quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet ze komen zelf met het voorstel, en het gaat ineens weer voor de wind en dan worden zoals altijd de kinderen in de strijd gegooid. Tief op met je kinderen, dan had je maar niet mee moeten doen toch? Net zoals de mensen niet mee hadden mee moeten doen die niet in de bouw werken volgens lippie.
Oh, ok, dacht eerder zo'n elastiekje om je pols dat je bij hevige stress kunt uittrekken en laten schieten.quote:
Maar ze had daar groot gelijk in. En ze was boos op Mark en Faisel, die moeilijk zat te doen, niet op anderen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vond haar gisteren ook wel ineens behoorlijk pittig uit de hoek komen naar aanleiding van het benzineverhaal
Nope!quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, ok, dacht eerder zo'n elastiekje om je pols dat je bij hevige stress kunt uittrekken en laten schieten.
Madonna ook toch? Daar ken ik het van.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nope!
Toevallig is religie en geschiedenis een hobby hier. Anders zou ik dat ook gedacht hebben
Kloptquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Madonna ook toch? Daar ken ik het van.
Mark dan vast ook, aandachtsjunk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Zij zou het aanhangen... maar ik denk vooral om interessant te doen
Wat is dan de aandacht als je in zoiets raars denkt te geloven? Komt op mij alleen maar dom over.quote:
Tja... mensen doen soms rare dingenquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dan de aandacht als je in zoiets raars denkt te geloven? Komt op mij alleen maar dom over.
Sowieso hebben we volgens mij niet gezien dat de vloer bij de kluszusjes gestort werd. toch?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het viel mij op dat Roelie in het begin gewoon nog iets aan de muur stond te doen. Terwijl de vloer erin moest!
Jawel ze zijn allemaal gestort.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sowieso hebben we volgens mij niet gezien dat de vloer bij de kluszusjes gestort werd. toch?
Bij de rest allemaal wel.
Op den duur zaten ze wel allemaal aan de taart en hielp niemand Chris die als laatste en alleen nog werktequote:Op donderdag 22 mei 2025 23:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sowieso hebben we volgens mij niet gezien dat de vloer bij de kluszusjes gestort werd. toch?
Bij de rest allemaal wel.
Ray toch even? Met die lekkage dan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op den duur zaten ze wel allemaal aan de taart en hielp niemand Chris die als laatste en alleen nog werkte
Vast, maar er waren geen beelden van de vloer van de zussen, dacht ik.quote:
Ja maar later nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ray toch even? Met die lekkage dan.
Klopt hoorquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vast, maar er waren geen beelden van de vloer van de zussen, dacht ik.
Chris zat er duidelijk helemaal doorheen. En Naomi zag dat maar de lieverd deed net alsof ze het niet zag. Wat een stel mensen zijn dit bij elkaar zeg. Mijn voorkeur veranderd ook per dagquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op den duur zaten ze wel allemaal aan de taart en hielp niemand Chris die als laatste en alleen nog werkte
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Chris zat er duidelijk helemaal doorheen. En Naomi zag dat maar de lieverd deed net alsof ze het niet zag. Wat een stel mensen zijn dit bij elkaar zeg. Mijn voorkeur veranderd ook per dag
Ik geniet toch meer van het onderling gekonkel enz. Maar op den duur ga je toch voor je smaak. Zo vind ik die glimmende gouden tegels bij Vic en Naomi al spuug lelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:42 schreef Firuze60 het volgende:
Maar ja, als kijker heb je er niet zoveel invloed op de einduitslag, het is maar net wat een gek er voor geeft.
Oh, dat heb ik dan nu al gemist, komen die in de badkamer? Qua smaak zullen zij sowieso niet de mijne zijn. Hun eigen huis zag er ook mwah...beige uit. Ben benieuwd wanneer die stylist die hun huis keurde weer in beeld komt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geniet toch meer van het onderling gekonkel enz. Maar op den duur ga je toch voor je smaak. Zo vind ik die glimmende gouden tegels bij Vic en Naomi al spuug lelijk.
Er zaten al een paar van die grote tegels op.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan nu al gemist, komen die in de badkamer? Qua smaak zullen zij sowieso niet de mijne zijn. Hun eigen huis zag er ook mwah...beige uit. Ben benieuwd wanneer die stylist die hun huis keurde weer in beeld komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |