Oh, dacht dat dat spaanplaat was..quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zaten al een paar van die grote tegels op.
Hun eigen huis: zwaar onpersoonlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan nu al gemist, komen die in de badkamer? Qua smaak zullen zij sowieso niet de mijne zijn. Hun eigen huis zag er ook mwah...beige uit. Ben benieuwd wanneer die stylist die hun huis keurde weer in beeld komt.
Soort klinische toonzaal inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hun eigen huis: zwaar onpersoonlijk.
Ingericht met de gedachte wat een ander er van zal vinden.quote:
Victor is natuurlijk een held, echt naast stukadoor van beroep ook een alleskunner die verstand van verbouwen en plannen heeft, Naomi krijst alleen maar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 02:08 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ingericht met de gedachte wat een ander er van zal vinden.
Begin van de aflevering was echt heel erg slecht, alsof ik naar 2 slechte acteurs zat te kijken (Naomi & meeloper).
Wel leuk dat er wat meer strijd onderling komt. Reactie van Marit op Naomi vond ik ook erg leuk btw, die had echt zoiets van WTF doe jij nu raar, alleen dan iets subtieler. Ook mooi dat Victor er tegen in ging, die dealt natuurlijk dagelijks met die bullshit. Benieuwd hoelang het goed blijft gaan tussen de kakkers & duindorp, dat moet op een gegeven moment wel misgaan
Victor is gewoon een soort cheatcode voor Naomi, je doet mee aan klusprogramma met iemand die alles kan, overal connecties heeft vs grotendeels gigantische amateurs. Zie zo ook niet even in hoe hij een oplevering kan verliezen, maar ze zullen er wel wat op verzinnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 02:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Victor is natuurlijk een held, echt naast stukadoor van beroep ook een alleskunner die verstand van verbouwen en plannen heeft, Naomi krijst alleen maar.
Anouk en Maurits zijn twee klaplopers die liften op anderen. Brrr, klef stel.
Uiteindelijk gaat het om de meerwaarde van een appartement dat de winst maakt. Alles lijkt aardig subjectief.
Nee niet stil houden, ik geniet meer van dit soort tv programma's met fok erbij. Dus juist dit topic en het commentaarquote:Op vrijdag 23 mei 2025 02:33 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Victor is gewoon een soort cheatcode voor Naomi, je doet mee aan klusprogramma met iemand die alles kan, overal connecties heeft vs grotendeels gigantische amateurs. Zie zo ook niet even in hoe hij een oplevering kan verliezen, maar ze zullen er wel wat op verzinnen.
En dan nog overal over zeiken. Ik zou me stil houden.
Ik bedoel Naomi, maar natuurlijk is dit leuker voor onsquote:Op vrijdag 23 mei 2025 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet stil houden, ik geniet meer van dit soort tv programma's met fok erbij. Dus juist dit topic en het commentaar
Oh haha ik dacht dat je je ging inhouden hierquote:Op vrijdag 23 mei 2025 02:52 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Ik bedoel Naomi, maar natuurlijk is dit leuker voor ons
Vonden wij ook al sneu.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op den duur zaten ze wel allemaal aan de taart en hielp niemand Chris die als laatste en alleen nog werkte
Ware fansquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Joh! Jullie zijn gewoon gisteren de hele nacht doorgegaan!
Het echte Het Blok-gevoel: een nacht doorgaan om de deadline te halenquote:
Ja! Helaas ging ik op den duur naar bedquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het echte Het Blok-gevoel: een nacht doorgaan om de deadline te halen
Ik ben trouwens errug benieuwd wat de nieuwe TT wordt!
Ik weet het niet precies. Ze moesten tijdelijk stoppen van de gemeente-archeoloog maar toch kennelijk weer door ?!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe is eigenlijk dat verhaal met die botten afgelopen?
Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies. Ze moesten tijdelijk stoppen van de gemeente-archeoloog maar toch kennelijk weer door ?!
Roberto weet het wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Jammer dat ze daar niks meer over gezegd hebben
Heb je een oogje op Roberto?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt mijn hart
Ik heb het ook in de nacht gekekenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Joh! Jullie zijn gewoon gisteren de hele nacht doorgegaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |