Zoeken we op!quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dat terwijl het hem allemaal niet warm of koud laat![]()
![]()
Ben ook benieuwd wat de functie van de zwaluwstaarten is, ik vermoed (als amateur.) dat het een soort bewapening is voor de beton die erover heen wordt gegoten...
Ok, weet ik dat ook weer.quote:Een zwaluwstaart betonvloer is een type lichtgewicht betonvloer die wordt gemaakt met zwaluwstaartplaten als bekisting en wapening. De platen hebben een golfvorm die lijkt op de vleugels van een zwaluw. Ze worden gebruikt op houten, stalen of andere draagconstructies. Zwaluwstaartbetonvloeren zijn geschikt voor nieuwbouw en renovatie en worden vaak gebruikt in badkamers vanwege hun watervaste eigenschappen.
Drie dagen!!!!quote:Uithardingstijd: De vloer mag de eerste 3 dagen niet worden belast en moet vervolgens worden afgewerkt.
Mee eens, hij zit voortdurend Chris te downsizen, heel irritant dominant kereltje met een grote waffel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:20 schreef KnutselKoningin het volgende:
Oh en ik wil me aansluiten bij dat ik Faisel best gemeen vindt tegen Chris. Denk dat als ze elkaar zouden laten en zouden ophypen dat het een heel sterk team is, maar zo gewoon niet.
Ik heb er ook geen verstand van.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik zag Mark groeien onder het positieve commentaar van Ray (keurig opgeruimde bouwplaats), dat was wel grappig.
Maurits was ook wel grappig met zijn gescheld op die zwaluwstaart platen. Geen idee wat dat precies zijn, soort ondergrond voor een cementvloer? En waar komt de vloerverwarming dan, daar weer bovenop?
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
En trouwens even off-topic, er is weer een nieuwe serie van "De moeite waard" op Videoland, huizen pimpen en met winst (hopelijk dan) verkopen, ook heel leuk om naar te kijken.
Het is ook wel een mannetje die popie jopie gaat doen als de camera op hem staat, vreselijk irritant. Plus ik zou never nooit een badkamer door hem laten plaatsten. Dacht dat hij er verstand van hadquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:20 schreef KnutselKoningin het volgende:
Oh en ik wil me aansluiten bij dat ik Faisel best gemeen vindt tegen Chris. Denk dat als ze elkaar zouden laten en zouden ophypen dat het een heel sterk team is, maar zo gewoon niet.
Inderdaad, zooooo creatiefloos, nu een wedstrijdje met de hamer andersom, kindjes, alsof er een uitgebluste kleuterjuf in de regie zit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook wel een mannetje die popie jopie gaat doen als de camera op hem staat, vreselijk irritant. Plus ik zou never nooit een badkamer door hem laten plaatsten. Dacht dat hij er verstand van had![]()
En dat hamertje tik, wat goedkoop zeg. Kan de regie nou echt niks anders verzinnen, waren die krea bea opdrachten van vorig seizoen nog wel vermakelijk.
Inderdaad. En Faisal wint de spelletjes. Ik gun het hem!quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inderdaad, zooooo creatiefloos, nu een wedstrijdje met de hamer andersom, kindjes, alsof er een uitgebluste kleuterjuf in de regie zit.
Gun het Chris meer.quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Inderdaad. En Faisal wint de spelletjes. Ik gun het hem!
Nah die opdrachten namen vorig jaar best veel tijd in(ook qua uitzending) terwijl het verder vrij nutteloos is. Dit is een paar minuten en klaar. Al zullen ze vast wel weer met een kansloze opdracht komen als die stylist weer beltegoed heeft.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook wel een mannetje die popie jopie gaat doen als de camera op hem staat, vreselijk irritant. Plus ik zou never nooit een badkamer door hem laten plaatsten. Dacht dat hij er verstand van had![]()
En dat hamertje tik, wat goedkoop zeg. Kan de regie nou echt niks anders verzinnen, waren die krea bea opdrachten van vorig seizoen nog wel vermakelijk.
Die opdrachten waren soms wel grappig qua strijd om het geld en gratis mankracht, samen een kast in elkaar zetten ofzo. Dat was dan ook de samenwerking onderling tussen de stellen en dat leverde leuke tv beelden op, nu zie je bv dat een Anouk niet veel met haar handen doet en dan ben je even verplicht iets samen te doen (en dat is dan heibelquote:Op donderdag 22 mei 2025 00:30 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Nah die opdrachten namen vorig jaar best veel tijd in(ook qua uitzending) terwijl het verder vrij nutteloos is. Dit is een paar minuten en klaar. Al zullen ze vast wel weer met een kansloze opdracht komen als die stylist weer beltegoed heeft.
Verder vind ik het best saai tot nu, krijg ook weinig mee van wat ze nu aan het doen zijn. Verder zie ik telkens mensen rondlopen die niet in beeld komen, vraag me af of ze niet heel veel hulp krijgen? Bij dat stel met die monumentale kamer zag ik opeens een houtskelet muren staan, maar ik heb ze daar geen enkele keer mee bezig gezien? Iedereen doet de elektra zelf?
Zo mee eens, dit ja, je ziet geen ene moer, paar houten frames, een plafond met balken, de ander weer niet, hangen die muren een meter onder het originele balkenplafond, helemaal geen tekeningen laten zien hoe de architect het uitgedacht heeft. Echt super waardeloos. Ik vind het nog steeds een prachtig pand en zeer zeker waard om er iets moois van te maken waar mensen graag willen wonen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:30 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Nah die opdrachten namen vorig jaar best veel tijd in(ook qua uitzending) terwijl het verder vrij nutteloos is. Dit is een paar minuten en klaar. Al zullen ze vast wel weer met een kansloze opdracht komen als die stylist weer beltegoed heeft.
Verder vind ik het best saai tot nu, krijg ook weinig mee van wat ze nu aan het doen zijn. Verder zie ik telkens mensen rondlopen die niet in beeld komen, vraag me af of ze niet heel veel hulp krijgen? Bij dat stel met die monumentale kamer zag ik opeens een houtskelet muren staan, maar ik heb ze daar geen enkele keer mee bezig gezien? Iedereen doet de elektra zelf?
Ik geloof dat Victor of Ray het had over een 'droogversneller', dus een goedje wat je door het beton gooit, waardoor het sneller droogt. Net als met verf. Dan zou het misschien met 24 uur of zo kunnen drogen. Moet ik eens opzoeken in de uitzendingquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inderdaad, zooooo creatiefloos, nu een wedstrijdje met de hamer andersom, kindjes, alsof er een uitgebluste kleuterjuf in de regie zit.
Hier #TeamChris!quote:
Het skelet is vooral nuttig als houvast voor het geval ze het niet meer aankunnen en omvallen van de angstquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:16 schreef TaMieke het volgende:
Wilfred en Edith lijken inderdaad weinig te doen. Het verbaasde me ook dat hun skelet stond, misschien dat ze daar toch hulp mee hebben gehad.
Hopelijk een flinke portie dramaquote:
Ja ik ook. En ruziequote:Op donderdag 22 mei 2025 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hopelijk een flinke portie drama
Ja het is een klusprogramma... alleen ik kijk het voor de chaos en ellende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |