Mee eensquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:40 schreef Firuze60 het volgende:
Nou, heel klein beetje snap ik Naomi, maar dan ook een heeeeeeel klein beetje, over dat op zondag doorwerken. Begrijp (die regels zijn eeuwig onduidelijk voor de kijkers) dat ze kennelijk de zondag vrij houden om naar huis te gaan, niemand mag dan klussen. Nu ineens wel, snap dus een heeeeeeel ietsiepietsie van de redenering van juf eendenbek.
Ze kreeg uiteindelijk wel haar zin.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens
Alleen het is de toon die de muziek maakt
Ik niet ze komen zelf met het voorstel, en het gaat ineens weer voor de wind en dan worden zoals altijd de kinderen in de strijd gegooid. Tief op met je kinderen, dan had je maar niet mee moeten doen toch? Net zoals de mensen niet mee hadden mee moeten doen die niet in de bouw werken volgens lippie.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:40 schreef Firuze60 het volgende:
Nou, heel klein beetje snap ik Naomi, maar dan ook een heeeeeeel klein beetje, over dat op zondag doorwerken. Begrijp (die regels zijn eeuwig onduidelijk voor de kijkers) dat ze kennelijk de zondag vrij houden om naar huis te gaan, niemand mag dan klussen. Nu ineens wel, snap dus een heeeeeeel ietsiepietsie van de redenering van juf eendenbek.
Wat heeft hij nou uiteindelijk gehaald in fucking Almere? Volgens mij is Faisel echt een drukker als het te heet onder zijn voeten wordt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:52 schreef Firuze60 het volgende:
Ray ging trouwens wel snel Chris helpen met die lekkende waterleiding, voor het eerst zag ik die man in aktie komen.
En arme Chris met die droeftoeter van een kletsmajoor vader.
Nee, het ging om kennelijk die ongeschreven regel dat alle kandidaten op zondag vrij zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet ze komen zelf met het voorstel, en het gaat ineens weer voor de wind en dan worden zoals altijd de kinderen in de strijd gegooid. Tief op met je kinderen, dan had je maar niet mee moeten doen toch? Net zoals de mensen niet mee hadden mee moeten doen die niet in de bouw werken volgens lippie.
Ze wilde uitstel en dat kregen ze, maar achteraf hoefde het niet meer volgens het show kwartet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, het ging om kennelijk die ongeschreven regel dat alle kandidaten op zondag vrij zijn.
Haha, ja, ze sneden zichzelf wel zo in de vingers, maar dan nog.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wilde uitstel en dat kregen ze, maar achteraf hoefde het niet meer volgens het show kwartet.
Ik wil graag even optekenen dat ik Heidi en Mark nog steeds geen leuke mensen vind!quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
De meningen kunnen snel veranderen in een halve aflevering tijd
Zichzelf in de vingers snijden was gisteren het themaquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, ja, ze sneden zichzelf wel zo in de vingers, maar dan nog.
Eens!quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil graag even optekenen dat ik Heidi en Mark nog steeds geen leuke mensen vind!
Nou ik vond haar gisteren ook wel ineens behoorlijk pittig uit de hoek komen naar aanleiding van het benzineverhaalquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens!
Al denk ik dat Heidi meegesleept wordt in de negativiteit van Mark
Wat is dat?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:39 schreef Meke het volgende:
Heeft Mark trouwens een kaballah bandje om zijn pols?
Dat heb ik niet meegekregenquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik vond haar gisteren ook wel ineens behoorlijk pittig uit de hoek komen naar aanleiding van het benzineverhaal
Nee johquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:03 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens nu al zin in dat de koppels op maandag terugkomen en zien dat Knabbel en Babbel verder doorgeklust hebben
Een soort geloof/sekte geloof ik een beetjequote:
Joodse mystiekquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Een soort geloof/sekte geloof ik een beetje
toen ze helemaal boos werd omdat Mark de bus niet volgetankt had meegekregenquote:
Oooh! Snap hemquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:05 schreef Meke het volgende:
[..]
toen ze helemaal boos werd omdat Mark de bus niet volgetankt had meegekregen
En dan de prijs verhogenquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:07 schreef Arcee het volgende:
3 uur eerder komen en dan iedereen gaan opjagen met je cementslang kan echt niet. Heidy heeft groot gelijk.
Precies, dat was duidelijk stookwerk van de productie. Wat mij dan ook weer opviel hoe Heidi op die trap zat bij de rondvergadering, Naomi zat stoom af te blazen en Heidi bekeek het van boven.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan de prijs verhogenDit was wel een beetje tv maken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |