Ik ben ook een klant.quote:
Ja, stuur hulpquote:
Kaas in een keuken = normaalquote:
De tijdelijke editie.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hee, vooraltijdzwarteogen is er weer!
Het is maar net wat je referentiekader is.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaas in een keuken = normaal
Kaas in een badkamer = niet zo normaal
Permanent maken dan.quote:
gewoon een badkamerkeuken makenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kaas in een keuken = normaal
Kaas in een badkamer = niet zo normaal
Ik ga er over nadenken.quote:
We gaan het hier niet goor maken, Nizno.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef Nizno het volgende:
en wat voor kaas... tenenkaas of kopkaas..... kun je beter in de badkamer wat aan doen dan in de keuken
Gewoon doen!quote:
nee hier niet, in de badkamer zei ik tochquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We gaan het hier niet goor maken, Nizno.
het is na 10quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook niet in de badkamerquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hier niet, in de badkamer zei ik toch
jaquote:
@UitStralingquote:
Oke danquote:"Zeer veel pollen."
Ook het weerbericht: "Zeer geschikt weer om je auto te wassen."
een in de 4 jaar eind april begin mei doen ze ook veel pollen, heeft geen invloed op het wassen van auto'squote:
Dat heeft wel invloed op het wassen van auto's, want als er veel pollen enz door de lucht heen gaan, plakt dat allemaal weer vast aan je autoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
een in de 4 jaar eind april begin mei doen ze ook veel pollen, heeft geen invloed op het wassen van auto's
wel op het humeur van mensen
het is na tienen , dan mag datquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
die pollen eens in de 4 jaar zijn voor de verkiezingen... knurftquote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heeft wel invloed op het wassen van auto's, want als er veel pollen enz door de lucht heen gaan, plakt dat allemaal weer vast aan je auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop