ik stuur wel een rekeningnummerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zien de bedankjesushi wel tegemoed in de post.
Maar jij moest het doenquote:
nou stinkert ga onder de niet te hete kraan staan en kom er niet stinkend onder vandaan straksquote:
nee maar ik vind gas engquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
Maar bal, ook al heeft mijn post een smiley, ik ga echt niet voor de garp advies aan je geven waarmee je je woning opblaast he?
Douche ze!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:29 schreef bitterbal het volgende:
nou dankje wel jullie .![]()
fijne avond en snurkse
haha same, ik heb ook ooit echt zo'n halve avond gekloot met 'hoe de fuck gaat ie aan?!!?!?!?'quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
Kreeg wel weer levendige herinneringen aan vroeger als ik de fecking gaskachel of de geiser aan moest krijgen terwijl die er geen zin in had.
Nou ja, in het flatje waar we toen woonden waren zowel de kachel als de geiser al behoorlijk aan vervanging toe. Soms stond je echt tien keer op die vonk te drukken voor je vlam kreeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha same, ik heb ook ooit echt zo'n halve avond gekloot met 'hoe de fuck gaat ie aan?!!?!?!?'en als je het weet denk je '.. ja, oke'
verschrikkelijk irritant lijkt me datquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:31 schreef Karzai het volgende:
Er is weer eens een fikkie in de haven, kreeg gisteren 4 keer een alarm op mijn telefoon.
Het zou ook te mooi om waar te zijn , zijn geweestquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:54 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Denk niet dat de camera vandaag komt. Hij ligt sinds vanochtend vroeg in Ridderkerk maar de geschatte bezorgdatum staat nog steeds op maandag. Helaas.
welke bezorgerpartij?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:54 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Denk niet dat de camera vandaag komt. Hij ligt sinds vanochtend vroeg in Ridderkerk maar de geschatte bezorgdatum staat nog steeds op maandag. Helaas.
hmm, van hun weet ik niet hoe laat ze nog dingen op de wagen ladenquote:
UPS komt vandaag wel met m'n lens. Jammer dat ze elkaar niet konden high fiven bij m'n voordeur.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, van hun weet ik niet hoe laat ze nog dingen op de wagen laden
van bv UPS weet ik dat ze soms tot 9:00 nog dingen in de ochtendrit gooien (en middagrit tot uur of 13)
fedex is wel beter
lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:17 schreef Karzai het volgende:
gedoest en ontbeteten, bammetje gesmeerd. ik hoef maar een half dagje vandaag
Koenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |