waarom zou ik praten over keukens of badkamers, daar heb ik geen kaas van gegetenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt je actie niet goed, neee neee, je kan praten als brugman, maar nee
Joeee.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou ik praten over keukens of badkamers, daar heb ik geen kaas van gegeten
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De godfather van de polonaise niet waarderen@:de_boswachter
quote:
kaas kaas kaas!!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou ik praten over keukens of badkamers, daar heb ik geen kaas van gegeten
Ik ben ook een klant.quote:
Ja, stuur hulpquote:
Kaas in een keuken = normaalquote:
De tijdelijke editie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hee, vooraltijdzwarteogen is er weer!
Het is maar net wat je referentiekader is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaas in een keuken = normaal
Kaas in een badkamer = niet zo normaal
Permanent maken dan.quote:
gewoon een badkamerkeuken makenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaas in een keuken = normaal
Kaas in een badkamer = niet zo normaal
Ik ga er over nadenken.quote:
We gaan het hier niet goor maken, Nizno.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef Nizno het volgende:
en wat voor kaas... tenenkaas of kopkaas..... kun je beter in de badkamer wat aan doen dan in de keuken
Gewoon doen!quote:
nee hier niet, in de badkamer zei ik tochquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We gaan het hier niet goor maken, Nizno.
het is na 10quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook niet in de badkamerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hier niet, in de badkamer zei ik toch
jaquote:
@UitStralingquote:
Oke danquote:"Zeer veel pollen."
Ook het weerbericht: "Zeer geschikt weer om je auto te wassen."
een in de 4 jaar eind april begin mei doen ze ook veel pollen, heeft geen invloed op het wassen van auto'squote:
Dat heeft wel invloed op het wassen van auto's, want als er veel pollen enz door de lucht heen gaan, plakt dat allemaal weer vast aan je autoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
een in de 4 jaar eind april begin mei doen ze ook veel pollen, heeft geen invloed op het wassen van auto's
wel op het humeur van mensen
het is na tienen , dan mag datquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
die pollen eens in de 4 jaar zijn voor de verkiezingen... knurftquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heeft wel invloed op het wassen van auto's, want als er veel pollen enz door de lucht heen gaan, plakt dat allemaal weer vast aan je auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |