Wees blij dat je uberhaupt beeld hebt, zelfs dat lukt de NOS niet.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:21 schreef wimderon het volgende:
Wel handig dat er tijd meeloopt in beeld. Of er een tussentijd is bij het keerpunt ofzo.
Trage controle fietsen?quote:Op zondag 4 mei 2025 13:28 schreef wimderon het volgende:
Movistar, UnoX, Visma, waarom is iedereen te laat?
Dat gaat tot discussie leiden over de tijdsverschillenquote:Op zondag 4 mei 2025 13:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is al de 3e ploeg die te laat is, dit lijkt me een organisatieprobleempje?
https://www.tissottiming.com/2025/lvf/stage-1/livequote:Op zondag 4 mei 2025 13:32 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Steef zou er ook een tijdsopname bij het tussenpunt moeten zijn, maar die werkt ook niet blijkbaar?
Nou zullen de tijdsverschillen niet heel groot zijn, maar dat het precies 3 ploegen zijn die na elkaar starten die problemen hebben lijkt me geen toeval. Benieuwd wat daar gaande was achter de schermen en of ze gaan klagen.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat gaat tot discussie leiden over de tijdsverschillen
Visma rijdt de hele tijdrit met 6 ipv 7 en de 6e dame moest flink haast maken anders waren ze direct al met 5 geweest. Dat kost natuurlijk wel tijd.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou zullen de tijdsverschillen niet heel groot zijn, maar dat het precies 3 ploegen zijn die na elkaar starten die problemen hebben lijkt me geen toeval. Benieuwd wat daar gaande was achter de schermen en of ze gaan klagen.
Je moet eens letten op de gaten die ontstaan bij de U-bocht aan het tussenpunt. Zojuist verneukt de tweede in de rij van Canyon even hoogstpersoonlijk het gehele werk van Dygert door een bocht op een werkelijk abnormale doch absurde manier aan te snijden.quote:
Dat leek inderdaad nergens op, die verloor zeker 10 meter in de bochtquote:Op zondag 4 mei 2025 13:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet eens letten op de gaten die ontstaan bij de U-bocht aan het tussenpunt. Zojuist verneukt de tweede in de rij van Canyon even hoogstpersoonlijk het gehele werk van Dygert door een bocht op een werkelijk abnormale doch absurde manier aan te snijden.
Zelfs in het laatste wiel kan ze het niet bijhouden. Stel dan iemand anders op.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:48 schreef wimderon het volgende:
Wat heeft een Trek nou aan een Deignan in het laatste wiel? Laat haar dan twee beurten doen en daarna lossen. Nu is ze alleen maar hinderlijk aanwezig omdat elke renster ergens halverwege moet inschuiven omdat Fisher-Black ook al niet overneemt.
Aardig slot nog welquote:Op zondag 4 mei 2025 13:53 schreef Koffieplanter het volgende:
De grandioze werken van de motor ten spijt is SS Worx pas 7e, erg mooi.
Organisatie, min-min.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:59 schreef wimderon het volgende:
Een GPS-vergelijking met de Jayco, de nummer 3. Altijd handig.
Iedereen wel een beetje op z'n plek, met Jayco als positieve uitschieter en Visma wat tegenvallend.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch “gewoon” de grote favoriet die wint?
quote:Op zondag 4 mei 2025 13:53 schreef Koffieplanter het volgende:
De grandioze werken van de motor ten spijt is SS Worx pas 7e, erg mooi.
Ik vind dit - zeker vandaag - nogal ongepast!quote:
https://www.teamvismaleas(...)-la-vuelta-femenina/quote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan ze nog iets aan de tijdverschillen doen dan, want dit kan niet.
quote:Op maandag 5 mei 2025 16:23 schreef Szura het volgende:
Vos heeft al 6 boniseconden binnen, maar dankzij de amateurs van de organisatie gaat het sowieso niet voldoende zijn vandaag
Die Gabriël Melching geeft daarentegen best prettig commentaar.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:12 schreef Szura het volgende:
Vervelend dat we met de altijd irritante en paniekerige Kneet opgescheept zitten
Leuk ook met dat zebrapad middenin die bocht.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Vos makkelijk.
Fijne bocht nog op 100 meter…
Kwam hier om dit te zeggen, de tandjes.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:16 schreef Pistolero het volgende:
Ferguson kan trouwens echt niet sturen, die ligt er elke koers wel een keer bij.
Nu breekt het echt.quote:
We want Jip.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:53 schreef DiegoFuser het volgende:
Commentator Annemiek van Vleuten is echt next level saai.
Altijd tegen ons.quote:
Iedereen zal wel dezelfde tijd krijgen vanwege de val.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:16 schreef Felagund het volgende:
Zowel Vollering als Van der Breggen gewoon in het eerste groepje.
Dat lijkt mij ook, maar het is in ieder geval fijn om het asfalt niet te raken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Iedereen zal wel dezelfde tijd krijgen vanwege de val.
De voornaam zegt genoeg, als je Femke heet is verplicht om sprintster te wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:36 schreef Marcoss het volgende:
Weer een nieuw Nederlands sprinttalent
Op basis van de afgelopen jaren had ik deze ontwikkeling tot sprintster niet helemaal aan zien komen
Daar gaat zequote:Op woensdag 7 mei 2025 16:47 schreef wimderon het volgende:
Kerbaol zit al klaar om zich in de afdaling te smijten.
Ik wilde even naar dit topic om te checken of dat al opgemerkt was.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:00 schreef wimderon het volgende:
Van der Breggen gaat eens even aanvallen terwijl Bredewold bezig is met het terugbrengen van Gerritse.
WLR zit er zoals altijd boenk opquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wilde even naar dit topic om te checken of dat al opgemerkt was.
Vos en van de Breggen gaat ook prima samen, geloof ik. En als je het commentaar van Vleuten hoorde, was zij er ook wel blij meequote:
Door alle boni’s bij de tussensprints de afgelopen dagen ja. Van de Breggen pakt vandaag 12 seconden voorsprong en 10 seconde boni en haalt het alsnog niet.. al zal ze daar vast niet mee zittenquote:
Vos is/was meer team Van Vleuten toch? Al kan het zijn nu Van Vleuten al enige tijd gestopt is dat er minder animositeit is.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vos en van de Breggen gaat ook prima samen, geloof ik. En als je het commentaar van Vleuten hoorde, was zij er ook wel blij mee
Vos en vd Breggen hebben jaren samen gereden bij Rabobank. De snor heeft in Valkenburg en Firenze ook de ideale teamgenoot gespeeld voor Vos.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vos is/was meer team Van Vleuten toch? Al kan het zijn nu Van Vleuten al enige tijd gestopt is dat er minder animositeit is.
Ja, maar van de Breggen en Vos hebben ook jaren samen gereden. En Vos is sowieso niet echt van het conflict, geloof ik.. (al kan het afgelopen WK een uitzondering zijn geweest)quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vos is/was meer team Van Vleuten toch? Al kan het zijn nu Van Vleuten al enige tijd gestopt is dat er minder animositeit is.
Volgens mij heeft Vos met niemand een probleem. Het was zelfs helemaal terecht geweest als ze Vollering compleet had afgebrand na het afgelopen WK idd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar van de Breggen en Vos hebben ook jaren samen gereden. En Vos is sowieso niet echt van het conflict, geloof ik.. (al kan het afgelopen WK een uitzondering zijn geweest)
Wat is er zo onsympathiek aan haar eigenlijk?quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Erg jammer dat de zeer onsympathieke Snor hier een overwinning wegkaapt voor de neus van de zeer sympathieke Vos.
Ik las viesmadquote:
Die vorige was ook al bergop.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:25 schreef Marcoss het volgende:
Valpartij bergop, Denis Menchov vindt dit leuk
Die heeft weer een hele lading bakpoeder naar binnen gesnoven.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Klimmer Martijn is echt een lachwekkende rubriek
De waait zo terug na een flinke plofquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Bijwerking van long covid?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Dat verwacht ik niet. Normaal gesproken deelt ze altijd wel goed in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De waait zo terug na een flinke plof
De koffiemolen deelt beter inquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:14 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. Normaal gesproken deelt ze altijd wel goed in.
Pakt nog 5 seconden terug in de laatste 500 meterquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De waait zo terug na een flinke plof
Daar doen de Zwitsers al jaren niet mee!quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:27 schreef The_Undertone het volgende:
Vrouwenwielrennen, veldrijden lijkt er internationaler bij.
Acht keerquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:27 schreef The_Undertone het volgende:
Vrouwenwielrennen, veldrijden lijkt er internationaler bij.
Kopvrouw Fisher-Black nog ingehaald door Riejanne.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:24 schreef Faraday01 het volgende:
Anna toch flink terug gevallen de laatste kilometer.
Verbinder Deem is helaas net te laat om paus te worden.quote:“De laatste dagen waren wat moeilijker. Iemand dicht bij mij gaat door een zware periode, op mentaal vlak. Ik zie rond mij ook veel jonge mensen die het moeilijk hebben op mentaal vlak.”
Vollering liet het onderwerp niet meer los: “Vandaag heb ik alles gedaan wat ik kan. Ik ben mentaal erg sterk. Met die mentaliteit kan ik mooie koersen winnen. Maar bij sommige mensen is hun hoofd te sterk. Hun brein gaat de verkeerde kant op. Ze hebben het lastig met hun mentaal welzijn. Dus vandaag is mijn overwinning voor hen”
Oh, goed dat je t zegt, nog maar 16 kmquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel handig dat ze vandaag en morgen vroeg starten. Alleen jammer dat ik daar nu pas achter kom![]()
Logisch met de Giro die is begonnen, al kun je dan wel rond 16.00 finishen vandaag ipv zo vroeg..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel handig dat ze vandaag en morgen vroeg starten. Alleen jammer dat ik daar nu pas achter kom![]()
Heel veel verschil was er ook nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:19 schreef DeeBee het volgende:
Blinde vink Roks moest het nog even zien hoor!!1
#257 op PCSquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:20 schreef Faraday01 het volgende:
Vos voor haar miljoen miljardste overwinning
Om vervolgens collectief Kopecky weer naar een wereldtitel te helpenquote:
Je moet de rest af en toe ook wat gunnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Om vervolgens collectief Kopecky weer naar een wereldtitel te helpen
Ik denk dat ze haar team op kop zet en pas op de laatste klim aan gaat. Waarom zou ze het risico nemen om er veel eerder aan te beginnen? En ze hoeft alleen op Reusser en Van der Breggen te reageren. De rest waait toch wel terug met Labous en Music op kop.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:17 schreef Szura het volgende:
Gaat Demi alleen op de wereld hier met minuten strooien?
En hierna nog een anaalyse van Roxanne.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit is verdomd saai.
De koers en het commentaar van Annemiek.
Wat had je precies verwacht dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:27 schreef Mansjester het volgende:
Waarom ben ik hiervoor eigenlijk thuisgebleven
Dan ben ik al gezapt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:27 schreef superniger het volgende:
[..]
En hierna nog een anaalyse van Roxanne.
Denk het nietquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We krijgen nog een sprintje voor 2 en 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |