Nu breekt het echt.quote:
We want Jip.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:53 schreef DiegoFuser het volgende:
Commentator Annemiek van Vleuten is echt next level saai.
Altijd tegen ons.quote:
Iedereen zal wel dezelfde tijd krijgen vanwege de val.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:16 schreef Felagund het volgende:
Zowel Vollering als Van der Breggen gewoon in het eerste groepje.
Dat lijkt mij ook, maar het is in ieder geval fijn om het asfalt niet te raken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Iedereen zal wel dezelfde tijd krijgen vanwege de val.
De voornaam zegt genoeg, als je Femke heet is verplicht om sprintster te wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:36 schreef Marcoss het volgende:
Weer een nieuw Nederlands sprinttalent
Op basis van de afgelopen jaren had ik deze ontwikkeling tot sprintster niet helemaal aan zien komen
Daar gaat zequote:Op woensdag 7 mei 2025 16:47 schreef wimderon het volgende:
Kerbaol zit al klaar om zich in de afdaling te smijten.
Ik wilde even naar dit topic om te checken of dat al opgemerkt was.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:00 schreef wimderon het volgende:
Van der Breggen gaat eens even aanvallen terwijl Bredewold bezig is met het terugbrengen van Gerritse.
WLR zit er zoals altijd boenk opquote:Op woensdag 7 mei 2025 17:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wilde even naar dit topic om te checken of dat al opgemerkt was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |