Nu breekt het echt.quote:
We want Jip.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:53 schreef DiegoFuser het volgende:
Commentator Annemiek van Vleuten is echt next level saai.
Altijd tegen ons.quote:
Iedereen zal wel dezelfde tijd krijgen vanwege de val.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:16 schreef Felagund het volgende:
Zowel Vollering als Van der Breggen gewoon in het eerste groepje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |