SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Dit is wel een noodgeval eigenlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:27 schreef Modus het volgende:
Op dit tijdstip ga je ook niet nog even bij die buurman aankloppen, denk ik
Dat zou ik je echt niet kunnen vertellen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij slaat aan maar hoe lang nmoet dat duren
15 min ofzo?
Bwah. Kan ook vast wel een 24/7 storingsdienst bellen, die komen heus wel maar dan betaal je wel de hoofdprijs.quote:
dat probeer ik nuquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:26 schreef Nizno het volgende:
nadat je de gas aan hebt gezet even weer 2 minuten de stroom van je CV ketel halen bal
dan kan je ketel even resetten en door hebben dat er gas is
Ik was vandaag nog in die wijk aan het werkquote:
dan zou ik toch een bekende wakker makenquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Bwah. Kan ook vast wel een 24/7 storingsdienst bellen, die komen heus wel maar dan betaal je wel de hoofdprijs.
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:33 schreef Recce het volgende:
Misschien zitten die vissers er nog die Bal altijd uit haar slaap hielden. Die weten vast iets van CV-ketels.
Dit. Niemand dichtbij waar je even kunt aankloppen bal?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik toch een bekende wakker maken
jij zoekt ook expres de mensen uit die al slapen hequote:Op donderdag 15 mei 2025 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik toch een bekende wakker maken
water er af en gas er af. blijkbaar stroom er wel op gebleven... nu is de CV van de legquote:
neequote:Op donderdag 15 mei 2025 23:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit. Niemand dichtbij waar je even kunt aankloppen bal?
oei.. das kutquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
water er af en gas er af. blijkbaar stroom er wel op gebleven... nu is de CV van de leg
gas was er dus niet afquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
water er af en gas er af. blijkbaar stroom er wel op gebleven... nu is de CV van de leg
mijn vader zou om deze tijd al slapen...quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij zoekt ook expres de mensen uit die al slapen he
het is hier nog best druk voor dit tijdstip op een doordeweekse dag trouwens
gaskraanquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
dit is de gasmeter
[ afbeelding ]
dat witte kastje?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaskraan
De kraan waar het gas door komt
dat heet je gas meter, die meetquote:
En nu ook een foto van de CV-ketel met melding als je de warmwaterkraan open hebt staan?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
dit is de gasmeter
[ afbeelding ]
dan werkt die prima.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:40 schreef bitterbal het volgende:
als ik op de knop druk zegt die meterstand
Een typenummer oid zodat we collectief de handleiding kunnen uitpluizen is misschien ook handig.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
En nu ook een foto van de CV-ketel met melding als je de warmwaterkraan open hebt staan?
Niemand van hier die dichtbij woont?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
dit is de gasmeter
[ afbeelding ]
dat was nog niet doorgegeven?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een typenummer oid zodat we collectief de handleiding kunnen uitpluizen is misschien ook handig.
Ohhh, wat chilll.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn vader zou om deze tijd al slapen...
hoewel nee dat is degene die me van schiphol zou hebben gehaald dus die was wel even binnen gekomen en op de thermostaat gezien er een storing was.
maar denk zelfs dat die vanmorgen al in het huis zou zijn geweest om te zien of alles in huis goed is. geen rare geuren uit de koelkast/vriezer.
kookplaat, water, warm water... alles checken want anders doe ik pissig zijn
zoetje hier.. maar das ook niet echt om de hoek..quote:
Livestream is nog makkelijkerquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
En nu ook een foto van de CV-ketel met melding als je de warmwaterkraan open hebt staan?
Ik weet niet waar bal woont.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
zoetje hier.. maar das ook niet echt om de hoek..
Met de Duitse roots van ballie zou ik daar het probleem ook niet zoeken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook de gaskraan..etc
Laat ook maar
@:haags
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
men neme een handdoek, een washand, een teil, zeep en een waterkoker met koud water.
Waterkoker aan, hoeft niet te koken. water in de teil, zeep op de washand. beetje warm water op de washand en wassen.
daarna met de achterkant en water zonder zeep schoon maken.
Afdrogen en slapen
ah, ik kijk hier ook alleen met een 1/8ste oog..quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee, ik rolde net uit het eurovisie livetopic.
ja en die stond gewoon openquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heet je gas meter, die meet
die kraan zit er naast
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien kan ze de ketel even opsturen zodat iemand er thuis even naar kan kijken.
Dan woon ik dichterbij in Capelle. Nou bal wees welkom mits je tegen teringzooi kunt.quote:
Mijn pakketje uit Duitsland zweeft nog ergens in Duitsland rond volgens mijquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
Oeh. Camera is in Luik aangekomen. Nog steeds stille hoop dat hij morgen komt ipv maandag.
Ja, hmm, nu is-ie in België. Ik weet het niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
Oeh. Camera is in Luik aangekomen. Nog steeds stille hoop dat hij morgen komt ipv maandag.
das die tapvraagquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een Duitsers.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn pakketje uit Duitsland zweeft nog ergens in Duitsland rond volgens mij
koude kraan 10 minuten open zettenquote:
Geeft hij een druk aan?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das die tapvraag
[ afbeelding ]
Das geen foutmelding
Heb je een modelnummer?quote:
En zit er een aan/uitknopje op?quote:
ja heb hem ook nog bijgevvuldquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Geeft hij een druk aan?
boven 1.0 op zn minst, tussen 1.5 en 2 bar het liefst.
Nee alleen een stekkerquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:52 schreef Sally het volgende:
[..]
En zit er een aan/uitknopje op?
Mijn ketel geeft alleen de druk aan als die 'uit' staat, maar daarna moet ik m wel weer 'aan' zetten.
Anders gaat er geen stroom lopen om de kachel aan te steken
dan had ze niet tapvraag op het display gezien lijkt me... dan had er een foutmelding gestaanquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:54 schreef Modus het volgende:
Stomme vraag hoor maar krijgt het ding wel water?
Mja deze kan je niets indrukken ofzo. geen knopjesquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:53 schreef Nizno het volgende:
awb thermomaster iets gevonden op internet
Panic schreef:
Let erop dat je het warm water heel makkelijk kan uitschakelen op het display. Het pijltje moet bij het kraantje en de radiator staan.
dat denk ik wel? weet niet je dat checkt?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:54 schreef Modus het volgende:
Stomme vraag hoor maar krijgt het ding wel water?
waar is je handleiding?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja deze kan je niets indrukken ofzo. geen knopjes
Heb je de tapkraan beneden ook weer open gezet (let op dat je een ander deel wel weer afsluit)quote:
maak dan eens foto van het display zelf en niet van die codelijstquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik niethet is al een oud ding :p
ja want ik moet hem bijvullen met de kraan van de wasmachine op een radatiorquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je de tapkraan beneden ook weer open gezet (let op dat je een ander deel wel weer afsluit)
Heb je nog iets gedaan met / gekeken naar de kranen meteen onder je cv? Ik raak het overzicht in dit topic een beetje kwijt.quote:
Altijd bewaren.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik niethet is al een oud ding :p
Komt er water uit de warme kraan?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik wel? weet niet je dat checkt?
Ja ik heb geen idee. Ik had allang een monteur gebeld. Of even snel koud wassen en dan zien we morgen wel.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je bij de ketel zelf ook het kraantje open?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pagina 25 iddquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:57 schreef Flory- het volgende:
Dit lijkt er op?
Blz 24.
https://www.awb.nl/downlo(...)omastervr-192356.pdf
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
maak dan eens foto van het display zelf en niet van die codelijst
Ja maar dat is met punt na de tquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
pagina 25 idd
Opmerking:
de indicatie duidt op een slechte warmteoverdracht
in de tapwaterbereider.
Oorzaken:
- Vervuilde warmwaterbereider
- Onvoldoende cv-water stroming.
- Slecht contact NTC-sensor op warmwaterleiding.
jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je bij de ketel zelf ook het kraantje open?
das niets wat nu te fixen isquote:Op donderdag 15 mei 2025 23:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
pagina 25 idd
Opmerking:
de indicatie duidt op een slechte warmteoverdracht
in de tapwaterbereider.
Oorzaken:
- Vervuilde warmwaterbereider
- Onvoldoende cv-water stroming.
- Slecht contact NTC-sensor op warmwaterleiding.
Idd, wilde al zeggen: 0 is Rust.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:00 schreef Nizno het volgende:
je hebt nu de warme kraan niet aan staan neem ik aan, dan is er een 0
ja die tapaanvraagquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja maar dat is met punt na de t
Was alleen code t toch Ballie?
yesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:00 schreef Nizno het volgende:
je hebt nu de warme kraan niet aan staan neem ik aan, dan is er een 0
en als je de warme kraan aan doet en je maakt dan een foto van dat displayquote:
Nee idd.quote:
ja dit is dat de laaste poging maarquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Idd, wilde al zeggen: 0 is Rust.
Ik zou nogmaals stekker eruit halen en 2 minuten wachten.
Is die knop met dat rode ding niet om de vlam weer aan te steken?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu heb ik geen warm water aanvraag staan
dan krijg je die rare e met tapvraagquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als je de warme kraan aan doet en je maakt dan een foto van dat display
weet niet o ik dat durf?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is die knop met dat rode ding niet om de vlam weer aan te steken?
Die knop met die vonk links jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou in de handleiding kijken, van de oude ketels van vroeger weet ik nog wel dat je dan zelf de vlam weer aan moest steken als het gas eraf geweest was. Maar de moderne doen dat automatischquote:
Geen explosie?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In het ergste geval heb je geen warm water.
Dat vroeg ik me ook af. In die handleiding staat dat er lucht in de gasleiding kan zitten als de installatie lang niet is gebruikt en dat je de ontstekingsknop dan een paar seconden ingedrukt moet houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fucking droogklootquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In het ergste geval heb je geen warm water.
je heb een elektrieke vermoed ikquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef bitterbal het volgende:
ah moet je met een lucifer doen volgens chatgpt, heb ik niet
Ok maar er brandt nu dus geen vlam?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef bitterbal het volgende:
wat ik nooit heb begrepen is hoe 1 zon vlammetje al dat water kon verwarmen
Oke, van wat ik me herinner van ouderwetse ketel en kacheldingen is dat je eerst een gasknop in moet drukken en dan op de ontstekingknop drukken. Kan je die grote ronde knop er naast indrukken? Ingedrukt houden en dan op de vonk drukken.quote:
het is dan ook een waakvlam.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef bitterbal het volgende:
wat ik nooit heb begrepen is hoe 1 zon vlammetje al dat water kon verwarmen
Is niet nodig, deze heeft een ontsteker.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef bitterbal het volgende:
Denk het niet, gewoon proberen zonder.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef bitterbal het volgende:
Chatgpt lult.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef bitterbal het volgende:
ohquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is dan ook een waakvlam.
daarmee kun je bewaken of er een vlam is
Je kunt het horen als hij aan gaatquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan ik niet zien. |
heb em 2 keer ingedrukt. ik leef nog
En nu lang genoeg indrukken - hoor je dan tikken? Dan is het een elektrische ontsteking namelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan ik niet zien. |
Paar seconden ingedrukt ook?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan ik niet zien. |
Zelfs dat is te nieuw denk ik hoor. Dit ziet er uit als één keer drukken één keer een vonk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
En nu lang genoeg indrukken - hoor je dan tikken? Dan is het een elektrische ontsteking namelijk.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs dat is te nieuw denk ik hoor. Dit ziet er uit als één keer drukken één keer een vonk.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. In die handleiding staat dat er lucht in de gasleiding kan zitten als de installatie lang niet is gebruikt en dat je de ontstekingsknop dan een paar seconden ingedrukt moet houden.
Kan je die grotere knop er naast indrukken? Zo ja die eerst, ingedrukt houden, en dan terwijl je hem ingedrukt houdt de knop met de vonk.quote:
Die zwart/rode en de grijze ernaast volgens de handleiding.quote:
dat is de goeie. even een aantal seconden (doe maar 10) ingedrukt houdenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:10 schreef bitterbal het volgende:
Klinkt niet als een gasfornuis van vroeger. Je hoort een keer een tik
Vind die smiley wat eng zwabquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je die grotere knop er naast indrukken? Zo ja die eerst, ingedrukt houden, en dan terwijl je hem ingedrukt houdt de knop met de vonk.
als ie niet wil werken kom ik 'm wel in elkaar rammenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:13 schreef bitterbal het volgende:
Nou nee doet ook niks. Denk dat we het niet kunnen fixen
Hoor je gas als je de grote knop ingedrukt houdt?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:13 schreef bitterbal het volgende:
Omdat er bij deze volgens mij in het midden een opening zit waar je het visueel kunt controleren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:12 schreef Nizno het volgende:
persoonlijk vind ik het wel vreemd als de waakvlam uit is dat daar geen foutmeldingscode van is
doe dan even waterkoker en zeep mutsquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:14 schreef bitterbal het volgende:
K ga denk ik maar in bed liggen en stinken
We hadden de handleiding al.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, dit lijkt me jouw toestel? https://www.gebruikershan(...)download-555814.html
alsnog vinnik het stomquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat er bij deze volgens mij in het midden een opening zit waar je het visueel kunt controleren.
Verwarming had je ook geprobeerd?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:13 schreef bitterbal het volgende:
nee niksquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoor je gas als je de grote knop ingedrukt houdt?
moet klikken dat ik geen robot ben maar kan nergens klikkenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, dit lijkt me jouw toestel? https://www.gebruikershan(...)download-555814.html
En je ziet geen waakvlammetje?quote:
Gasleiding naar de cv toe wel ontlucht?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:57 schreef Flory- het volgende:
Dit lijkt er op?
Blz 24.
https://www.awb.nl/downlo(...)omastervr-192356.pdf
Dit is zo te zien wel het juiste model. Maar daar staat ook wat ik net zei.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet klikken dat ik geen robot ben maar kan nergens klikken
ja alles staat openquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En je ziet geen waakvlammetje?
Heb je de gaskraan onder (niet in) je ketel opengedraaid?
Want die grote knop en dan een paar keer klikken met de ander is wel de correcte manier om hem aan te zetten verder.
Dit is een ander model.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:17 schreef Nizno het volgende:
we hadden je handleiding zonder dat je hoeft te vertellen dat je geen robot bent bal
[..]
kook je ook op gas of elektrisch?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alles staat open
misschien heeft stedin mij afgesloten van gas? nou ja dat kan niet zonder bericht
en het maakt verschil in model?quote:
Loopt de meter op?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
electrisch
maar heb geen post van ze dus dat lijkt mij onwaarschijnlijk
mij ook maar goed als je op gas kookt dan was het makkelijker controleren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
electrisch
maar heb geen post van ze dus dat lijkt mij onwaarschijnlijk
Neh. Maar probeer het nog een paar keer. Deze ouderwetse dingen zijn soms een beetje bokkig of zo. Meerdere keren op die vonk rammen met die andere ingedrukt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja alles staat open
misschien heeft stedin mij afgesloten van gas? nou ja dat kan niet zonder bericht
ik heb wel een ketel. maar gelukkig niet meer dan een half jaar niet gebruiktquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:19 schreef mschol het volgende:
blij dat ik geen ketel heb als ik dit zo lees
je bedoeld de rekening?quote:
ga je lekker wassen en bel morgen een kennis die er naar kan kijken joh... of morgen zelf nog even wat prutsen maar nu niet meer mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bedoeld de rekening?
Volgens vattenfal heeft die alleen even in feb een klein beetje gas verbruikt
Lijkt mij ook beterquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je lekker wassen en bel morgen een kennis die er naar kan kijken joh... of morgen zelf nog even wat prutsen maar nu niet meer mee bezig zijn.
Nee op de meter zelf.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bedoeld de rekening?
Volgens vattenfal heeft die alleen even in feb een klein beetje gas verbruikt
Dan is er een ontsteking maar blijkbaar toch geen gas?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:23 schreef bitterbal het volgende:
jongens het vlammetje staat niet aan
ik deed wt zwab zei en zag een flits
is dat het probleem?
jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:23 schreef bitterbal het volgende:
is dat het probleem?
Je moet het horen als hij aanslaat, beetje vergeljkbaar met gasfornuis.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:23 schreef bitterbal het volgende:
is dat het probleem?
Doe je water aan en de rest zien we later wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:25 schreef bitterbal het volgende:
VLAM VALM
hij is best groot is dat normaal?
kan het ontploffen zwab?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe je water aan en de rest zien we later wel.
Dat likkt me goedquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:25 schreef bitterbal het volgende:
Help begon inimini ik zet warm water kraan open nu groot
dan heb je zo warm waterquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:25 schreef bitterbal het volgende:
neequote:
Van je water aanzetten kan er niets ergs gebeuren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:25 schreef bitterbal het volgende:
graag antwoord zonder smiley of disclamer
Vlam moet branden om op te warmenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:25 schreef bitterbal het volgende:
graag antwoord zonder smiley of disclamer
alleen centrale ketels hier voor heel het complex.. en ik heb zo snel warm water dat zelfs een boiler niet echt intressant isquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb wel een ketel. maar gelukkig niet meer dan een half jaar niet gebruikt
Zo werkt een geiser/cv jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:25 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zien de bedankjesushi wel tegemoed in de post.
ik stuur wel een rekeningnummerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zien de bedankjesushi wel tegemoed in de post.
Maar jij moest het doenquote:
nou stinkert ga onder de niet te hete kraan staan en kom er niet stinkend onder vandaan straksquote:
nee maar ik vind gas engquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
Maar bal, ook al heeft mijn post een smiley, ik ga echt niet voor de garp advies aan je geven waarmee je je woning opblaast he?
Douche ze!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:29 schreef bitterbal het volgende:
nou dankje wel jullie .![]()
fijne avond en snurkse
haha same, ik heb ook ooit echt zo'n halve avond gekloot met 'hoe de fuck gaat ie aan?!!?!?!?'quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
Kreeg wel weer levendige herinneringen aan vroeger als ik de fecking gaskachel of de geiser aan moest krijgen terwijl die er geen zin in had.
Nou ja, in het flatje waar we toen woonden waren zowel de kachel als de geiser al behoorlijk aan vervanging toe. Soms stond je echt tien keer op die vonk te drukken voor je vlam kreeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha same, ik heb ook ooit echt zo'n halve avond gekloot met 'hoe de fuck gaat ie aan?!!?!?!?'en als je het weet denk je '.. ja, oke'
verschrikkelijk irritant lijkt me datquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:31 schreef Karzai het volgende:
Er is weer eens een fikkie in de haven, kreeg gisteren 4 keer een alarm op mijn telefoon.
Het zou ook te mooi om waar te zijn , zijn geweestquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:54 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Denk niet dat de camera vandaag komt. Hij ligt sinds vanochtend vroeg in Ridderkerk maar de geschatte bezorgdatum staat nog steeds op maandag. Helaas.
welke bezorgerpartij?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:54 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Denk niet dat de camera vandaag komt. Hij ligt sinds vanochtend vroeg in Ridderkerk maar de geschatte bezorgdatum staat nog steeds op maandag. Helaas.
hmm, van hun weet ik niet hoe laat ze nog dingen op de wagen ladenquote:
UPS komt vandaag wel met m'n lens. Jammer dat ze elkaar niet konden high fiven bij m'n voordeur.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, van hun weet ik niet hoe laat ze nog dingen op de wagen laden
van bv UPS weet ik dat ze soms tot 9:00 nog dingen in de ochtendrit gooien (en middagrit tot uur of 13)
fedex is wel beter
lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:17 schreef Karzai het volgende:
gedoest en ontbeteten, bammetje gesmeerd. ik hoef maar een half dagje vandaag
Koenquote:
normaal wil ik mijzelf niet noemen, maar nee dat wordt ik niet..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Worden jullie ook altijd wakker met een liedje in je hoofd waarvan jij je niet meer kan herinneren wanneer je het voor het laatst gehoord hebt? Of ben jij wel normaal?
Ik word elke dag wakker met een wijsje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]
normaal wil ik mijzelf niet noemen, maar nee dat wordt ik niet..
lekker vrolijk welquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word elke dag wakker met een wijsje in mijn hoofd
Ja niets fijner om rond 3 uur wakker te worden met een oorwurm jaquote:
Nee, ik heb meestal recente tunes in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Worden jullie ook altijd wakker met een liedje in je hoofd waarvan jij je niet meer kan herinneren wanneer je het voor het laatst gehoord hebt? Of ben jij wel normaal?
Ja elke dag wel een random nummerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
nou..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja niets fijner om rond 3 uur wakker te worden met een oorwurm ja
oh, dat zei je er niet bij.. dat is midden in de nacht wakker worden van je oorwurm, dat is irritant..quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja niets fijner om rond 3 uur wakker te worden met een oorwurm ja
Impulsaankoop van rok en jurk, want het geld groeit aan bomen.quote:
Gezellig op de fiets de pakketbezorger stalken.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
We leuk dat mijn pakketje tussen 2 en 3 komt, maar dat ik de hele dag wel de DPD bezorger kan volgen
Even naar Ederveen racenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezellig op de fiets de pakketbezorger stalken.
Gaat het van links naar rechts?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:53 schreef Ama het volgende:
Oh god...... Ik zet mijn fiets neer en hoor keihard Snollebollekes uit de branderij komen. Wens mij sterkte.
Dat snap ik wel, stel andere muziek voorquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:54 schreef Ama het volgende:
Ik voel dat beetje levenslust wat ik weer kreeg meteen weggezogen worden.
Nee ken dit liedje niet. Iets met je lichaam is een tempel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat het van links naar rechts?
Hier in KSC klotst het tegen de plinten inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Impulsaankoop van rok en jurk, want het geld groeit aan bomen.
We mogen tegenwoordig niet meer aan de muziek zitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, stel andere muziek voor
Nope, ik ben wel normaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga op hun zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:54 schreef Ama het volgende:
[..]
We mogen tegenwoordig niet meer aan de muziek zitten.
Ik vind je niet meer sarcastisch dan anders.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij moet ik overstappen naar andere thee, volgens mij zit er geen bergamotolie in maar sarcasmeolie.
Dat kom omdat ik deze thee al heel lang drinkquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind je niet meer sarcastisch dan anders.
Misschien mis je de helft.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind je niet meer sarcastisch dan anders.
Dan is hij nu wel al koud denk ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kom omdat ik deze thee al heel lang drink
Misschien moet jij iets meer drinken, droogklootquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kom omdat ik deze thee al heel lang drink
Combinatie van deze tweequote:
Allemaal kromme plintjesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in KSC klotst het tegen de plinten inderdaad.
De hele dagquote:
en vakantiegeldquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een week droog brood en dan is het salaristijd
kan wel. Ik heb dat ook welles gehad. Denk dat je moet wachten totdat de chauffeur het pakketje heeftquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:54 schreef DeZwabber het volgende:
Dat heet bij ons IKB en laat ik maandelijks al uitbetalenquote:
feesten als de beesten in de branderijquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:53 schreef Ama het volgende:
Oh god...... Ik zet mijn fiets neer en hoor keihard Snollebollekes uit de branderij komen. Wens mij sterkte.
Kan je het ook direct van je werkgever naar de boekenwinkel laten storten, of moet je dat zelf doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat heet bij ons IKB en laat ik maandelijks al uitbetalen
Ja voor mij maakt het eigenlijk niet uit wat voor dag het is, ze zijn allemaal hetzelfdequote:
ah, overheid die hip doet met namenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat heet bij ons IKB en laat ik maandelijks al uitbetalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |