om de meerwaarde van een appartement dat de winst maakt. Alles lijkt aardig subjectief.
Nee niet stil houden, ik geniet meer van dit soort tv programma's met fok erbij. Dus juist dit topic en het commentaarquote:Op vrijdag 23 mei 2025 02:33 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Victor is gewoon een soort cheatcode voor Naomi, je doet mee aan klusprogramma met iemand die alles kan, overal connecties heeft vs grotendeels gigantische amateurs. Zie zo ook niet even in hoe hij een oplevering kan verliezen, maar ze zullen er wel wat op verzinnen.
En dan nog overal over zeiken. Ik zou me stil houden.
Ik bedoel Naomi, maar natuurlijk is dit leuker voor onsquote:Op vrijdag 23 mei 2025 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet stil houden, ik geniet meer van dit soort tv programma's met fok erbij. Dus juist dit topic en het commentaar
Oh haha ik dacht dat je je ging inhouden hierquote:Op vrijdag 23 mei 2025 02:52 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ik bedoel Naomi, maar natuurlijk is dit leuker voor ons
Vonden wij ook al sneu.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ware fansquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Joh! Jullie zijn gewoon gisteren de hele nacht doorgegaan!
Het echte Het Blok-gevoel: een nacht doorgaan om de deadline te halenquote:
Ja! Helaas ging ik op den duur naar bedquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het echte Het Blok-gevoel: een nacht doorgaan om de deadline te halen
Ik ben trouwens errug benieuwd wat de nieuwe TT wordt!
Ik weet het niet precies. Ze moesten tijdelijk stoppen van de gemeente-archeoloog maar toch kennelijk weer door ?!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe is eigenlijk dat verhaal met die botten afgelopen?
Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Ze moesten tijdelijk stoppen van de gemeente-archeoloog maar toch kennelijk weer door ?!
Roberto weet het wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Jammer dat ze daar niks meer over gezegd hebben
Heb je een oogje op Roberto?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt mijn hart
Ik heb het ook in de nacht gekekenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Joh! Jullie zijn gewoon gisteren de hele nacht doorgegaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |