dan kan je beter een andere oplossing verzinnen denk ik want dat probleem (de lege pot) ga je sowieso houden, of je water nou aan of uit staatquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die vult dan natuurlijk niet bij maar de pot was ook leeg
nee er zijn hier schilders geweest voor de buitenkant dus misschien zij?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie heeft het toilet gebruikt dan? Toch de spinnen?
Onder controle zijn van de Duitse overheid klinkt niet heel aantrekkelijk. Denk je dat ze nog steeds onder controle staat? Misschien luisteren ze haar wel af!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet meer. misschien wel maar ja daarna bleef ze dus onder controle van de duitse overheid die dan checks kwamen doen
verdamping zal sowieso gebeuren, maar ik zou niet weten hoe snel dit gaat...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er zijn hier schilders geweest voor de buitenkant dus misschien zij?
Zou het water dan verdampem zoals zwab zegt?
Pics?quote:Op donderdag 15 mei 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deense ESF deelneemster komt van de Faeröer eilanden @:dr_flash ..
Ik zie een link
ich habe keine ahnungquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Onder controle zijn van de Duitse overheid klinkt niet heel aantrekkelijk. Denk je dat ze nog steeds onder controle staat? Misschien luisteren ze haar wel af!
Ja, verdampt gewoon.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er zijn hier schilders geweest voor de buitenkant dus misschien zij?
Zou het water dan verdampem zoals zwab zegt?
ja jeetje ''gewoon door de sc gefixed omdat er hier zulke slimme mensen zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Even wat bij gelezen. Fijn dat @:bitterbal weer warm water heeft.
Ja, vliegjes uit het toilet, monster die onder controle van de Duitse overheid staat, een CV-ketel die nog met vuursteentjes moet worden ontstoken. Echt spannend allemaal.quote:
Was wel weer een spannend avontuurquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Even wat bij gelezen. Fijn dat @:bitterbal weer warm water heeft.
heb je de kluis gejatquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:25 schreef Ama het volgende:
Ja godverdomme. Omdat laatst iemand die kluis had gejat mag ik nu weer naar huis want niemand mag op kantoor komen als de baas er niet is en kreeg net berichtje van hem sla maar over dit keer.
wisselde je niet gewoon een beetje af waar je naar de wc ging?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had in mijn oude huis 2 wc potten, waarvan ik er 1 niet gebruikte. Daarvan verdampte het water gewoon dus 1x in half jaar een keertje doortrekken enzo.
Nee, want de andere wc stond in mijn rommelhokquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wisselde je niet gewoon een beetje af waar je naar de wc ging?
zeker een kluis die ze niet hadden vast gezet, of wat?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:25 schreef Ama het volgende:
Ja godverdomme. Omdat laatst iemand die kluis had gejat mag ik nu weer naar huis want niemand mag op kantoor komen als de baas er niet is en kreeg net berichtje van hem sla maar over dit keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |