Uh... kan dat beeld nog van mijn netvlies??quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Blond haar
Perfect gebit en neus
Het is een grappig poppetje denk ik?
Misschien is ze goed in vrijen?
Hahahaha gribusgluiperdsquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:44 schreef V. het volgende:
En die kluskakkers zijn achterbakse gribusgluiperds.
Oh wat oogt het allemaal keurig en fatsoenlijk, maar het zijn gewoon onbetrouwbare dikke ikke-VVD-ers.
Het lijkt de hele tijd of ze een snor heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
grote billen en dikke lippen (boven iig)
Het zou me niks verbazen dat die 2 stelletje elkaar onderling nog een mes in de rug steken, als het ze uitkomt...quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:44 schreef V. het volgende:
En die kluskakkers zijn achterbakse gribusgluiperds.
Oh wat oogt het allemaal keurig en fatsoenlijk, maar het zijn gewoon onbetrouwbare dikke ikke-VVD-ers.
Schaduwquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:45 schreef V. het volgende:
[..]
Het lijkt de hele tijd of ze een snor heeft.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Uh... kan dat beeld nog van mijn netvlies??![]()
Ja...zo'n goede vriendschap... het zalquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen dat die 2 stelletje elkaar onderling nog een mes in de rug steken, als het ze uitkomt...
Op 90.000 euro!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
50¤ us veel geld. Alleen niet op zo'n grote klus. Potje ongezien is daardoor bedoeld
Wat vind je van haar achterste?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:53 schreef V. het volgende:
[..]
Denk je dat het toeval is dat haar bek eruitziet als een fleshlight?
Die Faisel is sowieso super onaardig en dwingend naar zijn zoon toe. Geen leuke paquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
O ja! Ik kon die Faisel wel plaatsvervangend voor zijn b:{k slaan toen ie terugkwam met die bus en van Chris hoorde wat er allemaal gebeurt was.... "Ik kan ook niet even weg gaan ook' Of zoiets...
Nee, je doet gewoon geen zak en je laat jouw zoon de kl*te klussen doen!![]()
Zo, die stress moest er even uit![]()
Dat sloeg inderdaad he-le-maal nergens op.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
O ja! Ik kon die Faisel wel plaatsvervangend voor zijn b:{k slaan toen ie terugkwam met die bus en van Chris hoorde wat er allemaal gebeurt was.... "Ik kan ook niet even weg gaan ook' Of zoiets...
Nee, je doet gewoon geen zak en je laat jouw zoon de kl*te klussen doen!![]()
En dan wrijf je het ook nog ff in bij jouw zoon. Steun hem ff of zo!![]()
Zo, die stress moest er even uit![]()
Ze had het eerder toch over bezoekjes daar?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gaat Naomi nou ook nog naar de zonnebank? Of is dat een bruinmaak-zalfje? Of hoe heet dat?
Foundation?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gaat Naomi nou ook nog naar de zonnebank? Of is dat een bruinmaak-zalfje? Of hoe heet dat?
Dat wil je niet weten.quote:
O, dat heb ik gemist....kennelijk hebben ze in Grave dan ook een zonnebankquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze had het eerder toch over bezoekjes daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |