Wat een dotje, die andere! <3quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ambar links, rechts andere dame nog beschikbaar voor adoptie.
okeuj klinkt logischquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat veel wind..
kan hier goed waaien, geen zin om ze bij de buren op te moeten halen
ik weet wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die draai haakjes op de screens zitten. Geen idee hoe ze heten
vlindermoeren?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die draai haakjes op de screens zitten. Geen idee hoe ze heten
ow ja dat klinkt logischerquote:
Jammer wel. Heb ook filmpjes van haar gezien omdat ze ook met Ambar mee op wandeling gaat en ze luistert echt heel goed.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat een dotje, die andere! <3
Jammer dat het nu niet lukt om een hond te nemen...![]()
Nee dat zijn ze nietquote:
morgen zijn we het allemaal vergeten dus geeft nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat zijn ze nietben te brak om naar de berging te lopen om een foto te maken.
Ziek? Kater?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat zijn ze nietben te brak om naar de berging te lopen om een foto te maken.
LIMP BIZKITquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en het is ook een beetje sneu als ik hier in mijn eentje de hele tijd over de live show ga praten.
Van die tourniquetjes?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja! Lijken er heel veel op.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van die tourniquetjes?
[ afbeelding ]
Londen naar thuis. Wekker ging om half 7, slecht geslapen, hele dag gezetenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahhh altijd vermoeiend, reizen. Van waar naar waar?
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Aahwwwwww, hij was al wegwel lekker rondje gefietst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |