Paar seconden ingedrukt ook?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan ik niet zien. |
heb em 2 keer ingedrukt. ik leef nog
Zelfs dat is te nieuw denk ik hoor. Dit ziet er uit als één keer drukken één keer een vonk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
En nu lang genoeg indrukken - hoor je dan tikken? Dan is het een elektrische ontsteking namelijk.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs dat is te nieuw denk ik hoor. Dit ziet er uit als één keer drukken één keer een vonk.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. In die handleiding staat dat er lucht in de gasleiding kan zitten als de installatie lang niet is gebruikt en dat je de ontstekingsknop dan een paar seconden ingedrukt moet houden.
Kan je die grotere knop er naast indrukken? Zo ja die eerst, ingedrukt houden, en dan terwijl je hem ingedrukt houdt de knop met de vonk.quote:
Die zwart/rode en de grijze ernaast volgens de handleiding.quote:
dat is de goeie. even een aantal seconden (doe maar 10) ingedrukt houdenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:10 schreef bitterbal het volgende:
Klinkt niet als een gasfornuis van vroeger. Je hoort een keer een tik
Vind die smiley wat eng zwabquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je die grotere knop er naast indrukken? Zo ja die eerst, ingedrukt houden, en dan terwijl je hem ingedrukt houdt de knop met de vonk.
als ie niet wil werken kom ik 'm wel in elkaar rammenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:13 schreef bitterbal het volgende:
Nou nee doet ook niks. Denk dat we het niet kunnen fixen
Hoor je gas als je de grote knop ingedrukt houdt?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:13 schreef bitterbal het volgende:
Nou nee doet ook niks. Denk dat we het niet kunnen fixen
Omdat er bij deze volgens mij in het midden een opening zit waar je het visueel kunt controleren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:12 schreef Nizno het volgende:
persoonlijk vind ik het wel vreemd als de waakvlam uit is dat daar geen foutmeldingscode van is
doe dan even waterkoker en zeep mutsquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:14 schreef bitterbal het volgende:
K ga denk ik maar in bed liggen en stinken
We hadden de handleiding al.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, dit lijkt me jouw toestel? https://www.gebruikershan(...)download-555814.html
alsnog vinnik het stomquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat er bij deze volgens mij in het midden een opening zit waar je het visueel kunt controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |