Ben je van Ziggo ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
Doet alleen google het niet, bal, of de rest van het internet ook niet?
Ik zou de Mac even restarten. Zitten misschien nog wat herinneringen van Thailand in.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alleen google. Dus is wat raar
al deed youtube ook wat lastig
Dat is maf ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alleen google. Dus is wat raar
al deed youtube ook wat lastig
He, voor hetzelfde geld zit ze op haar telefoon te fokken en hebben wij geen idee.quote:
zal ik straks proberen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou de Mac even restarten. Zitten misschien nog wat herinneringen van Thailand in.
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken jullie dat mijn Portugese hond straks behoefte heeft aan Portugese muziek enzo?
Misschien heeft-ie daar wel trauma's van. Ik zou 'm het songfestival laten horen en dan goed op z'n reacties letten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken jullie dat mijn Portugese hond straks behoefte heeft aan Portugese muziek enzo?
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is maf ja.
[..]
He, voor hetzelfde geld zit ze op haar telefoon te fokken en hebben wij geen idee.
Heel de dag Buraka Som Sistema over de speakers knallenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee, maar wel kilos's polvo.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh, dat is goed mogelijk inderdaad. Gisteren kregen we ook steeds maar brokjes informatie over die ketel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He, voor hetzelfde geld zit ze op haar telefoon te fokken en hebben wij geen idee.
Duitsquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
En zal ik hem commando's leren in het Nederlands, Portugees of Engels?
Esperanto. Wereldhond.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
En zal ik hem commando's leren in het Nederlands, Portugees of Engels?
Hoeveel centimeter stof lag er op je bureau toen je thuiskwam gister.quote:
echt nietesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is goed mogelijk inderdaad. Gisteren kregen we ook steeds maar brokjes informatie over die ketel.
Nee, tegen de rioolvliegjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
De schilders zijn de autos beneden aan het inpakken voor de verf geloof ik
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |