Is die knop met dat rode ding niet om de vlam weer aan te steken?quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu heb ik geen warm water aanvraag staan
dan krijg je die rare e met tapvraagquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als je de warme kraan aan doet en je maakt dan een foto van dat display
weet niet o ik dat durf?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is die knop met dat rode ding niet om de vlam weer aan te steken?
Die knop met die vonk links jaquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou in de handleiding kijken, van de oude ketels van vroeger weet ik nog wel dat je dan zelf de vlam weer aan moest steken als het gas eraf geweest was. Maar de moderne doen dat automatischquote:
Geen explosie?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In het ergste geval heb je geen warm water.
Dat vroeg ik me ook af. In die handleiding staat dat er lucht in de gasleiding kan zitten als de installatie lang niet is gebruikt en dat je de ontstekingsknop dan een paar seconden ingedrukt moet houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Fucking droogklootquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In het ergste geval heb je geen warm water.
je heb een elektrieke vermoed ikquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef bitterbal het volgende:
ah moet je met een lucifer doen volgens chatgpt, heb ik niet
Ok maar er brandt nu dus geen vlam?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef bitterbal het volgende:
wat ik nooit heb begrepen is hoe 1 zon vlammetje al dat water kon verwarmen
Oke, van wat ik me herinner van ouderwetse ketel en kacheldingen is dat je eerst een gasknop in moet drukken en dan op de ontstekingknop drukken. Kan je die grote ronde knop er naast indrukken? Ingedrukt houden en dan op de vonk drukken.quote:
het is dan ook een waakvlam.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef bitterbal het volgende:
wat ik nooit heb begrepen is hoe 1 zon vlammetje al dat water kon verwarmen
Is niet nodig, deze heeft een ontsteker.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef bitterbal het volgende:
Denk het niet, gewoon proberen zonder.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef bitterbal het volgende:
Chatgpt lult.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:06 schreef bitterbal het volgende:
ohquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is dan ook een waakvlam.
daarmee kun je bewaken of er een vlam is
Je kunt het horen als hij aan gaatquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan ik niet zien. |
heb em 2 keer ingedrukt. ik leef nog
En nu lang genoeg indrukken - hoor je dan tikken? Dan is het een elektrische ontsteking namelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat kan ik niet zien. |
heb em 2 keer ingedrukt. ik leef nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |