SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
O, wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
heb het gevoel alsof ik door een vrachtwagen ben overreden
Moet ik (helaas) zelf doenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je het ook direct van je werkgever naar de boekenwinkel laten storten, of moet je dat zelf doen?
Ik werk niet voor de overheidquote:
Gaan we vandaag met andere apparaten spelen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
heb het gevoel alsof ik door een vrachtwagen ben overreden
O, je bent opvakantie of?quote:
Heb je die gisteren al snel even gekocht?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
MAAR VANDAAG HEB IK CRACKERS MET HAGELSLAG
En bitterballen voor de middagsnack?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Waarschijnlijk gelijk al op Schipholquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je die gisteren al snel even gekocht?
hmm, eerste hit was echt overheid.. naja soitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik (helaas) zelf doen
[..]
Ik werk niet voor de overheid
kom je naar nederland en ga je crackers etenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Crackers met hagelslag, en een glas versgestookt warm water.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Het is vooral iets wat bedrijven doen om hip te doenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, eerste hit was echt overheid.. naja soit
liever nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we vandaag met andere apparaten spelen?
misschien gaat ze vannacht met apparaten spelenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we vandaag met andere apparaten spelen?
O dat is nu? WIst dat ze naar Nederland zou gaan, maar niet wanneer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
kom je naar nederland en ga je crackers eten
ja op schiphol bij de ah.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je die gisteren al snel even gekocht?
Ja las het net, hoelang blijf je?quote:
Heb je de vliegjes ook al opgeruimd?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liever niet![]()
nu doet alles het denk ik wel
Thnx dotquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nu? WIst dat ze naar Nederland zou gaan, maar niet wanneer.
Fijn verblijf @:Bitterbal
Wat goedkoop! De prijzen zijn een beetje omhoog gegaan sinds je bent geëmigreerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja op schiphol bij de ah.
-mango noten salade
-margarine
-hagelslag
-pickwick groene thee
bijna 15 euro
Nou hou die maar daar waar je woont, dit hier is wat mij betreft warm genoegquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thnx dot![]()
mooi weer , hopelijk gaat de temp nog wat omhoog
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thnx dot![]()
mooi weer , hopelijk gaat de temp nog wat omhoog
O lekker, je bent er dus nog wel even. Nou geniet er vanquote:
Zouden gebakken peren niet lekker zijn?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerste tienduizend weken regen graag anders zitten we over een maand met de gebakken peren
Een oven?quote:
Niet als er geen drinkwater meer is om de plakkerigheid schoon te makenquote:
ja dat vind ik wel een goed ideequote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een oven?
Of anders ga je langs een snackbar
waarom zijn vliegjes een gevolg van water afsluiten?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes![]()
dit was 1 vensterbank
[ afbeelding ]
Water afsluiten doe ik dus niet meer
Denk dat ze uit het toilet zijn gekomen want die stond leeg en daar zat het vol.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zijn vliegjes een gevolg van water afsluiten?
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes![]()
dit was 1 vensterbank
[ afbeelding ]
Hmm, dan heb je lekkere gebakken peren, maar wel plakhanden. Dat is inderdaad onacceptabel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet als er geen drinkwater meer is om de plakkerigheid schoon te maken
hmm misschien is die gebruikt en dan komt er geen nieuw water meer bij? De pot was gewoon leegquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:19 schreef Recce het volgende:
[..]Maar Bal, zo werkt het niet. Water afsluiten heeft toch niets met de WC te maken?
de pot? maar die veranderd niet als je je water aan laat? het reservoir bedoel je dan denk ik?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat ze uit het toilet zijn gekomen want die stond leeg en daar zat het vol.
Ja, en zo even douchen en dan weer ..quote:
Eeuhm, zo werkt het ook niet. En hoe wist monster dat ze legionella had? Was ze zelf ziek geworden?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
maar monster was voor vertrek zo bezig met legionella omdat zij dat in berlijn had gehad. Dus toen zei de buurman hier van als je het water nou afsluit dan kan je dat niet krijgen
ja die vult dan natuurlijk niet bij maar de pot was ook leegquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
de pot? maar die veranderd niet als je je water aan laat? het reservoir bedoel je dan denk ik?
oh dat weet ik niet meer. misschien wel maar ja daarna bleef ze dus onder controle van de duitse overheid die dan checks kwamen doenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, zo werkt het ook niet. En hoe wist monster dat ze legionella had? Was ze zelf ziek geworden?
Maar als niemand doortrekt verdampt het water sowieso wel uit het waterslot.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes![]()
dit was 1 vensterbank
[ afbeelding ]
Wie heeft het toilet gebruikt dan? Toch de spinnen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm misschien is die gebruikt en dan komt er geen nieuw water meer bij? De pot was gewoon leeg
dan kan je beter een andere oplossing verzinnen denk ik want dat probleem (de lege pot) ga je sowieso houden, of je water nou aan of uit staatquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die vult dan natuurlijk niet bij maar de pot was ook leeg
nee er zijn hier schilders geweest voor de buitenkant dus misschien zij?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie heeft het toilet gebruikt dan? Toch de spinnen?
Onder controle zijn van de Duitse overheid klinkt niet heel aantrekkelijk. Denk je dat ze nog steeds onder controle staat? Misschien luisteren ze haar wel af!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet meer. misschien wel maar ja daarna bleef ze dus onder controle van de duitse overheid die dan checks kwamen doen
verdamping zal sowieso gebeuren, maar ik zou niet weten hoe snel dit gaat...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er zijn hier schilders geweest voor de buitenkant dus misschien zij?
Zou het water dan verdampem zoals zwab zegt?
Pics?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deense ESF deelneemster komt van de Faeröer eilanden @:dr_flash ..
Ik zie een link
ich habe keine ahnungquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Onder controle zijn van de Duitse overheid klinkt niet heel aantrekkelijk. Denk je dat ze nog steeds onder controle staat? Misschien luisteren ze haar wel af!
Ja, verdampt gewoon.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er zijn hier schilders geweest voor de buitenkant dus misschien zij?
Zou het water dan verdampem zoals zwab zegt?
ja jeetje ''gewoon door de sc gefixed omdat er hier zulke slimme mensen zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Even wat bij gelezen. Fijn dat @:bitterbal weer warm water heeft.
Ja, vliegjes uit het toilet, monster die onder controle van de Duitse overheid staat, een CV-ketel die nog met vuursteentjes moet worden ontstoken. Echt spannend allemaal.quote:
Was wel weer een spannend avontuurquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Even wat bij gelezen. Fijn dat @:bitterbal weer warm water heeft.
heb je de kluis gejatquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:25 schreef Ama het volgende:
Ja godverdomme. Omdat laatst iemand die kluis had gejat mag ik nu weer naar huis want niemand mag op kantoor komen als de baas er niet is en kreeg net berichtje van hem sla maar over dit keer.
wisselde je niet gewoon een beetje af waar je naar de wc ging?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had in mijn oude huis 2 wc potten, waarvan ik er 1 niet gebruikte. Daarvan verdampte het water gewoon dus 1x in half jaar een keertje doortrekken enzo.
Nee, want de andere wc stond in mijn rommelhokquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wisselde je niet gewoon een beetje af waar je naar de wc ging?
zeker een kluis die ze niet hadden vast gezet, of wat?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:25 schreef Ama het volgende:
Ja godverdomme. Omdat laatst iemand die kluis had gejat mag ik nu weer naar huis want niemand mag op kantoor komen als de baas er niet is en kreeg net berichtje van hem sla maar over dit keer.
Die studio is helemaal energie level a dus dan hoef ik alleen nog maar met de vliegjes te dealenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vliegjes uit het toilet, monster die onder controle van de Duitse overheid staat, een CV-ketel die nog met vuursteentjes moet worden ontstoken. Echt spannend allemaal.
Maar ook dat had niets met het afgesloten water te maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nou goed, die vliegjes zijn minder irritant dan een cv ketel die het niet doet
wat zat er allemaal inquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar iemand anders laatst wel en we weten niet wie.
Nee maar dan nog steeds is het asociaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker een kluis die ze niet hadden vast gezet, of wat?
ja dat weet ik allemaal niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ook dat had niets met het afgesloten water te maken.
bijzondere plek voor een wc welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want de andere wc stond in mijn rommelhok
Fok is mooiquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jeetje ''gewoon door de sc gefixed omdat er hier zulke slimme mensen zitten![]()
En wie had er allemaal toegang toequote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Geld en mijn boodschappen kaarten die ik krijg.
Volgende keer een zak om de WC tapen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die studio is helemaal energie level a dus dan hoef ik alleen nog maar met de vliegjes te dealen![]()
Maar ze hebben daar een conciërge service
Nou ja iedereen die wist waar dat ding lag. In itheorie ben ik net zo verdacht.quote:
ja ze hebben echt alles op alles gezet om mij te helpen. Ik had al 10 keer opgegeven en mij bij mijn stinkende lot neergelegdquote:
Een bidet bedoel jequote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat ik nu onwijs mis. De bumgun. Eigenlijk zouden we in nederland dat ook allemaal moeten hebben
uiteraard is het asociaal..quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja iedereen die wist waar dat ding lag. In itheorie ben ik net zo verdacht.
nah gewoon een bumgunquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bidet bedoel jeJa die zou hier ook eens wat gebruikelijker moeten worden
Ja er hangt nu wel een verankerde kluis..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:30 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard is het asociaal..
maar ga geen kluis nemen die je niet verankert aan muur en/of grond.. zeker een klein kluisje schiet zn doel dan volledig voorbij
vreemde kink maar goed...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat ik nu onwijs mis. De bumgun. Eigenlijk zouden we in nederland dat ook allemaal moeten hebben
45m2 appartement, met 1x badkamer met douche, wastafel en wc. Andere kant zelfde badkamer maar dan zonder douche. Geen opbergruimte/kast verder in het appartement, dus heb ik de ene badkamer omgetoverd tot rommelhok voor oud papier, stofzuiger, gereedschap etc. En aangezien het hele huis in 10 stappen steeds de doorkruizen was vond ik 2 wc's echt overbodigquote:
Ja, dat die vliegjes dan allemaal om je heen zouden cirkelen. Zo stelde ik me het wel voor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hebben echt alles op alles gezet om mij te helpen. Ik had al 10 keer opgegeven en mij bij mijn stinkende lot neergelegd
Dat ik vandaag dan in de metro zou zitten en niemand naast mij wilde zitten omdat ik zo erg stonk
Maar dan had je wel een metrostel voor jezelf gehad. Nu gaan andere stinkende mensen tegen je aan zitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hebben echt alles op alles gezet om mij te helpen. Ik had al 10 keer opgegeven en mij bij mijn stinkende lot neergelegd
Dat ik vandaag dan in de metro zou zitten en niemand naast mij wilde zitten omdat ik zo erg stonk
en duckduckgo'en?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Oke @:recce het volgende probleem voldoet zich
ik kan niet googlen
Denk dat een half litertje water wel verdampt in, wat, zeven maanden tijd?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
verdamping zal sowieso gebeuren, maar ik zou niet weten hoe snel dit gaat...
ja preciesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat die vliegjes dan allemaal om je heen zouden cirkelen. Zo stelde ik me het wel voor.
Denk je niet dat de vliegjes dan gewoon onder de rand door komen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of gewoon de wc deksel naar beneden?
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan had je wel een metrostel voor jezelf gehad. Nu gaan andere stinkende mensen tegen je aan zitten.
Heb je de gaskraan al geprobeerd?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:32 schreef bitterbal het volgende:
ik kan niet googlen
Ja is toch zo. Ik bedoel niemand heeft gezegd ik ben het en ik ben een van de mensen die wist waar de kluis lag. Dus dat maakt mij net zo verdacht als de rest van de mensen.quote:
moet er dus meer ingooien ?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk dat een half litertje water wel verdampt in, wat, zeven maanden tijd?
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:32 schreef bitterbal het volgende:
ik kan niet googlen
Geen idee. Dit is de eerste keer dat ik het meemaakquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je niet dat de vliegjes dan gewoon onder de rand door komen?
ga ik doenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende keer beetje afwasmiddel doen in het stilstaande water zodat de oppervlaktespanning weg is?
Nee, alles wat je er meer in gooit loopt er aan de achterkant uit. Misschien kan je je pot beter afdekken als je vertrekt.quote:
Dan gebruik je chatGPTquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NEe de google site wil niet open
[ afbeelding ]
Ja ben niet beroofd en heb toch best vaak vergeten m'n tas dicht te doenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:32 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips hoe was london? Heb je je telefoon nog?
Heeft de buurman je Google ook afgesloten toen je weg ging?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar rioolvliegjes broeden ook in het stilstaande water van de zwanenhalsen van de andere afvoeren. Als het maar stilstaand water is.quote:
Ik dacht dat dit over gerriederrie ging.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, alles wat je er meer in gooit loopt er aan de achterkant uit. Misschien kan je je pot beter afdekken als je vertrekt.
wtfquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ben niet beroofd en heb toch best vaak vergeten m'n tas dicht te doenWel veel zwervers en ik vind dat sneu dus wil ze wel wat geven. Maar ik had amper kleingeld en toen was er een vent die had zes pond nodig voor de opvang, maar ik had alleen nog een euro. Was geen probleem, dus oké. Maar dat was ook alleen maar klein geld en dat wilde ie niet, had ie niks aan. Ja dan houdt het op. Moest ik verderop maar twintig pond gaan pinnen. Ja dikke vinger dus ik liep door. Liep ie achter ons aan
Ik schrok me dood dus ik zo tegen hem geschrokken "DON'T!!" En toen hield ie gelukkig wel op. M'n zus pissig op mij. Maar goed, die liep soms ineens de weg op omdat ze dacht dat er geen oversteekplaats was. Dus zo heeft iedereen wel een actie.
Staat je VPN nog aan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de google had ik mee genomen naar thailandquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft de buurman je Google ook afgesloten toen je weg ging?
klopt wel jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over gerriederrie ging.
Verdampen doet het toch wel hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende keer beetje afwasmiddel doen in het stilstaande water zodat de oppervlaktespanning weg is?
Ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar rioolvliegjes broeden ook in het stilstaande water van de zwanenhalsen van de andere afvoeren. Als het maar stilstaand water is.
Dan moet je alles afdekken
Klopt, maar in mijn hoofd klinkt het als een goed ideequote:
Dan ruikt het misschien wel lekker in huis.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn hoofd klinkt het als een goed idee
Je zal misschien minder vliegjes hebben, maar zonder water krijg je waarschijnlijk wel lekkere putlucht cadeau.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn hoofd klinkt het als een goed idee
zal ik het er allemaal in doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Al mijn issues verhelp ik meestal met:
- secondelijm
- tape
- tie-wrap
- afwasmiddel
- soda
- azijn
Als ge et nie meer wit, gebruikte pur of kitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
- secondelijm
- tape
- tie-wrap
- afwasmiddel
- soda
- azijn
k met naar de wc gaanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
- secondelijm
- tape
- tie-wrap
- afwasmiddel
- soda
- azijn
Soda en azijn heffen elkaar weer opquote:
Oke dat scheelt weerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soda en azijn heffen elkaar weer op
En ongebluste kalk, een spade, en een lijkzak.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
- secondelijm
- tape
- tie-wrap
- afwasmiddel
- soda
- azijn
hmm wordt een wat volle wc zo maar goed als het helptquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ongebluste kalk, een spade, en een lijkzak.
Als je het goed doet heb je geen spade of lijkzak nodigquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ongebluste kalk, een spade, en een lijkzak.
Neehee. Als de wc niet luistert begraaf je hem in een ondiep graf, opgelost.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm wordt een wat volle wc zo maar goed als het helpt
Ja ik kreeg ook niet het idee dat hij snel terug ging komen. Maar ik ga het er volgende week wel over hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:43 schreef DeZwabber het volgende:
Wel een raar idee om je werknemers maar naar huis te sturen als je er niet bent, ipv gewoon dingen achter slot te zetten als dat blijkbaar nodig is.
Fair enough. De lijkzak is meer voor het take-it-to-go aspect.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je het goed doet heb je geen spade of lijkzak nodig
Krijgt Bal daar ook Google mee terug?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
- secondelijm
- tape
- tie-wrap
- afwasmiddel
- soda
- azijn
dat vind ik wat overdreven zwab. Denk dat alle andere tips wel voldoende zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neehee. Als de wc niet luistert begraaf je hem in een ondiep graf, opgelost.
doet nietsquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, probeer eens 172.217.23.196 in te tikken in plaats van www.google.com
Nee vlammenwerper verhelpt die issues welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je het goed doet heb je geen spade of lijkzak nodig
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zie over 2 weken regen op de kaart staan voor dinsdag - donderdag
Houd je nog as over enzoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee vlammenwerper verhelpt die issues wel
deze zegt ditquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
Doet alleen google het niet, bal, of de rest van het internet ook niet?
alleen google. Dus is wat raarquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
Dat waait wel weg, of gewoon boven open water uitstrooienquote:
Ben je van Ziggo ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou de Mac even restarten. Zitten misschien nog wat herinneringen van Thailand in.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alleen google. Dus is wat raar
al deed youtube ook wat lastig
Dat is maf ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alleen google. Dus is wat raar
al deed youtube ook wat lastig
He, voor hetzelfde geld zit ze op haar telefoon te fokken en hebben wij geen idee.quote:
zal ik straks proberen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou de Mac even restarten. Zitten misschien nog wat herinneringen van Thailand in.
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken jullie dat mijn Portugese hond straks behoefte heeft aan Portugese muziek enzo?
Misschien heeft-ie daar wel trauma's van. Ik zou 'm het songfestival laten horen en dan goed op z'n reacties letten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken jullie dat mijn Portugese hond straks behoefte heeft aan Portugese muziek enzo?
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is maf ja.
[..]
He, voor hetzelfde geld zit ze op haar telefoon te fokken en hebben wij geen idee.
Heel de dag Buraka Som Sistema over de speakers knallenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee, maar wel kilos's polvo.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh, dat is goed mogelijk inderdaad. Gisteren kregen we ook steeds maar brokjes informatie over die ketel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He, voor hetzelfde geld zit ze op haar telefoon te fokken en hebben wij geen idee.
Duitsquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
En zal ik hem commando's leren in het Nederlands, Portugees of Engels?
Esperanto. Wereldhond.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
En zal ik hem commando's leren in het Nederlands, Portugees of Engels?
Hoeveel centimeter stof lag er op je bureau toen je thuiskwam gister.quote:
echt nietesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is goed mogelijk inderdaad. Gisteren kregen we ook steeds maar brokjes informatie over die ketel.
Nee, tegen de rioolvliegjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
De schilders zijn de autos beneden aan het inpakken voor de verf geloof ik
[ afbeelding ]
vrijwel niets.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoeveel centimeter stof lag er op je bureau toen je thuiskwam gister.
Dat is wel netjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
"ze is weer terug, ZE IS TERUG, BESCHERM ALLES"quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"ze is weer terug, ZE IS TERUG, BESCHERM ALLES"
Ik weet niet hoe ze precies gaan schilderen maar dat lijkt me ietwat overdreven?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
spreek je wel portugees? Anders klinkt de uitspraak misschien wat raarquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar commando's in Portugees is wel vet handig, want dan kan niemand anders mijn hond commanderen. Niet dat hij luistert, maar het is leuker als hij niet in Portugees luistert.
ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze precies gaan schilderen maar dat lijkt me ietwat overdreven?
Een beetje, 9 maanden in Portugal gewoond met honden. Die overigens slecht luisterden in welke taal dan ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
spreek je wel portugees? Anders klinkt de uitspraak misschien wat raar
Ze zullen wel gaan spuiten, als de wind dan een beetje verkeerd staat krijg je vrij eenvoudig spatjes op auto's, en dan krijgen ze een aanklacht aan hun broekquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze precies gaan schilderen maar dat lijkt me ietwat overdreven?
ja ze luisteren toch naar de toon?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar honden kunnen gewoon meerdere talen spreken kwam ik toen in Portugal achter
1 hond begreep gewoon het commando zit in het NL, PT en UK
Als je zelf een taal bedenkt dan begrijpen ze het ook wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar honden kunnen gewoon meerdere talen spreken kwam ik toen in Portugal achter
1 hond begreep gewoon het commando zit in het NL, PT en UK
Neuh, want de 100% Portugese hond luisterde niet naar mijn Nederlandse commando'squote:
Maar ze hebben je zo gemist.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh weet ik niet.die heb ik ingepakt weer
Met zo'n blusvliegtuig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
flappen, flappen en nig eens flappen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal wat ga je vandaag eten?
Intussen aan cursus Portugees begonnen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh, want de 100% Portugese hond luisterde niet naar mijn Nederlandse commando's
Het is daar altijd feest (polonaise met je auto)quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:30 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)raging-in-avondspits
@:4everblackeyed
Zit, lig en hier kan ik al in het Portugees, want ik kreeg een cursus van de honden 11 jaar geledenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Intussen aan cursus Portugees begonnen?
Wat is dat nou voor abominatiequote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:02 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, volgende weel hebben ze weer de appeltaart in de bonus, wel speciaal omdat ballie weer in het land is de tropische variant https://www.ah.nl/product(...)-appeltaart-tropical
begin nu met crackers. Verder weet ik ht nog iet. ga bij monster eten vanavondquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal wat ga je vandaag eten?
Gewoon proberenquote:
Braaf.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit, lig en hier kan ik al in het Portugees
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is daar altijd feest (polonaise met je auto)
Ja weet ik ook niet, moet je bij dat tropische balgeval zijnquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:02 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, volgende weel hebben ze weer de appeltaart in de bonus, wel speciaal omdat ballie weer in het land is de tropische variant https://www.ah.nl/product(...)-appeltaart-tropical
quote:
Handdoekenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
begin nu met crackers. Verder weet ik ht nog iet. ga bij monster eten vanavond
Who's a good boy, who's a good boy.quote:
Hoor je iets gillen ?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weegschaal tekent net protest aan.
Waarom zou ze handdoeken gaan eten?quote:
Ik doe m'n best.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Who's a good boy, who's a good boy.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren 90 kg gesleept met de ijzeren slee, dus volgens mij kan ik de meesten hier ook slepen.
Super handig.
Wel m'n vingertoppen kapot, maar no pain, no gain (ofzo).
Terwijl het helemaal geen weer is om te sleeënquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren 90 kg gesleept met de ijzeren slee, dus volgens mij kan ik de meesten hier ook slepen.
Super handig.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:06 schreef Recce het volgende:
[..]Maar even wat magnums eten. Ik wil niet versleept kunnen worden.
Van 4 kantjes?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij stuurt me een aangetekende brief.
scheelt niet veelquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het helemaal geen weer is om te sleeën
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Super handig.
Ja, ik bepaal liever zelf waar ik mij bevind.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oke, dacht ik een unieke service aan te bieden, wil Recce niet versleept kunnen worden.
Zo'n schreeuwbrief uit Harry Potter, die zichzelf na de boodschap verscheurdquote:
En dan beginnen met schrijven van de travelsnackquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi. Het ontbijt was een stuk rustiger nu. Hoewel inderdaad al wel aardig leeggegraasd. Maar goed tot 10 uur vullen ze bij (misschien nog wel een half uur langer vanwege die feestdag). Het zit er weer in. Nu heel rustig tas inpakken en dan uitchecken en naar de busterminal lopen. Weer een mooie rit: anderhalf uur naar Klaksvik, daar een uurtje rondkijken en dan anderhalf uur terug. En dan heel langzaamaan naar de boot
Ja klopt, speel eens niet zo met mijn privequote:
Oh, echt super gek !quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik bepaal liever zelf waar ik mij bevind.
Zei er iemand snack?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan beginnen met schrijven van de travelsnack
helaas, had je je prive niet moeten openbaren door het op internet te plaatsenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, speel eens niet zo met mijn priveIk vind dat niet zo netjes
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is wel het effect als je op een perron in de weg gaat staan en 4E wil erlangs
Dat maakt je actie niet goed, neee neee, je kan praten als brugman, maar neequote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas, had je je prive niet moeten openbaren door het op internet te plaatsen
Nou kan je er bijna een boek over schrijvenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vliegjes uit het toilet, monster die onder controle van de Duitse overheid staat, een CV-ketel die nog met vuursteentjes moet worden ontstoken. Echt spannend allemaal.
"Snack."quote:
Bijna.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou kan je er bijna een boek over schrijven
Bij Hoevelaken linksafquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is daar altijd feest (polonaise met je auto)
Nee, dank je.quote:
waarom zou ik praten over keukens of badkamers, daar heb ik geen kaas van gegetenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt je actie niet goed, neee neee, je kan praten als brugman, maar nee
Joeee.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou ik praten over keukens of badkamers, daar heb ik geen kaas van gegeten
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De godfather van de polonaise niet waarderen@:de_boswachter
quote:
kaas kaas kaas!!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou ik praten over keukens of badkamers, daar heb ik geen kaas van gegeten
Ik ben ook een klant.quote:
Ja, stuur hulpquote:
Kaas in een keuken = normaalquote:
De tijdelijke editie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hee, vooraltijdzwarteogen is er weer!
Het is maar net wat je referentiekader is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaas in een keuken = normaal
Kaas in een badkamer = niet zo normaal
Permanent maken dan.quote:
gewoon een badkamerkeuken makenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaas in een keuken = normaal
Kaas in een badkamer = niet zo normaal
Ik ga er over nadenken.quote:
We gaan het hier niet goor maken, Nizno.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef Nizno het volgende:
en wat voor kaas... tenenkaas of kopkaas..... kun je beter in de badkamer wat aan doen dan in de keuken
Gewoon doen!quote:
nee hier niet, in de badkamer zei ik tochquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We gaan het hier niet goor maken, Nizno.
het is na 10quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook niet in de badkamerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hier niet, in de badkamer zei ik toch
jaquote:
@UitStralingquote:
Oke danquote:"Zeer veel pollen."
Ook het weerbericht: "Zeer geschikt weer om je auto te wassen."
een in de 4 jaar eind april begin mei doen ze ook veel pollen, heeft geen invloed op het wassen van auto'squote:
Dat heeft wel invloed op het wassen van auto's, want als er veel pollen enz door de lucht heen gaan, plakt dat allemaal weer vast aan je autoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
een in de 4 jaar eind april begin mei doen ze ook veel pollen, heeft geen invloed op het wassen van auto's
wel op het humeur van mensen
het is na tienen , dan mag datquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
die pollen eens in de 4 jaar zijn voor de verkiezingen... knurftquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heeft wel invloed op het wassen van auto's, want als er veel pollen enz door de lucht heen gaan, plakt dat allemaal weer vast aan je auto
Okequote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
die pollen eens in de 4 jaar zijn voor de verkiezingen... knurft
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |