We mogen tegenwoordig niet meer aan de muziek zitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, stel andere muziek voor
Nope, ik ben wel normaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Worden jullie ook altijd wakker met een liedje in je hoofd waarvan jij je niet meer kan herinneren wanneer je het voor het laatst gehoord hebt? Of ben jij wel normaal?
Ga op hun zittenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:54 schreef Ama het volgende:
[..]
We mogen tegenwoordig niet meer aan de muziek zitten.
Ik vind je niet meer sarcastisch dan anders.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij moet ik overstappen naar andere thee, volgens mij zit er geen bergamotolie in maar sarcasmeolie.
Dat kom omdat ik deze thee al heel lang drinkquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind je niet meer sarcastisch dan anders.
Misschien mis je de helft.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind je niet meer sarcastisch dan anders.
Dan is hij nu wel al koud denk ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kom omdat ik deze thee al heel lang drink
Misschien moet jij iets meer drinken, droogklootquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kom omdat ik deze thee al heel lang drink
Combinatie van deze tweequote:
Allemaal kromme plintjesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in KSC klotst het tegen de plinten inderdaad.
De hele dagquote:
en vakantiegeldquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een week droog brood en dan is het salaristijd
kan wel. Ik heb dat ook welles gehad. Denk dat je moet wachten totdat de chauffeur het pakketje heeftquote:Op vrijdag 16 mei 2025 07:54 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Denk niet dat de camera vandaag komt. Hij ligt sinds vanochtend vroeg in Ridderkerk maar de geschatte bezorgdatum staat nog steeds op maandag. Helaas.
Dat heet bij ons IKB en laat ik maandelijks al uitbetalenquote:
feesten als de beesten in de branderijquote:Op vrijdag 16 mei 2025 08:53 schreef Ama het volgende:
Oh god...... Ik zet mijn fiets neer en hoor keihard Snollebollekes uit de branderij komen. Wens mij sterkte.
Kan je het ook direct van je werkgever naar de boekenwinkel laten storten, of moet je dat zelf doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat heet bij ons IKB en laat ik maandelijks al uitbetalen
Ja voor mij maakt het eigenlijk niet uit wat voor dag het is, ze zijn allemaal hetzelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |