https://www.teamvismaleas(...)-la-vuelta-femenina/quote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan ze nog iets aan de tijdverschillen doen dan, want dit kan niet.
quote:Op maandag 5 mei 2025 16:23 schreef Szura het volgende:
Vos heeft al 6 boniseconden binnen, maar dankzij de amateurs van de organisatie gaat het sowieso niet voldoende zijn vandaag
Die Gabriël Melching geeft daarentegen best prettig commentaar.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:12 schreef Szura het volgende:
Vervelend dat we met de altijd irritante en paniekerige Kneet opgescheept zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |