abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217535148
PFP is viesmad en zegt dat ze al 20 minuten voor de bikecheck en start klaarstonden, maar dat de organisatie alles op hun dooie gemakje aan het doen was.
pi_217536316

Movistar was dus te laat, waardoor alles vertraging op liep en de twee ploegen die daarna moesten (Uno-X en Visma) zwaar genaaid zijn.
pi_217536971
Gaan ze nog iets aan de tijdverschillen doen dan, want dit kan niet.
pi_217537125
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan ze nog iets aan de tijdverschillen doen dan, want dit kan niet.
https://www.teamvismaleas(...)-la-vuelta-femenina/

Hup Visma, maak de UCI kapot.

Stel je voor dat Vos morgen wint en hierdoor de trui misloopt. Of dat PFP straks op een paar seconden het podium mist. Dit kan écht niet.
pi_217537205
Ik denk dat de jury na 5 minuten wel genoeg had van de stem van Jacco.
  zondag 4 mei 2025 @ 18:19:50 #56
194695 franklop
Fran knock
pi_217537222
Gevalletje; straks krijgt iedereen gewoon dezelfde tijd
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_217537938
Kijk nu terug, wat een amateurisme.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 5 mei 2025 @ 05:15:29 #58
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_217542966
1 controleur moet dus alle fietsen controleren. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_217548052
Voor de liefhebbers nu op de NOS live stream!
pi_217548383
Het is kletsnat in Spanje
The owls are not what they seem
  maandag 5 mei 2025 @ 16:23:49 #61
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217548421
Vos heeft al 6 boniseconden binnen, maar dankzij de amateurs van de organisatie gaat het sowieso niet voldoende zijn vandaag
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217548445
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 16:23 schreef Szura het volgende:
Vos heeft al 6 boniseconden binnen, maar dankzij de amateurs van de organisatie gaat het sowieso niet voldoende zijn vandaag

Ze zijn nog steeds, terecht, ziedend bij Visma.
pi_217548705
Blij dat ik glij
pi_217548707
Van der Breggen en Bradbury erbij.
  maandag 5 mei 2025 @ 17:05:29 #65
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217548761
Vrouwen kunnen allemaal niet sturen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217548785
De kopvrouw rijdt ergens op achterstand en Niewiadoma gaat maar eens even de vaart in het peloton brengen.
pi_217548808
Piet heeft een groot probleem
The owls are not what they seem
  maandag 5 mei 2025 @ 17:11:50 #68
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_217548816
Ach Piet
Antifa
  maandag 5 mei 2025 @ 17:12:35 #69
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217548821
Vervelend dat we met de altijd irritante en paniekerige Kneet opgescheept zitten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217548829
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 17:12 schreef Szura het volgende:
Vervelend dat we met de altijd irritante en paniekerige Kneet opgescheept zitten
Die Gabriël Melching geeft daarentegen best prettig commentaar.
The owls are not what they seem
pi_217548831
Chute
The owls are not what they seem
pi_217548846
_O_ VosGODIN
pi_217548849
Dit was wel een flink stukje powerplay van PFP en Vos.
pi_217548850
Vos makkelijk.

Fijne bocht nog op 100 meter…
The owls are not what they seem
  maandag 5 mei 2025 @ 17:15:58 #75
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217548851
Vosgodin

Ferguson weer op d’r gezicht :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')