quote:
geen idee, die is er nog nietquote:
COUNTER FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
I break your fokking face tonight
Eeuhm, volgens mij niet? Is er een Bella vastgezet?quote:
Ze heeft nog niet gepost na haar landing.quote:
ja een Britse Bella die in Thailand zou zitten volgens de familie maar uiteindelijk in Georgië vast bleek te zitten want 14 kg drugs mee gesleept.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, volgens mij niet? Is er een Bella vastgezet?
Ah, ja, dat had ik wel gelezen. Hoop niet dat ze zoiets heeft gedaan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja een Britse Bella die in Thailand zou zitten volgens de familie maar uiteindelijk in Georgië vast bleek te zitten want 14 kg drugs mee gesleept.
ik zie onze bal er niet voor aan dat ze zelf iets in dr koffer mikt of anders mee draagt de grens over Nederland in.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja, dat had ik wel gelezen. Hoop niet dat ze zoiets heeft gedaan.
Ook geen rode panda's of meer sushi dan mag?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie onze bal er niet voor aan dat ze zelf iets in dr koffer mikt of anders mee draagt de grens over Nederland in.
mag aannemen dat ze wel gewoon de site van de overheid kent waar op vermeld staat wat wel en niet de NL grens over magquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook geen rode panda's of meer sushi dan mag?
wat best logisch is aangezien CL na een 'kortere rit' al brak isquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien gewoon een dikke vette jetlag?
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef bitterbal het volgende:
Ben thuis jongens. Paar kleine issues. Geen warm water dus kijken of ik dat zo in fixen. En omdat ik het water had afgesloten stond de wc pot blijkbaar ook droog en daardoor heb ik onwijs veel dode vliegjes hier liggen
Zitten ze dit keer gelukkig niet in je sojasaus.quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef bitterbal het volgende:
Ben thuis jongens. Paar kleine issues. Geen warm water dus kijken of ik dat zo in fixen. En omdat ik het water had afgesloten stond de wc pot blijkbaar ook droog en daardoor heb ik onwijs veel dode vliegjes hier liggen
Je bent weer veilig in het beloofde landquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef bitterbal het volgende:
welkom thuis en volgende keer dus niet het water afsluitenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef bitterbal het volgende:
ja jammer dat er hier geen geckos binnen zittenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Zitten ze dit keer gelukkig niet in je sojasaus.
Fijn dat je goed bent aangekomen.
Rotterdaaaaaaaaamquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Heeeeeeeee Bittieballieee, ben je nu bij mij in de buurt?
waar leg da daaaaaan?quote:
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordtquote:
Zie deze agressiviteit @Budapestenaarquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordt
Zit er wel druk op de ketel? Heb je de kraan al even een paar minuten aangehad?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:33 schreef bitterbal het volgende:
ik heb alleen geen warm water... de cv ketel geeft tapvraag aan. Weet iemand wat dat betekend
ja nu ook weer paar minuten. Even kijken of die nu wel warm isquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit er wel druk op de ketel? Heb je de kraan al even een paar minuten aangehad?
even 5 minuten de stroom er af halen ?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:33 schreef bitterbal het volgende:
ik heb alleen geen warm water... de cv ketel geeft tapvraag aan. Weet iemand wat dat betekend
ga ik proberen nu \quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
even 5 minuten de stroom er af halen ?
is altijd het eerste dat ik aanraad bij dingen die een stroomkabel hebbenquote:
Een rood stroopje is meestal niet goed toch?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:35 schreef bitterbal het volgende:
En de meter geeft precies het rode streepje aan
quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
is altijd het eerste dat ik aanraad bij dingen die een stroomkabel hebben
nee maar nog niet er voorbij dus zou nog moeten werkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een rood stroopje is meestal niet goed toch?
mijn rode streepje stond op 2, maar de druk kon prima zakken tot 1,8, daarna was er pas paniekquote:Op donderdag 15 mei 2025 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een rood stroopje is meestal niet goed toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |