Yes ik ben er ook weer live bijquote:
En hier voorbode 2quote:
Ja qua planning maakt Faisel niet per sé handige keuzesquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:42 schreef TaMieke het volgende:
Waarom staat Chris alleen? Faisel is toch de badkamerman?? En dan helemaal op en neer naar Almere
Ook wel eens met eerdere reacties. Faisel doet kei stoer alsof hij alles weet en snauwt Chris af maar doet zelf amper iets.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja qua planning maakt Faisel niet per sé handige keuzes
ja, ik zat dat toevallig ook net terug te lezenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ook wel eens met eerdere reacties. Faisel doet kei stoer alsof hij alles weet en snauwt Chris af maar doet zelf amper iets.
Ja maar hij heeft een bus gehuurd voor 1300 euro per maand. Dus dan moet je het gebruiken...quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:42 schreef TaMieke het volgende:
Waarom staat Chris alleen? Faisel is toch de badkamerman?? En dan helemaal op en neer naar Almere
Denk het niet, ze weten dat ze afhankelijk zijn van Victor. En ze hebben een Vriendschapquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:35 schreef Meke het volgende:
Maurits en Anouk accepteren wel continu die tweede plek hèZou dat niet op een gegeven moment ook gaan schuren?
Viel mij ook op... dat oranje/rode ding...quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:39 schreef Meke het volgende:
Heeft Mark trouwens een kaballah bandje om zijn pols?
Mja, uiteindelijk wil je zelf toch ook winnen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Denk het niet, ze weten dat ze afhankelijk zijn van Victor. En ze hebben een Vriendschap
Ja!quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Viel mij ook op... dat oranje/rode ding...
Da's waar.... maar ze zijn qua bouwen gewoon minder dan Vic.... dus hoe dan? Misschien doen ze het via de styling, dat zou nog kunnen...quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk wil je zelf toch ook winnen?
Ja, zou ook wel lachen zijn toch, de hele tijd beetje meeliften en dan ineens toch winnenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Da's waar.... maar ze zijn qua bouwen gewoon minder dan Vic.... dus hoe dan? Misschien doen ze het via de styling, dat zou nog kunnen...
Echt he?! En hoezo weten ze niet hoe die platen erin moeten? Je hebt ze los gehaald en moeten op dezelfde plek erin.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:57 schreef Meke het volgende:
Godsamme wat is Mark ook een eikel met dat vingertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |