SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap van 30 seconden per nummer:
Bekijk deze YouTube-video
Uitgebreide informatie per artiest en andere informatie staan hier:
ESF / [2025] Deelnemers en informatie Eurovisie songfestival 2025 A-Z
Het zal om 21:00 beginnen en afgelopen zijn rond 23:30. Het is te zien op NPO1, De Belg, BBC etc.
Ook zal het gestreamd worden op YouTube zonder commentaar:
Bekijk deze YouTube-video
ESF / [2025] Australië: Go-Jo - Milkshake Man #1
ESF / [2025] Montenegro: Montesong #1 27 nov
ESF / [2025] Ierland: EMMY - Laika Party #1
ESF / [2025] Letland: Tautumeitas - Bur man laimi #1
ESF / [2025] Armenië: PARG - Survivor #1
ESF / [2025] Oostenrijk: Johannes Pietsch (JJ) - Wasted Love #1
ESF / [2025] Griekenland: Klavdia – Asteromata #1
ESF / [2025] Litouwen: Katarsis - Tavo akys #1
ESF / [2025] Malta: Miriana Conte - Serving Kant #1 Je kut serveren in Malta
ESF / [2025] Georgië: Mariam Shengelia - Freedom #1
ESF / [2025] Denemarken: Sissal - Hallucination #1
ESF / [2025] Tsjechië: ADONXS - Kiss Kiss Goodbye #1 7 maart
ESF / [2025] Luxemburg: Laura Thorn - La poupée monte le son #1
ESF / [2025] Israël: Yuval Raphael - New Day Will Rise #1
ESF / [2025] Servie: Princ - Mila #1
ESF / [2025] Finland: Erika Vikman - Ich Komme #1 Wunderbar
Al door:
ESF / [2025] VK: Remember Monday - What The Hell Just Happened #1
ESF / [2025] Frankrijk: Louane - Maman #1
ESF / [2025] Duitsland: Chefsache ESC 2025 #1maart
Zullen alle ondeugende nummers (Australië, Malta en Finland) doorgaan? Zien we hier nog een verrassing? Gaat Denemarken proberen dicht bij ons NQ record te komen?
Dit zal voor de show over gaan in het live topic.What can change the nature of a man?
quote:
Na een avondje drinken in de stad erachter komen dat je het bed nog moet opmaken.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:12 schreef douche-eendje het volgende: Zo zie ik eruit als ik ruzie heb met mn hoeslaken.
Ik ben de afgelopen drie jaar drie keer in Montenegro geweest.quote:
IK SCHREEUW HELEMAAL NIET.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze doet hem al uit joh, rustig maar. Je hoeft niet meteen te schreeuwen
Leuk verhaalquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen drie jaar drie keer in Montenegro geweest.
In 2022 had ik de bus van Tirana naar Montenegro. Toen kregen de snuivende Feyenoord supporters ruzie met een chagrijnige Montenegrijnse buschauffeur en zongen ze ‘buschauffeur breek je …been’.
Vorig jaar zat ik in dezelfde bus in de tegenovergestelde richting, en het was weer dezelfde chagrijnige buschauffeur. Dat vond ik erg grappig
Goede anekdotequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In 2022 had ik de bus van Tirana naar Montenegro. Toen kregen de snuivende Feyenoord supporters ruzie met een chagrijnige Montenegrijnse buschauffeur en zongen ze ‘buschauffeur breek je …been’.
Vorig jaar zat ik in dezelfde bus in de tegenovergestelde richting, en het was weer dezelfde chagrijnige buschauffeur. Dat vond ik erg grappig
Jij kijkt Bij de Belg?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Het Belgische commentaar is wel geweldig
Middelmaatquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Het Belgische commentaar is wel geweldig
Ik heb wel iets om hem mee te openenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Haar keel lijkt dicht te zitten
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n EDM-nummertje met een kleuterstem trek ik echt heel slecht
Dit is echt willekeurig, dat kan ik ook.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je NPO naar Cornald kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik trek deze tekst niet zonder janken.
Want dan denk ik aan het echte hondje dat belachelijk bang is geweest. Hoop dat ze snel dood was.
Same. Bizar onderwerp voor een liedquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef Greys het volgende:
Want dan denk ik aan het echte hondje dat belachelijk bang is geweest. Hoop dat ze snel dood was.
Dat zullen ze niet accepteren denk ik maar zoquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb wel iets om hem mee te openen
Vorig jaar deden ze het wel goed.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef alpeko het volgende:
In Ierland nemen ze dit ook al jaren niet mer serieus of wel
Goed samengevat. Echt 3x niks ditquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
blijkbaar in de landcompetitie toch nummer 1quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef alpeko het volgende:
Is geen EDMquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef Greys het volgende:
We wachten op de dag dat ze Janet Devlin sturen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef alpeko het volgende:
Ik hield het niet droog in AFAS vorige maand toen we dit live zagen. En ik was niet de enige. Tis toch vreselijk bij zo'n vrolijk deuntje.quote:
#alcolholocaustquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:18 schreef Evangelion het volgende:
Ain't no party like an alcoholic party
Snap ik welquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hield het niet droog in AFAS vorige maand toen we dit live zagen. En ik was niet de enige. Tis toch vreselijk bij zo'n vrolijk deuntje.![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Coco het volgende:
Zou er iemand met een Ajax shirt in het publiek zijn?
Leuk passwordquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[user heeft dit zelf ook weggehaald, dus wellicht heb je goed gegokt]
Ik moet lachen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is zelfs te kinderlijk voor Marco Borsato
Eurodance dan, maar EDM is gewoon een verzamelnaam waar eurodance voor mij ook onder valt.quote:
Dat ze hoopt dat Laika nooit dood ging toen ze de ruimte in werd geschoten in haar eenzame raketje en dat ze nog leeft nu en een feestje viert.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's maar goed ook als ik @:greys mag geloven
Leuker topic ook.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
Vind het tot op heden een leukere halve finale dan die vorige.
Atlijd leuk, nog een halve post in je invoerveld hebben staan.quote:
Oh greys stopquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze hoopt dat Laika nooit dood ging toen ze de ruimte in werd geschoten in haar eenzame raketje en dat ze nog leeft nu en een feestje viert.
TIEF OP IK HOOP DAT DE ECHTE LAIKA BINNEN 2 SECONDEN DOOD WAS
Echt zo'n rotverhaal, altijd al gevonden.
Raar dat je op de dood van Laika hooptequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze hoopt dat Laika nooit dood ging toen ze de ruimte in werd geschoten in haar eenzame raketje en dat ze nog leeft nu en een feestje viert.
TIEF OP IK HOOP DAT DE ECHTE LAIKA BINNEN 2 SECONDEN DOOD WAS
Echt zo'n rotverhaal, altijd al gevonden.
Betrapte lurkerquote:
Nee maar dat doe ik met 98% van de liedjes van het Songfestival niet.quote:
Om haar die blinde paniek te besparen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Raar dat je op de dood van Laika hoopte
Er lezen nog kinderen meequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Om haar die blinde paniek te besparen.
En het verbranden enzo.
Nounounounounou dat weetikweetikweetik nognetzoniet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
Nou dit mag ook wel naar de finale hoor. Een keer wat anders en Het klinkt goed.
Het songfestival 2025 is kut. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de songfestivalwerd. Wat is dat eng, hé. ''Lhbters die zingen. Jaaaa wat dansen en zo gay zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
Iig wel iets afwijkends. Niet mijn ding maar wel niveauquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel het beste nummer tot nu toe.
Kijk je dit voor het eerst?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nounounounounou dat weetikweetikweetik nognetzoniet.
niet gelezenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het songfestival 2025 is kut. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de songfestivalwerd. Wat is dat eng, hé. ''Lhbters die zingen. Jaaaa wat dansen en zo gay zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies gay, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Het songfestival is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Het songfestival is meer dan alleen dat simpele liedjes zingen. Het songfestival is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat songfestival werkelijk is als je zelf eens twee en een half uur lang gaat zingen, maakt niet uit op welk vlak van het podium je danst. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke keel. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze dansen en zingen over 5 optredens, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat songfestival. Het hele jaar door, dag na dag liedjes zingen om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder zingt. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een songfestival omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren op het podium, de show, het feest. Het songfestival wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is zingen en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat songfestival meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie het songfestival kut vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met een roze glittermicrofoon.
Claude is topquote:
Ik hoor graag je mening om 23:35.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:24 schreef yvonne het volgende:
@:ama Twijfelgeval. Ik heb het te weinig gehoord nog.
Leuk dat je weer 20 copypaste’s in je notepad hebt opgeslagen maar is niet nodigquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het songfestival 2025 is kut. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de songfestivalwerd. Wat is dat eng, hé. ''Lhbters die zingen. Jaaaa wat dansen en zo gay zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies gay, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Het songfestival is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Het songfestival is meer dan alleen dat simpele liedjes zingen. Het songfestival is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat songfestival werkelijk is als je zelf eens twee en een half uur lang gaat zingen, maakt niet uit op welk vlak van het podium je danst. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke keel. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze dansen en zingen over 5 optredens, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat songfestival. Het hele jaar door, dag na dag liedjes zingen om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder zingt. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een songfestival omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren op het podium, de show, het feest. Het songfestival wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is zingen en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat songfestival meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie het songfestival kut vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
quote:Like Alert
15-05-2025 @ 21:25:18
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Tweede halve finale songfestival 2025 15 mei 21:00 #2"
quote:
Dealquote:
Nou inderdaadquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:25 schreef Dave het volgende:
Al die props mogen ze ook wel es regels voor gaan opstellen
Ik ben altijd benieuwd waar ze al die zooi bewaren tijdens het Songfestival.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:25 schreef Dave het volgende:
Al die props mogen ze ook wel es regels voor gaan opstellen
Leuke meme.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Opgezet door een AI-botquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dit is die enige knappe man van Eurovisie 2025
En overlevers.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:26 schreef Coco het volgende:
Dit is iets voor de vrouwen. (en sommige mannen)
Die ‘sommige mannen’ zijn wel bovengemiddeld vertegenwoordigd bij het songfestivalquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:26 schreef Coco het volgende:
Dit is iets voor de vrouwen. (en sommige mannen)
Philips pre-party voor zondagquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:26 schreef RipCity het volgende:
Wel leuk qua effecten
Philips liked deze performance
Ja met een klein vleugje Muse/Marilyn Mansonquote:
Zwabber, de man verantwoordelijk voor menig esf emoji alhier op FOK. Van de bird tot het draaiorgel.quote:
Kun je lang lopen hoor...quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef Em31 het volgende:
Heb ook net een loopband gekocht, komt wel dichtbij zo.
Dat mag niet. Erika van Finland moest zelfs haar kont meer bedekken.quote:
Ja bij de intro dacht ik gelijk aan Muse.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja met een klein vleugje Muse/Marilyn Manson
dikke orgie op de stagequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Rare broek. Misschien moet hij die ook maar uit doen
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:28 schreef Makamba_ het volgende:
Is fok stervende of is het mijn internet?
Jouw internet kameraad, sorryquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:28 schreef Makamba_ het volgende:
Die Poolse dames die een hele tijd geleden de melk aan het karnen waren kwamen wel in de buurtquote:
FOK heeft het tijdens drukke liveshows wel vaker moeilijk.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:28 schreef Makamba_ het volgende:
Finland moest de kleding aanpassen want te blootquote:
Blijven donerenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:28 schreef Makamba_ het volgende:
Best gek welquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Finland moest de kleding aanpassen want te bloot
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat mag niet. Erika van Finland moest zelfs haar kont meer bedekken.
@MizzezAmyquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Rare broek. Misschien moet hij die ook maar uit doen
Wat kinderachtig.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Finland moest de kleding aanpassen want te bloot
Nu een vent die melk aan het karnen isquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:28 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Die Poolse dames die een hele tijd geleden de melk aan het karnen waren kwamen wel in de buurtOnvergetelijk
Toch maar eens naar Armenië op vakantiequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef LaDaDiDa het volgende:
De Armeense deelnemers zijn wel altijd erg knap heb ik het idee.
MuseGodenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja bij de intro dacht ik gelijk aan Muse.
meteen trouwen dan of iemand meenemenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:30 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Toch maar eens naar Armenië op vakantie
Armeense mensen zijn mokertje knap.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:30 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Toch maar eens naar Armenië op vakantie
Ja maar nu hebben ze weer de aansluiting gevondenquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:29 schreef Ama het volgende:
Oh nu komt Oostenrijk waar de hele tijd iets mis ging toch.
Begin was vals.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind deze stem best mooi, nog weinig vals kunnen ontdekken
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen fan van mensen die daadwerkelijk goed kunnen zingen?
Hij is vals en nee dit is gekrijs.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen fan van mensen die daadwerkelijk goed kunnen zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |