IK SCHREEUW HELEMAAL NIET.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze doet hem al uit joh, rustig maar. Je hoeft niet meteen te schreeuwen
Leuk verhaalquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen drie jaar drie keer in Montenegro geweest.
In 2022 had ik de bus van Tirana naar Montenegro. Toen kregen de snuivende Feyenoord supporters ruzie met een chagrijnige Montenegrijnse buschauffeur en zongen ze ‘buschauffeur breek je …been’.
Vorig jaar zat ik in dezelfde bus in de tegenovergestelde richting, en het was weer dezelfde chagrijnige buschauffeur. Dat vond ik erg grappig
Goede anekdotequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen drie jaar drie keer in Montenegro geweest.
In 2022 had ik de bus van Tirana naar Montenegro. Toen kregen de snuivende Feyenoord supporters ruzie met een chagrijnige Montenegrijnse buschauffeur en zongen ze ‘buschauffeur breek je …been’.
Vorig jaar zat ik in dezelfde bus in de tegenovergestelde richting, en het was weer dezelfde chagrijnige buschauffeur. Dat vond ik erg grappig
Jij kijkt Bij de Belg?quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Het Belgische commentaar is wel geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |