Victor is een fijne vent. Vind ik.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zij heeft de grote mond terwijl Victor zorgt voor hun succes
Ja, die anderen verzuipen... die kunnen daar niet tegenop... wel jammer, want ik zou wel eens een boze Wilfred willen zienquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... laten we zo zeggen dat het kwartet zo hard brult dat ik de rest niet hoor en/of vergeet
Vooral Naomi tegen Mark & Heidy maken veel geluid
Mau viel bij mij erg door de mand!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Zowwww wat een stress. Die jongens van die betonwagen![]()
Naomi vloog uit de bocht en Maurits vond ik niet zo sympathiek.
Ja... niet al te veel uit zijn nek kletsen en veel werkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Victor is een fijne vent. Vind ik.
Ja, bij mij ook.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mau viel bij mij erg door de mand!
Überhaupt iets meer zendtijd voor de drie (zusjes, kunstenaars en vader +zoon) dan die twee hittepetittenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, die anderen verzuipen... die kunnen daar niet tegenop... wel jammer, want ik zou wel eens een boze Wilfred willen zien
Wat ziet ie toch in die Naomi???quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Victor is een fijne vent. Vind ik.
Maar ook reëel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... niet al te veel uit zijn nek kletsen en veel werken
de zusjes.. wat hieronder gezegd wordt... Moffel & Piertjequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Überhaupt iets meer zendtijd voor de drie (zusjes, kunstenaars en vader +zoon) dan die twee hittepetitten
Mis ik nu een stel
grote billen en dikke lippen (boven iig)quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat ziet ie toch in die Naomi???
Markquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Überhaupt iets meer zendtijd voor de drie (zusjes, kunstenaars en vader +zoon) dan die twee hittepetitten
Mis ik nu een stel
Ja, daar kun je inderdaad niet omheenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
grote billen en dikke lippen (boven iig)
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:41 schreef V. het volgende:
Victor krijgt van mij nog het voordeel van de twijfel, maar die valse vechtkat met haar kunstkop is definitief door de mand gelazerd, met haar buitenmaatse BDD nepreet.
Blond haarquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, daar kun je inderdaad niet omheen
Omdat Naomi, Mau en 'Noukie' nu ineens erg kut doen, heb ik ineens veel meer sympathie voor Mark & Heidy!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik had me scheel gelachen als Mark en Heidy het niet hadden gered.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |