Ja, dat die vliegjes dan allemaal om je heen zouden cirkelen. Zo stelde ik me het wel voor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hebben echt alles op alles gezet om mij te helpen. Ik had al 10 keer opgegeven en mij bij mijn stinkende lot neergelegd
Dat ik vandaag dan in de metro zou zitten en niemand naast mij wilde zitten omdat ik zo erg stonk
Maar dan had je wel een metrostel voor jezelf gehad. Nu gaan andere stinkende mensen tegen je aan zitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hebben echt alles op alles gezet om mij te helpen. Ik had al 10 keer opgegeven en mij bij mijn stinkende lot neergelegd
Dat ik vandaag dan in de metro zou zitten en niemand naast mij wilde zitten omdat ik zo erg stonk
en duckduckgo'en?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Oke @:recce het volgende probleem voldoet zich
ik kan niet googlen
Denk dat een half litertje water wel verdampt in, wat, zeven maanden tijd?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
verdamping zal sowieso gebeuren, maar ik zou niet weten hoe snel dit gaat...
ja preciesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat die vliegjes dan allemaal om je heen zouden cirkelen. Zo stelde ik me het wel voor.
Denk je niet dat de vliegjes dan gewoon onder de rand door komen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of gewoon de wc deksel naar beneden?
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan had je wel een metrostel voor jezelf gehad. Nu gaan andere stinkende mensen tegen je aan zitten.
Heb je de gaskraan al geprobeerd?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:32 schreef bitterbal het volgende:
ik kan niet googlen
Ja is toch zo. Ik bedoel niemand heeft gezegd ik ben het en ik ben een van de mensen die wist waar de kluis lag. Dus dat maakt mij net zo verdacht als de rest van de mensen.quote:
moet er dus meer ingooien ?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk dat een half litertje water wel verdampt in, wat, zeven maanden tijd?
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:32 schreef bitterbal het volgende:
ik kan niet googlen
Geen idee. Dit is de eerste keer dat ik het meemaakquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je niet dat de vliegjes dan gewoon onder de rand door komen?
ga ik doenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende keer beetje afwasmiddel doen in het stilstaande water zodat de oppervlaktespanning weg is?
NEe de google site wil niet openquote:
Nee, alles wat je er meer in gooit loopt er aan de achterkant uit. Misschien kan je je pot beter afdekken als je vertrekt.quote:
Dan gebruik je chatGPTquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NEe de google site wil niet open
[ afbeelding ]
Ja ben niet beroofd en heb toch best vaak vergeten m'n tas dicht te doenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:32 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips hoe was london? Heb je je telefoon nog?
Heeft de buurman je Google ook afgesloten toen je weg ging?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar rioolvliegjes broeden ook in het stilstaande water van de zwanenhalsen van de andere afvoeren. Als het maar stilstaand water is.quote:
Ik dacht dat dit over gerriederrie ging.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, alles wat je er meer in gooit loopt er aan de achterkant uit. Misschien kan je je pot beter afdekken als je vertrekt.
wtfquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ben niet beroofd en heb toch best vaak vergeten m'n tas dicht te doenWel veel zwervers en ik vind dat sneu dus wil ze wel wat geven. Maar ik had amper kleingeld en toen was er een vent die had zes pond nodig voor de opvang, maar ik had alleen nog een euro. Was geen probleem, dus oké. Maar dat was ook alleen maar klein geld en dat wilde ie niet, had ie niks aan. Ja dan houdt het op. Moest ik verderop maar twintig pond gaan pinnen. Ja dikke vinger dus ik liep door. Liep ie achter ons aan
Ik schrok me dood dus ik zo tegen hem geschrokken "DON'T!!" En toen hield ie gelukkig wel op. M'n zus pissig op mij. Maar goed, die liep soms ineens de weg op omdat ze dacht dat er geen oversteekplaats was. Dus zo heeft iedereen wel een actie.
Staat je VPN nog aan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de google had ik mee genomen naar thailandquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft de buurman je Google ook afgesloten toen je weg ging?
klopt wel jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over gerriederrie ging.
Verdampen doet het toch wel hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende keer beetje afwasmiddel doen in het stilstaande water zodat de oppervlaktespanning weg is?
Ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar rioolvliegjes broeden ook in het stilstaande water van de zwanenhalsen van de andere afvoeren. Als het maar stilstaand water is.
Dan moet je alles afdekken
Klopt, maar in mijn hoofd klinkt het als een goed ideequote:
Dan ruikt het misschien wel lekker in huis.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn hoofd klinkt het als een goed idee
Je zal misschien minder vliegjes hebben, maar zonder water krijg je waarschijnlijk wel lekkere putlucht cadeau.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn hoofd klinkt het als een goed idee
zal ik het er allemaal in doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Al mijn issues verhelp ik meestal met:
- secondelijm
- tape
- tie-wrap
- afwasmiddel
- soda
- azijn
Als ge et nie meer wit, gebruikte pur of kitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
- secondelijm
- tape
- tie-wrap
- afwasmiddel
- soda
- azijn
k met naar de wc gaanquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
- secondelijm
- tape
- tie-wrap
- afwasmiddel
- soda
- azijn
Soda en azijn heffen elkaar weer opquote:
Oke dat scheelt weerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soda en azijn heffen elkaar weer op
En ongebluste kalk, een spade, en een lijkzak.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
- secondelijm
- tape
- tie-wrap
- afwasmiddel
- soda
- azijn
hmm wordt een wat volle wc zo maar goed als het helptquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ongebluste kalk, een spade, en een lijkzak.
Als je het goed doet heb je geen spade of lijkzak nodigquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ongebluste kalk, een spade, en een lijkzak.
Neehee. Als de wc niet luistert begraaf je hem in een ondiep graf, opgelost.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm wordt een wat volle wc zo maar goed als het helpt
Ja ik kreeg ook niet het idee dat hij snel terug ging komen. Maar ik ga het er volgende week wel over hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:43 schreef DeZwabber het volgende:
Wel een raar idee om je werknemers maar naar huis te sturen als je er niet bent, ipv gewoon dingen achter slot te zetten als dat blijkbaar nodig is.
Fair enough. De lijkzak is meer voor het take-it-to-go aspect.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je het goed doet heb je geen spade of lijkzak nodig
Krijgt Bal daar ook Google mee terug?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
- secondelijm
- tape
- tie-wrap
- afwasmiddel
- soda
- azijn
dat vind ik wat overdreven zwab. Denk dat alle andere tips wel voldoende zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neehee. Als de wc niet luistert begraaf je hem in een ondiep graf, opgelost.
doet nietsquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, probeer eens 172.217.23.196 in te tikken in plaats van www.google.com
Nee vlammenwerper verhelpt die issues welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je het goed doet heb je geen spade of lijkzak nodig
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zie over 2 weken regen op de kaart staan voor dinsdag - donderdag
Houd je nog as over enzoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee vlammenwerper verhelpt die issues wel
deze zegt ditquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
Doet alleen google het niet, bal, of de rest van het internet ook niet?
alleen google. Dus is wat raarquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
Dat waait wel weg, of gewoon boven open water uitstrooienquote:
Ben je van Ziggo ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zou de Mac even restarten. Zitten misschien nog wat herinneringen van Thailand in.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alleen google. Dus is wat raar
al deed youtube ook wat lastig
Dat is maf ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alleen google. Dus is wat raar
al deed youtube ook wat lastig
He, voor hetzelfde geld zit ze op haar telefoon te fokken en hebben wij geen idee.quote:
zal ik straks proberen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou de Mac even restarten. Zitten misschien nog wat herinneringen van Thailand in.
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken jullie dat mijn Portugese hond straks behoefte heeft aan Portugese muziek enzo?
Misschien heeft-ie daar wel trauma's van. Ik zou 'm het songfestival laten horen en dan goed op z'n reacties letten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken jullie dat mijn Portugese hond straks behoefte heeft aan Portugese muziek enzo?
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is maf ja.
[..]
He, voor hetzelfde geld zit ze op haar telefoon te fokken en hebben wij geen idee.
Heel de dag Buraka Som Sistema over de speakers knallenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee, maar wel kilos's polvo.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh, dat is goed mogelijk inderdaad. Gisteren kregen we ook steeds maar brokjes informatie over die ketel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He, voor hetzelfde geld zit ze op haar telefoon te fokken en hebben wij geen idee.
Duitsquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
En zal ik hem commando's leren in het Nederlands, Portugees of Engels?
Esperanto. Wereldhond.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
En zal ik hem commando's leren in het Nederlands, Portugees of Engels?
Hoeveel centimeter stof lag er op je bureau toen je thuiskwam gister.quote:
echt nietesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is goed mogelijk inderdaad. Gisteren kregen we ook steeds maar brokjes informatie over die ketel.
Nee, tegen de rioolvliegjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
De schilders zijn de autos beneden aan het inpakken voor de verf geloof ik
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop