Twee of drie etappes meer.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hier had nog wel een rit op zondag achteraan gekund ja
Daarom Eurosport. Zit je tenminste ook met commentatoren waarmee je het hele jaar de vrouwenkoersen volgt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit is verdomd saai.
De koers en het commentaar van Annemiek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |