Een beetje, 9 maanden in Portugal gewoond met honden. Die overigens slecht luisterden in welke taal dan ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
spreek je wel portugees? Anders klinkt de uitspraak misschien wat raar
Ze zullen wel gaan spuiten, als de wind dan een beetje verkeerd staat krijg je vrij eenvoudig spatjes op auto's, en dan krijgen ze een aanklacht aan hun broekquote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze precies gaan schilderen maar dat lijkt me ietwat overdreven?
ja ze luisteren toch naar de toon?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar honden kunnen gewoon meerdere talen spreken kwam ik toen in Portugal achter
1 hond begreep gewoon het commando zit in het NL, PT en UK
Als je zelf een taal bedenkt dan begrijpen ze het ook wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar honden kunnen gewoon meerdere talen spreken kwam ik toen in Portugal achter
1 hond begreep gewoon het commando zit in het NL, PT en UK
Neuh, want de 100% Portugese hond luisterde niet naar mijn Nederlandse commando'squote:
Maar ze hebben je zo gemist.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh weet ik niet.die heb ik ingepakt weer
Met zo'n blusvliegtuig.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze precies gaan schilderen maar dat lijkt me ietwat overdreven?
flappen, flappen en nig eens flappen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal wat ga je vandaag eten?
Intussen aan cursus Portugees begonnen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh, want de 100% Portugese hond luisterde niet naar mijn Nederlandse commando's
Het is daar altijd feest (polonaise met je auto)quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:30 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)raging-in-avondspits
@:4everblackeyed
Zit, lig en hier kan ik al in het Portugees, want ik kreeg een cursus van de honden 11 jaar geledenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Intussen aan cursus Portugees begonnen?
Wat is dat nou voor abominatiequote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:02 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, volgende weel hebben ze weer de appeltaart in de bonus, wel speciaal omdat ballie weer in het land is de tropische variant https://www.ah.nl/product(...)-appeltaart-tropical
begin nu met crackers. Verder weet ik ht nog iet. ga bij monster eten vanavondquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal wat ga je vandaag eten?
Gewoon proberenquote:
Braaf.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zit, lig en hier kan ik al in het Portugees
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is daar altijd feest (polonaise met je auto)
Ja weet ik ook niet, moet je bij dat tropische balgeval zijnquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:02 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, volgende weel hebben ze weer de appeltaart in de bonus, wel speciaal omdat ballie weer in het land is de tropische variant https://www.ah.nl/product(...)-appeltaart-tropical
quote:
Handdoekenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
begin nu met crackers. Verder weet ik ht nog iet. ga bij monster eten vanavond
Who's a good boy, who's a good boy.quote:
Hoor je iets gillen ?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weegschaal tekent net protest aan.
Waarom zou ze handdoeken gaan eten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |