quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren 90 kg gesleept met de ijzeren slee, dus volgens mij kan ik de meesten hier ook slepen.
Super handig.
Wel m'n vingertoppen kapot, maar no pain, no gain (ofzo).
Ja, ik bepaal liever zelf waar ik mij bevind.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oke, dacht ik een unieke service aan te bieden, wil Recce niet versleept kunnen worden.
Zo'n schreeuwbrief uit Harry Potter, die zichzelf na de boodschap verscheurdquote:
En dan beginnen met schrijven van de travelsnackquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi. Het ontbijt was een stuk rustiger nu. Hoewel inderdaad al wel aardig leeggegraasd. Maar goed tot 10 uur vullen ze bij (misschien nog wel een half uur langer vanwege die feestdag). Het zit er weer in. Nu heel rustig tas inpakken en dan uitchecken en naar de busterminal lopen. Weer een mooie rit: anderhalf uur naar Klaksvik, daar een uurtje rondkijken en dan anderhalf uur terug. En dan heel langzaamaan naar de boot
Ja klopt, speel eens niet zo met mijn privequote:
Oh, echt super gek !quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik bepaal liever zelf waar ik mij bevind.
Zei er iemand snack?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan beginnen met schrijven van de travelsnack
helaas, had je je prive niet moeten openbaren door het op internet te plaatsenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, speel eens niet zo met mijn priveIk vind dat niet zo netjes
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is wel het effect als je op een perron in de weg gaat staan en 4E wil erlangs
Dat maakt je actie niet goed, neee neee, je kan praten als brugman, maar neequote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas, had je je prive niet moeten openbaren door het op internet te plaatsen
Nou kan je er bijna een boek over schrijvenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vliegjes uit het toilet, monster die onder controle van de Duitse overheid staat, een CV-ketel die nog met vuursteentjes moet worden ontstoken. Echt spannend allemaal.
"Snack."quote:
Bijna.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou kan je er bijna een boek over schrijven
Bij Hoevelaken linksafquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is daar altijd feest (polonaise met je auto)
Nee, dank je.quote:
waarom zou ik praten over keukens of badkamers, daar heb ik geen kaas van gegetenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt je actie niet goed, neee neee, je kan praten als brugman, maar nee
Joeee.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou ik praten over keukens of badkamers, daar heb ik geen kaas van gegeten
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De godfather van de polonaise niet waarderen@:de_boswachter
quote:
kaas kaas kaas!!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou ik praten over keukens of badkamers, daar heb ik geen kaas van gegeten
Ik ben ook een klant.quote:
Ja, stuur hulpquote:
Kaas in een keuken = normaalquote:
De tijdelijke editie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hee, vooraltijdzwarteogen is er weer!
Het is maar net wat je referentiekader is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaas in een keuken = normaal
Kaas in een badkamer = niet zo normaal
Permanent maken dan.quote:
gewoon een badkamerkeuken makenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaas in een keuken = normaal
Kaas in een badkamer = niet zo normaal
Ik ga er over nadenken.quote:
We gaan het hier niet goor maken, Nizno.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef Nizno het volgende:
en wat voor kaas... tenenkaas of kopkaas..... kun je beter in de badkamer wat aan doen dan in de keuken
Gewoon doen!quote:
nee hier niet, in de badkamer zei ik tochquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We gaan het hier niet goor maken, Nizno.
het is na 10quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook niet in de badkamerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hier niet, in de badkamer zei ik toch
jaquote:
@UitStralingquote:
Oke danquote:"Zeer veel pollen."
Ook het weerbericht: "Zeer geschikt weer om je auto te wassen."
een in de 4 jaar eind april begin mei doen ze ook veel pollen, heeft geen invloed op het wassen van auto'squote:
Dat heeft wel invloed op het wassen van auto's, want als er veel pollen enz door de lucht heen gaan, plakt dat allemaal weer vast aan je autoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
een in de 4 jaar eind april begin mei doen ze ook veel pollen, heeft geen invloed op het wassen van auto's
wel op het humeur van mensen
het is na tienen , dan mag datquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
die pollen eens in de 4 jaar zijn voor de verkiezingen... knurftquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heeft wel invloed op het wassen van auto's, want als er veel pollen enz door de lucht heen gaan, plakt dat allemaal weer vast aan je auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |