quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik trek deze tekst niet zonder janken.
Want dan denk ik aan het echte hondje dat belachelijk bang is geweest. Hoop dat ze snel dood was.
Same. Bizar onderwerp voor een liedquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef Greys het volgende:
Want dan denk ik aan het echte hondje dat belachelijk bang is geweest. Hoop dat ze snel dood was.
Dat zullen ze niet accepteren denk ik maar zoquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb wel iets om hem mee te openen
Vorig jaar deden ze het wel goed.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef alpeko het volgende:
In Ierland nemen ze dit ook al jaren niet mer serieus of wel
Goed samengevat. Echt 3x niks ditquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n EDM-nummertje met een kleuterstem trek ik echt heel slecht
blijkbaar in de landcompetitie toch nummer 1quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef alpeko het volgende:
Is geen EDMquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n EDM-nummertje met een kleuterstem trek ik echt heel slecht
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef Greys het volgende:
We wachten op de dag dat ze Janet Devlin sturen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:17 schreef alpeko het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |