Ja dit vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Echt he?! En hoezo weten ze niet hoe die platen erin moeten? Je hebt ze los gehaald en moeten op dezelfde plek erin.
Moeten ze niet nog afpurren?
Dat! Dat! En dat!!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:00 schreef V. het volgende:
Ik moet zeggen dat die arrogantie van Naomi nu wel heel irritant begint te worden. Die chronische duckface doet zelf geen ene fuck, en maar opscheppen.
Dacht ik ook. Fuck Faisel!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:03 schreef TaMieke het volgende:
Waarom gaat Chris zn vader bellen? Laat lekker tot ie terug is![]()
Arme Chris. En fijn dat Ray wil helpen
Ja geloof dat deze vloer én veel sneller gelegd kon worden én een snellere droogtijd heeft, dus daar zullen ze wel uren/dagen winst mee makenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een zeikerds zijn die Maurits en Anouk zeg! Ze wilden het zelf toch ook?!
Hoe kan het trouwens dat ze het nu wel ineens halen?Het ging toch allemaal niet qua droogtijd enzo??
Dat wordt lekker tochten in het appartement van Fai & Chris...quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:05 schreef TaMieke het volgende:
Wtf! Slaan ze een raam in voor die slang?
Ja ik ben het bij beide dingen gewoon pertinent niet eensquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:13 schreef V. het volgende:
En die kluskakkers mogen van mij ook het hang krijgen. Eerst zelf ook uitstel willen, en dan zeiken als je het krijgt.
En die vloerstorters waren idd veel te vroeg. Opfucken.
Ik ben het met alles heel eens!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ben het bij beide dingen gewoon pertinent niet eens![]()
Vind dat dat extra geld überhaupt niet gerekend mag worden als de vloerleggers ineens veel te vroeg zijn, en vind het ook heel kinderachtig om terug te krabbelen als jij het ineens wel redt
Maar dan had Victor die droogtijden enzo gewoon niet goed berekend.. want het kon dus wel...quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja geloof dat deze vloer én veel sneller gelegd kon worden én een snellere droogtijd heeft, dus daar zullen ze wel uren/dagen winst mee maken
Waar ging dit over?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oef die Markover te ver gaan gesproken
Jawel van zaterdag 11uur tot maandag 13uur. Maar op zondag wordt niet gewerkt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Huh geen extra tijd dus? Of wel?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel van zaterdag 11uur tot maandag 13uur. Maar op zondag wordt niet gewerkt.
Niemand werkt op zondag. De meerderheid heeft beslist...quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Huh geen extra tijd dus? Of wel?
Normaal mag ik haar wel. Alleen deze afleveringquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:31 schreef V. het volgende:
Ook mooi, het redeneringsvermogen van die dikbilpruillip:
Vwb de extra tijd: "als mensen zich niet aan de originele tijd en afspraak houden wawawawawa"
Vwb de vloer: "nou en, dan zijn ze eerder DAN DE AFGESPROKEN TIJD, had je maar klaar moeten zijn"
Het is overduidelijk dat ze ook botox in haar hersenen hebben gespoten
Nou Marit wel, die vroeg zich af wie er eigenlijk op zondag ging werken. En Chris zit er echt helemaal doorheen volgens mij... Maar Roelie en Knabbel&Babbel durven niks te zeggen idd.... terwijl Knabbel & Babbel hadden willen doorwerken zag je in het laatste stukje...quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die zusjes en die kunstenaars en vader+zoon hoor je niet bij dit soort momenten.
Welke hersenen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:31 schreef V. het volgende:
Ook mooi, het redeneringsvermogen van die dikbilpruillip:
Vwb de extra tijd: "als mensen zich niet aan de originele tijd en afspraak houden wawawawawa"
Vwb de vloer: "nou en, dan zijn ze eerder DAN DE AFGESPROKEN TIJD, had je maar klaar moeten zijn"
Het is overduidelijk dat ze ook botox in haar hersenen hebben gespoten
Ja... laten we zo zeggen dat het kwartet zo hard brult dat ik de rest niet hoor en/of vergeetquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou Marit wel, die vroeg zich af wie er eigenlijk op zondag ging werken. En Chris zit er echt helemaal doorheen volgens mij... Maar Roelie en Knabbel&Babbel durven niks te zeggen idd.... terwijl Knabbel & Babbel hadden willen doorwerken zag je in het laatste stukje...
Nou, ik denk dat mijn eerste indruk bij nader inzien spot on was.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Normaal mag ik haar wel. Alleen deze aflevering
Zij heeft de grote mond terwijl Victor zorgt voor hun succesquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:34 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat mijn eerste indruk bij nader inzien spot on was.
Touchequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maarre...even mijn gelijk halen hoor: veel mensen hier vonden Naomi toch zo aardig, zo eerlijk, spontaan en open over operaties en zo? Terwijl ik dat een heel stuk minder was...
![]()
Ik had al de hele tijd het idee dat als het goed gaat, ze heel lief en aardig is, maar dat als het een beetje mis gaat dat ze erg onbeschoft, asociaal en drammerig is. Nou, dat bleek vandaag wel te kloppen!
Had ik dat niet gezegd?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maarre...even mijn gelijk halen hoor: veel mensen hier vonden Naomi toch zo aardig, zo eerlijk, spontaan en open over operaties en zo? Terwijl ik dat een heel stuk minder was...
![]()
Ik had al de hele tijd het idee dat als het goed gaat, ze heel lief en aardig is, maar dat als het een beetje mis gaat dat ze erg onbeschoft, asociaal en drammerig is. Nou, dat bleek vandaag wel te kloppen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |