Hmm Zwitserland ook. Dan zullen wij wel in de eerste komen, maar dat Oostenrijk daar zeker zit als favoriet is niet handig.quote:
Zal wel San Marino of Noorwegen worden ofzoquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:36 schreef NailQueen het volgende:
Zou Estland kunnen openen? En anders Zweden. Als de Zweedse producers dat tenminste aandurven.
Denk ik ook!quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal wel San Marino of Noorwegen worden ofzo
Zou het voor San Marino wel lullig vinden. Hebben ze nu de kans hun beste resultaat ooit te halen als ze beter scoren dan 19e en dan moeten openen. Ahhhh.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal wel San Marino of Noorwegen worden ofzo
Vorig jaarquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:39 schreef Greys het volgende:
@:Momo hadden we vorig jaar een derde PC? Weet jij dat nog? Want nu net iets meer meer dan de helft. Volgens jaar 100 procent denk ik. 😅
https://eurovision.tv/sto(...)choice-running-orderquote:The change means there will now be 6 places to pick in the First Half of the running order, 6 places that can be chosen in the Second Half and 13 Producer’s Choice places.
Oh! Ik dacht 3x eenderde vorig jaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorig jaar
[..]
https://eurovision.tv/sto(...)choice-running-order
Vergelijkbaar
Dan zou het helemaal mooi zijn als Joost in de act van Tommy Cash verschijntquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:45 schreef Momo het volgende:
Een voorspelling: ze gaan Estland-Israel back-to-back zetten
No Worries, als Zweden wint zie ik het wel 100% wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht 3x eenderde vorig jaar.
Maar dan is het idd niet meer geworden!
(Al blijf ik het echt te veel vinden.)
Ik appte ook net aan Cee dat ik het ook zie gebeuren dat het nog weleens 100 procent gaat worden. 😅quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:51 schreef Momo het volgende:
[..]
No Worries, als Zweden wint zie ik het wel 100% worden
Laatste startpositie voor Frankrijk dan maar doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik appte ook net aan Cee dat ik het ook zie gebeuren dat het nog weleens 100 procent gaat worden. 😅
Frankrijk krijgt zaterdag natuurlijk ook weer de benodigde pauze ervoor en erna vanwege dat grote doek enzo. Hmpf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |