En ongebluste kalk, een spade, en een lijkzak.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Al mijn issues verhelp ik meestal met:
- secondelijm
- tape
- tie-wrap
- afwasmiddel
- soda
- azijn
hmm wordt een wat volle wc zo maar goed als het helptquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ongebluste kalk, een spade, en een lijkzak.
Als je het goed doet heb je geen spade of lijkzak nodigquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ongebluste kalk, een spade, en een lijkzak.
Neehee. Als de wc niet luistert begraaf je hem in een ondiep graf, opgelost.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm wordt een wat volle wc zo maar goed als het helpt
Ja ik kreeg ook niet het idee dat hij snel terug ging komen. Maar ik ga het er volgende week wel over hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:43 schreef DeZwabber het volgende:
Wel een raar idee om je werknemers maar naar huis te sturen als je er niet bent, ipv gewoon dingen achter slot te zetten als dat blijkbaar nodig is.
Fair enough. De lijkzak is meer voor het take-it-to-go aspect.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je het goed doet heb je geen spade of lijkzak nodig
Krijgt Bal daar ook Google mee terug?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Al mijn issues verhelp ik meestal met:
- secondelijm
- tape
- tie-wrap
- afwasmiddel
- soda
- azijn
dat vind ik wat overdreven zwab. Denk dat alle andere tips wel voldoende zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neehee. Als de wc niet luistert begraaf je hem in een ondiep graf, opgelost.
doet nietsquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:46 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, probeer eens 172.217.23.196 in te tikken in plaats van www.google.com
Nee vlammenwerper verhelpt die issues welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je het goed doet heb je geen spade of lijkzak nodig
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zie over 2 weken regen op de kaart staan voor dinsdag - donderdag
Houd je nog as over enzoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee vlammenwerper verhelpt die issues wel
deze zegt ditquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
Doet alleen google het niet, bal, of de rest van het internet ook niet?
alleen google. Dus is wat raarquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
Doet alleen google het niet, bal, of de rest van het internet ook niet?
Dat waait wel weg, of gewoon boven open water uitstrooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |