SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
heb het gevoel alsof ik door een vrachtwagen ben overreden
Moet ik (helaas) zelf doenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je het ook direct van je werkgever naar de boekenwinkel laten storten, of moet je dat zelf doen?
Ik werk niet voor de overheidquote:
Gaan we vandaag met andere apparaten spelen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
heb het gevoel alsof ik door een vrachtwagen ben overreden
O, je bent opvakantie of?quote:
Heb je die gisteren al snel even gekocht?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
MAAR VANDAAG HEB IK CRACKERS MET HAGELSLAG
En bitterballen voor de middagsnack?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Waarschijnlijk gelijk al op Schipholquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je die gisteren al snel even gekocht?
hmm, eerste hit was echt overheid.. naja soitquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik (helaas) zelf doen
[..]
Ik werk niet voor de overheid
kom je naar nederland en ga je crackers etenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Crackers met hagelslag, en een glas versgestookt warm water.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
Het is vooral iets wat bedrijven doen om hip te doenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, eerste hit was echt overheid.. naja soit
liever nietquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we vandaag met andere apparaten spelen?
misschien gaat ze vannacht met apparaten spelenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we vandaag met andere apparaten spelen?
O dat is nu? WIst dat ze naar Nederland zou gaan, maar niet wanneer.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
kom je naar nederland en ga je crackers eten
ja op schiphol bij de ah.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je die gisteren al snel even gekocht?
Ja las het net, hoelang blijf je?quote:
Heb je de vliegjes ook al opgeruimd?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liever niet![]()
nu doet alles het denk ik wel
Thnx dotquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nu? WIst dat ze naar Nederland zou gaan, maar niet wanneer.
Fijn verblijf @:Bitterbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop