Als ze ons weer op een slechte plek zetten, volgend jaar gewoon Joost sturen met een staging met stroopwafelkruimelsquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik appte ook net aan Cee dat ik het ook zie gebeuren dat het nog weleens 100 procent gaat worden. 😅
Frankrijk krijgt zaterdag natuurlijk ook weer de benodigde pauze ervoor en erna vanwege dat grote doek enzo. Hmpf.
Ja die hoort ook bij eerste helft.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet Luxemburg toch maar niet mee aan de finale trouwens?
Hoezo kan dit eigenlijk? Er zijn toch regels over de tijd waarbinnen een staging kan worden opgebouwd die voor alle landen gelden? Of verzin ik dat nu?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik appte ook net aan Cee dat ik het ook zie gebeuren dat het nog weleens 100 procent gaat worden. 😅
Frankrijk krijgt zaterdag natuurlijk ook weer de benodigde pauze ervoor en erna vanwege dat grote doek enzo. Hmpf.
Ik zie echt iedereen dit plaatje zonder Luxemburg tweeten ook. Aran enzo. Hahaha.quote:
Geen idee. De stage meneer vertelde dat op tv in de voorbeschouwing. Dat het nogal een ding is, dat apparaat, die kurlversnipperaar en dat er 'over het hele podium een doek moet en die moet ook weer weg'.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:00 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Hoezo kan dit eigenlijk? Er zijn toch regels over de tijd waarbinnen een staging kan worden opgebouwd die voor alle landen gelden? Of verzin ik dat nu?
Wie betaalt bepaalt.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 01:00 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Hoezo kan dit eigenlijk? Er zijn toch regels over de tijd waarbinnen een staging kan worden opgebouwd die voor alle landen gelden? Of verzin ik dat nu?
Omdat ze meer betalen mogen ze al rechtstreeks in de finale zitten. Dat zou genoeg moeten zijn.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
quote:Claude als twaalfde aan de beurt tijdens finale Songfestival
C'est La Vie van Claude is morgen als twaalfde nummer te horen tijdens de finale van het Eurovisie Songfestival. Dat heeft de organisatie vannacht bekendgemaakt.
Voor de Nederlandse inzending is Letland aan de beurt met Bur man laimi, een folksong in het Lets. Na Claude volgt Finland met Ich Komme, een nummer dat gaat over een orgasme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 04:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!En wat als je het op de BBC kijkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Dan moet je langer wachten op de scores, in Nederland geeft Cornald ze veel sneller doorquote:
Hahaha ja, ik vond dat wel een beetje jammer dat Cornald steeds voor zn beurt sprakquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan moet je langer wachten op de scores, in Nederland geeft Cornald ze veel sneller door
Jeugdig enthousiasme, ik snap dat wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik vond dat wel een beetje jammer dat Cornald steeds voor zn beurt sprak
Ja ik vind het ook sneu voor hem. Was gewoon echt heel kut, jammer dat dit niet voorkomen heeft kunnen wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 11:39 schreef Greys het volgende:
Ik merkte gister wel echt dat die arme Cornald er nog best mee zat, dat dat dinsdag buiten zijn schuld om door de vertraging in de uitzending mis ging. Hij zei gisteren ook af en toe 'sorry dat ik er even doorheen praat' als die presentatoren weer aan het ratelen waren etc. Al die haat online heeft er best even ingehakt denk ik.
Ik had verwacht dat 2e lager dan 1e zou staan, maar blijkbaar niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:28 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens effect van de plek waar je start gemiddeld over de jaren heen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |