Die studio is helemaal energie level a dus dan hoef ik alleen nog maar met de vliegjes te dealenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vliegjes uit het toilet, monster die onder controle van de Duitse overheid staat, een CV-ketel die nog met vuursteentjes moet worden ontstoken. Echt spannend allemaal.
Maar ook dat had niets met het afgesloten water te maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nou goed, die vliegjes zijn minder irritant dan een cv ketel die het niet doet
wat zat er allemaal inquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar iemand anders laatst wel en we weten niet wie.
Nee maar dan nog steeds is het asociaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker een kluis die ze niet hadden vast gezet, of wat?
ja dat weet ik allemaal niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ook dat had niets met het afgesloten water te maken.
bijzondere plek voor een wc welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want de andere wc stond in mijn rommelhok
Fok is mooiquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jeetje ''gewoon door de sc gefixed omdat er hier zulke slimme mensen zitten![]()
En wie had er allemaal toegang toequote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Geld en mijn boodschappen kaarten die ik krijg.
Volgende keer een zak om de WC tapen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die studio is helemaal energie level a dus dan hoef ik alleen nog maar met de vliegjes te dealen![]()
Maar ze hebben daar een conciërge service
Nou ja iedereen die wist waar dat ding lag. In itheorie ben ik net zo verdacht.quote:
ja ze hebben echt alles op alles gezet om mij te helpen. Ik had al 10 keer opgegeven en mij bij mijn stinkende lot neergelegdquote:
Een bidet bedoel jequote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat ik nu onwijs mis. De bumgun. Eigenlijk zouden we in nederland dat ook allemaal moeten hebben
uiteraard is het asociaal..quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja iedereen die wist waar dat ding lag. In itheorie ben ik net zo verdacht.
nah gewoon een bumgunquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bidet bedoel jeJa die zou hier ook eens wat gebruikelijker moeten worden
Ja er hangt nu wel een verankerde kluis..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:30 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard is het asociaal..
maar ga geen kluis nemen die je niet verankert aan muur en/of grond.. zeker een klein kluisje schiet zn doel dan volledig voorbij
vreemde kink maar goed...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat ik nu onwijs mis. De bumgun. Eigenlijk zouden we in nederland dat ook allemaal moeten hebben
45m2 appartement, met 1x badkamer met douche, wastafel en wc. Andere kant zelfde badkamer maar dan zonder douche. Geen opbergruimte/kast verder in het appartement, dus heb ik de ene badkamer omgetoverd tot rommelhok voor oud papier, stofzuiger, gereedschap etc. En aangezien het hele huis in 10 stappen steeds de doorkruizen was vond ik 2 wc's echt overbodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |