Ik hield het niet droog in AFAS vorige maand toen we dit live zagen. En ik was niet de enige. Tis toch vreselijk bij zo'n vrolijk deuntje.quote:
#alcolholocaustquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:18 schreef Evangelion het volgende:
Ain't no party like an alcoholic party
Snap ik welquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hield het niet droog in AFAS vorige maand toen we dit live zagen. En ik was niet de enige. Tis toch vreselijk bij zo'n vrolijk deuntje.![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Coco het volgende:
Zou er iemand met een Ajax shirt in het publiek zijn?
Leuk passwordquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[user heeft dit zelf ook weggehaald, dus wellicht heb je goed gegokt]
Ik moet lachen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is zelfs te kinderlijk voor Marco Borsato
Eurodance dan, maar EDM is gewoon een verzamelnaam waar eurodance voor mij ook onder valt.quote:
Dat ze hoopt dat Laika nooit dood ging toen ze de ruimte in werd geschoten in haar eenzame raketje en dat ze nog leeft nu en een feestje viert.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's maar goed ook als ik @:greys mag geloven
Leuker topic ook.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
Vind het tot op heden een leukere halve finale dan die vorige.
Atlijd leuk, nog een halve post in je invoerveld hebben staan.quote:
Oh greys stopquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze hoopt dat Laika nooit dood ging toen ze de ruimte in werd geschoten in haar eenzame raketje en dat ze nog leeft nu en een feestje viert.
TIEF OP IK HOOP DAT DE ECHTE LAIKA BINNEN 2 SECONDEN DOOD WAS
Echt zo'n rotverhaal, altijd al gevonden.
Raar dat je op de dood van Laika hooptequote:Op donderdag 15 mei 2025 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze hoopt dat Laika nooit dood ging toen ze de ruimte in werd geschoten in haar eenzame raketje en dat ze nog leeft nu en een feestje viert.
TIEF OP IK HOOP DAT DE ECHTE LAIKA BINNEN 2 SECONDEN DOOD WAS
Echt zo'n rotverhaal, altijd al gevonden.
Betrapte lurkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |